The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Kampioenschapswedstrijd met 5-1 verloren. Het was een beetje geflatteerd, naar mijn mening. Op één of andere manier ben ik er niet droevig over en gaan we met volle moed het volgend seizoen in. Nog een seizoen VI is ook beter voor mijn team.

Mijn supporters kunnen niet zo met het verlies omgaan. Het is gewoon gezakt van in de wolken naar geirriteerd. Dat zijn gewoon 5 stappen, daarom nemen de volgende maatregel. Er komt een nieuwe coach.

Wel overigens voor het eerst een uitverkocht stadion. (49000)
Reply
Voor iedereen die net als ik snel zijn nieuwe competitie-indeling wil weten, op de alltidhattrick site schijnt deze morgen al te staan :Big Grin :Big Grin

Helaas wel alleen t/m divisie VIII, dus IX en lager moet wachten tot zondag.
Reply
Mijne heb ik hier al gevonden. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rembrandt.net/hattrick/">http://www.rembrandt.net/hattrick/</a><!-- m -->
Voor mij wordt t Series: VII.334 (25622)
The great old Ludwig von...
Reply
Die site is niet actueel gitter, normaal wel maar dit seizoen besloot de maker van de site op dit moment even op vakantie te gaan...
Reply
Mijne is ook al bekend, dezelfde !! :wink:
Reply
Ik weet dat ik 39 sterren haalde met een formidabel middenveld hatstats niet beken maar zullen ongeveer rond de 168 zijn geweest.
Reply
Sjeffer Wrote:Die site is niet actueel gitter, normaal wel maar dit seizoen besloot de maker van de site op dit moment even op vakantie te gaan...
Ja klopt, i khad t gezien, maar toch kan ik al zien in welke klasse ik terecht kom.
Ga ervan uit dat dat gewoon klopt, al ligt hij 2 wedstrijden achter...
The great old Ludwig von...
Reply
Dan kan er nog best veel veranderen hoor, dus ik zou er niet vanuit gaan
Op dit moment is AltijdHattrick aan het updaten en daar komen ook de nieuwe divisies op te staan
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
hmm, nog nooit op die site geweest, laat ik eens een kijkje nemen...
The great old Ludwig von...
Reply
Het is al te zien als je op de site bovenaan rechts op de promotie knop klikt en dan de goede serie aanklikt

Edit: ALs ik de site moet geloven is mn mede promovendi echt PRUT!!!!
En ik kon in een vrij sterke divisie op het eerste oog!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Als die sitye klopt, kom ik in de regio groningen terecht, met allemaal andere teams uit die regio. Lijkt me sterk...
The great old Ludwig von...
Reply
maakt niet uit toch regio?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik weet niet, heb tot nu toe steeds in regio Amsterdam gespeeld. Verder zijn t ook alleen maar teams uit die regio...
Zou kunnen hoor, als t me maar niet wekelijks 6000 kost voor vliegtickets... :wink:
The great old Ludwig von...
Reply
Ik zat met teams uit fryslan en limboland dus Sad op voor een ZWAAR seizoen waar ik zo op voorhand een 7de plaats zie voor mezelf :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
gittermaster Wrote:Als die sitye klopt, kom ik in de regio groningen terecht, met allemaal andere teams uit die regio. Lijkt me sterk...

Welkom Gitter.
Reply
Aragorn Wrote:
gittermaster Wrote:Als die sitye klopt, kom ik in de regio groningen terecht, met allemaal andere teams uit die regio. Lijkt me sterk...

Welkom Gitter.

thx Smile Krijg ik ten minste nog een vlaggetje bij een uitwedstrijd.
The great old Ludwig von...
Reply
bocaloca Wrote:Dan kan er nog best veel veranderen hoor, dus ik zou er niet vanuit gaan
Op dit moment is AltijdHattrick aan het updaten en daar komen ook de nieuwe divisies op te staan

Wat is de link van deze site?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.alltidhattrick.org/">http://nl.alltidhattrick.org/</a><!-- m -->
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hmmz, die gaat maar tot divisie VIII :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Volgens die site zou mn divisie aankomend seizoen worden versterkt met o.a. Rode Ster Dordrecht (oud tegenstander van iessie) en CHHP-Redeker (ontwikkelaar van HT-ratings). Wordt weer een interessant seizoen dus als altidhattrick klopt...
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
gittermaster Wrote:
Aragorn Wrote:
gittermaster Wrote:Als die sitye klopt, kom ik in de regio groningen terecht, met allemaal andere teams uit die regio. Lijkt me sterk...

Welkom Gitter.

thx Smile Krijg ik ten minste nog een vlaggetje bij een uitwedstrijd.

Dat is Friesland Gitter.
Reply
Ik kom in een knettersterke VI terecht (VI.458). Ik mag hopen op lijfsbehoud!
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Hoe, waar en waarom zien jullie dat. AltidHattrick is bij mij nog aan het updaten. En nee, dat geintje van Friesland gaat niet op.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Promoties --> dan de goede promotiedivisies selecteren --> dan krijg je een hele lijst met promovendusen die zijn gekoppeld aan degradanten.. dan moet je ff naar bewerken - zoeken op deze pagina, en dan je divisie of je eigen team zoeken.., aan de hand daarvan kom je de degradanten en promovendussen van jouw divisie zelf tegen..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
Ik heb het even voor je opgezocht:

Degradant uit IV:
Project Overlord

die speelt promotie-degradatie wedstrijd tegen de kampioen FC Animals

Promovendussen uit VI:
de Moppies
Toulousain Stade

promotie degradatiewedstrijden:
FC Stuiterbal - Vuurtorense Boys
weras - Entumbueza FC
Reply
Mukkus Wrote:Hoe, waar en waarom zien jullie dat. AltidHattrick is bij mij nog aan het updaten. En nee, dat geintje van Friesland gaat niet op.....

:lol:

misschien ff ctrl f5'en?
Reply
ow bij mij is ie ook nog aan t updaten trouwens...boca belde me t ff door vanmorgen en zag er uit als een zwaar pittige IV!

edit lama inmiddels gevonden
Reply
pffff de III waar Jazz waarschijnlijk heen gaat is volgens mij nog zwakker dan de IV waar ik heen ga Sad
Reply
waar kan je dat allemaal zien?
Economists do it with models...
Reply
de site van altidhattrick moker
dan rechts staat een knop promoties, en daar klik je op, dan klikken voor de jusite divisie dingen en kan je het zien Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: