The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

"Het grote FC Twente topic"
Zo mijn paspoort in mn zak gestopt, en op naar tukkerland Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:Zo mijn paspoort in mn zak gestopt, en op naar tukkerland Big Grin

Hmmm...geen visum?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
bocaloca Wrote:Zo mijn paspoort in mn zak gestopt, en op naar tukkerland Big Grin

Hmmm...geen visum?

En alle inentingen tegen de meest vreselijke vee-ziektes niet te vergeten!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:

Hmmm...geen visum?

Daar weten jullie alles van, Pigs!! :wink:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Kennedy Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:

Hmmm...geen visum?

Maar hier worden we er tenminste tegen ingeënt. Jullie muteren telkens meer tot/in Duitsers.... :wink:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Kennedy Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:

Hmmm...geen visum?

Maar hier worden we er tenminste tegen ingeënt. Jullie muteren telkens meer tot/in Duitsers.... :wink:
Nou ga je te ver GZ :roll:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Onmeunige Ik Wrote:Goed... nu ff goed nieuws voor de Twentenaren:
Gisteren berichtten onze oosterburen dat Jason Culina weleens de overstap zou kunnen maken naar Duitsland. Volgens Twente-directeur Johan Plageman laat FC Twente Culina niet naar Mönchengladbach vertrekken: "Wij willen deze groep bij elkaar houden". De aanvallende middenvelder staat volgens zijn zaakwaarnemer Sören Lerby inderdaad in de belangstelling van een Duitse club, "maar verder verwijs ik alles door naar Twente, bij die club staat Jason immers nog een jaar onder contract", aldus Lerby. Volgens Johan Plageman heeft zich tot dusverre niemand gemeld voor de Australiër. Inmiddels heeft Borussia haar zinnen gezet op een andere middenvelder; Krisztian Lisztes. Naar verwachting tekent hij deze woensdag een contract.

Ja dit is dubbel weet ik, maar deze nieuwe knul op het forum leest misschien niet alles door.

Quote:Ook PSV heeft interesse voor Culina
ENSCHEDE - Blijft Jason Culina bij FC Twente of vertrekt hij naar een andere club? Donderdagnacht om twaalf uur sluit de transfermarkt en de dans om de aanvallende middenvelder wordt steeds spannender.

Borrusia Mönchengladbach toonde eerder deze week al interesse en inmiddels heeft ook PSV zich gemeld bij FC Twente. Pikant detail: PSV-trainer Guus Hiddink is sinds kort bondscoach van Australië en zat woensdag naast Culina in het vliegtuig op weg naar een interland tegen de Salomon Eilanden. PSV biedt twee spelers aan in ruil voor de begeerde middenvelder.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Wie zou er in aanmerking kunnen komen eventueel?

- Feher
- Sibon
- Lamey
- Addo
- John de Jong ?
- Misschien Lucius wel?

Wat denken jullie?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Feher en Lamey
Reply
Daar hebben we dus vrij weinig aan
Reply
Daarom noemt ie ze ook :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
En daarom geeft PSV ze ook weg....
Reply
Aan John de Jong en Theo Lucius zouden jullie zeer veel hebben maar die geeft PSV nooit weg. De Jong kan zich zo in de basis spelen als ie straks fit is mits ie dat ook een tijdje blijft en Lucius is op vele posities inzetbaar en dus ook zeer bruikbaar.

Jasar Takak lijkt me overigens wel een serieuze optie, die staat in de rangorde nog lager dan Feher!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Wie zou er in aanmerking kunnen komen eventueel?

- Feher
- Sibon
- Lamey
- Addo
- John de Jong ?
- Misschien Lucius wel?

Wat denken jullie?

Sibon en de Jong zijn lang geblesseerd, Lucius wilde niet naar Feyenoord dus dan zeker niet naar Twente :wink:, Addo zal nodig zijn in de verdediging en Lamey gaat naar AZ. Dat streept dan makkelijk weg. :razz:
Reply
Lucius kon ook naar engeland maar mocht simpelweg niet weg van PSV.
Reply
Portsmouth heeft een bod gedaan op Kufo. Het bod was te laag vond "De Plaag".
Tevens heeft "De Plaag" de fans verzekerd dat er niks meer gebeurt op de transfermarkt betreffende FC Twente.
Reply
Zo net terug uit tukkerland.
Lopen wel veel duitsers en de mensen zijn niet te verstaan maar verder:

Notworthy PLUSKUT Notworthy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:Zo net terug uit tukkerland.

Heb je Venus nou nog de groeten van me gedaan?

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Heb je de TTT al gedaan?
Economists do it with models...
Reply
Treesong Wrote:

Of je dr wil bellen :wink:
Reply
bocaloca Wrote:
Treesong Wrote:

Of je dr wil bellen :wink:

Dat ga ik zeker, daar ik een surprise-party wil organiseren voor m'n meissie :wink:

Song of the decade:

Reply
Treesong Wrote:

Club Venus in Zwolle?
Reply

Wat heb je er gedaan dan?
Ik neem aan dat je er niet voor de Duitsers kwam....
Reply
Werken voor pimp my room Big Grin
Reply
bocaloca Wrote:Werken voor pimp my room Big Grin

Je bent hopelijk toch niet degene die de gordijntjes mag uitzoeken.

"Beeldige roze flanellen gordijntjes, die een prachtig samenspel creeëren met die twee beeldschone lava-lampjes. Soooo sixties, helemaal goed......."
Reply
eeehm neej hoorWink
Reply
Ik zit eigenlijk te wachten op het programma: "Pimp my pimp".
Reply
Mukkus Wrote:Ik zit eigenlijk te wachten op het programma: "Pimp my pimp".

Of misschien nieuwe afleveringen van Pimp my Chimp. De eerste aflevering was namelijk een doorslaand succes:

[Image: chimp.JPG]

Is er trouwens nog relevant Twente-nieuws, af wordt dit gewoon het onzintopic?
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Zit daar verschil tussen dan? Wink

Mooie voorzet Lance moest hem ff inkoppen. Tongue
Reply
Lees net dit in de telegraaf, lijkt me wel relevant:

DNA mens en tukker voor 96 procent gelijk

CAMBRIDGE - Wetenschappers hebben voor het eerst het genetisch materiaal van de tukker in kaart gebracht. Het DNA van deze primaat blijkt voor 96 procent te overlappen met dat van de mens. Slechts enkele honderdduizenden mutaties lijken relevant te zijn voor de verschillen tussen de tukker en de mens.

In het geheim wordt er door Dr. Forester (Charles Dance) in een lab gewerkt aan een speciaal project: samensmelting tussen tukker en mens. Tenminste in de film First Born.

De tukker is na de rat, de muis en de mens het vierde 'zoogdier' waarvan het DNA is ontrafeld. Dat gebeurde door 67 wetenschappers uit vijf landen. Hun bevindingen zijn donderdag gepubliceerd in de bladen Nature en Science.

De onderzoekers hopen op den duur te kunnen aantonen hoe de mens zich in de loop van circa zes miljoen jaar, toen de homo sapiens en de tukkers zich van gezamenlijke voorouder afscheidden, zich heeft ontwikkeld.

:wink:
Reply

Forum Jump: