The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Oh dat is wel een idee ja, ik zal het eens proberen, bedankt!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Oh dat is wel een idee ja, ik zal het eens proberen, bedankt!

Ben benieuwd naar de uitkomst....hou me (ons) op de hoogte.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ik heb zelf 2 seizoenen gecounterd, mijn bevindingen;
Je hebt 2 types counteren, eentje waarbij je gokt op rond of boven de 35%-40% (3 IM's) en eentje met totaal geen middenveld (1 IM en 2 aanvallende wingers).

De keuze tussen deze is afhankelijk van de tegenstander. Als hij een goede aanval heeft, moet je zorgen dat je middenveld zo hoog mogelijk is. Daarbij kun je ook nog letten op zijn verdediging, als die slecht is, kun je ervoor kiezen om 'zonder' middenveld te spelen....

Als zijn aanval en verdeding goed is, ben je kansloos met counter.

Die knakkers in mijn poule verwaarlozen en masse hun verdediging. Blijkbaar kan dit straffeloos. Mijn aanval is gemisseld een nivootje of 2,5/3 hoger dan die verdediging. Daarnaast is mijn verdediging ook een nivootje of 2 hoger dan de aanval van de opponent. Mijn countervaardigheid is bij een genmiddelde vorm wereldklasse. Het middelveld opereert op 35-40-45%. Wat wil je nog meer!! Ik ga je advies maar opvolgen en m'n trainee IM op zondag opstellen. Als dat ook een fikse zeperd oplevert dan berust ik me en ga wel zien waar het schip standt.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Mukkus Wrote:
Voyou Wrote:Oh dat is wel een idee ja, ik zal het eens proberen, bedankt!

Ben benieuwd naar de uitkomst....hou me (ons) op de hoogte.

Notworthy

Het heeft dus inderdaad met vertrouwen te maken, hij is 'gestegen' naar slecht in vorm! Vanaf nu komt er dus geen enkele basisspeler van mij meer op woensdag in actie tijdens vriendschappelijke wedstrijden. Bedankt Mukkus!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Graag gedaan en een bevestiging wat ik eigenlijk al wist.... \Big Grin/

:8:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Graag gedaan en een bevestiging wat ik eigenlijk al wist.... \Big Grin/

:8:

Je hebt me gebruikt... :cry:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Mukkus Wrote:Graag gedaan en een bevestiging wat ik eigenlijk al wist.... \Big Grin/

:8:

Je hebt me gebruikt... :cry:

Sorry, een bevestiging wat ik al lang vermoedde....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Voyou Wrote:
Mukkus Wrote:Graag gedaan en een bevestiging wat ik eigenlijk al wist.... \Big Grin/

:8:

Je hebt me gebruikt... :cry:

Sorry, een bevestiging wat ik al lang vermoedde....

Oh ik maakte deel uit van een experiment, klinkt al een stuk beter Hakkuh :wink:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
6-2
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Volgens seizoen ga ik weer een counterteam maken

Dat is nog een beetje spannend
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Nieuwe lay-out ziet er mooi uit!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
hilarisch die spelers gezichten. Ik heb echt een Hitlertje.
En een geblesseerde speler (+5) helemaal in t verband behalve zijn ogen.
Geestig
The great old Ludwig von...
Reply
Erg vette GUI. Complimenten voor HT
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Bumme Wrote:Nieuwe lay-out ziet er mooi uit!

ik beaam jou Tongue
Economists do it with models...
Reply
zeker niet slecht! moest even inloggen om mn team te behouden Tongue
Reply
Lay-out ziet er goed uit, portretjes zijn ook grappig. Wel even zoeken naar zaken als bookmarks e.d. Dat moet even wennen.

Elio van Cosburgh is mijn topspits, maar gezien de zijn portret is het net een IT'er. Wat een godvergeten nerd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
De lay-out is inderdaad zeer mooi. Wel probeer ik nog wanhopig te ontdekken of je nog de ratings oude stijl kunt instellen. Dat lukt vooralsnog niet. Ik vind het toch wel jammer dat HT je daar niet toe in de gelegenheid stelt. Heb die balkjes met spelersvaardigheden ook al lekker verwijderd, het conservatisme leeft!
Reply
die balkjes zijn iig tig keer beter dan ratings nieuwe stijl!
Reply
Mac Wrote:die balkjes zijn iig tig keer beter dan ratings nieuwe stijl!

Meen je dat nou? Voor nieuwe gebruikers is het mijns inziens van toegevoegde waarde, maar ik ben blij dat ik het weer op de oude manier (twee rijtjes van vier) kan bekijken.
Reply
Zo da's nog een slekker uit een oefenpot.

10-12-2008 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 15 299 € aan entreegeld.
Reply
Mukkus Wrote:Lay-out ziet er goed uit, portretjes zijn ook grappig. Wel even zoeken naar zaken als bookmarks e.d. Dat moet even wennen.

Elio van Cosburgh is mijn topspits, maar gezien de zijn portret is het net een IT'er. Wat een godvergeten nerd.

Wel apart een 18 jarige met een dikke vette snor :-k. O ja, ik heb 2 spelers die ineens in een formidable conditie steken Icon_question
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Mukkus Wrote:Lay-out ziet er goed uit, portretjes zijn ook grappig. Wel even zoeken naar zaken als bookmarks e.d. Dat moet even wennen.

Elio van Cosburgh is mijn topspits, maar gezien de zijn portret is het net een IT'er. Wat een godvergeten nerd.

Mijn Antonio Borras is gewoon echt een kopietje van Hitler Smile
Maar wel een sympathiek persoon, evenwichtig en eerlijk
The great old Ludwig von...
Reply
Aragorn Wrote:Zo da's nog een slekker uit een oefenpot.

10-12-2008 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 15 299 € aan entreegeld.

Voor mij volgens mij ook een record voor een friendly:
10-12-2008 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 18 480 € aan entreegeld.

Is wel makkelijk met die oefenpot: donderdag een Internationaal team uitnodigen en er hapt er vanzelf eentje die naar je stadion toe komt.
Reply
Van het HT-forum geplukt:

Komen de oude ratings nog terug??

Deze komen niet meer terug naar alle waarschijnlijkheid.


=D> =D> Het heeft even geduurd (een jaar of 5 denk ik?) maar de 'nieuwe' ratings zijn gewoon ratings geworden. Wel zo fijn voor nieuwe gebruikers, die nu verplicht moeten inzien hoe goed hun selectie echt is. Icon_twisted
Reply
Grootste onzin die er is... ik kan gewoon niet wennen aan die klote ratings.... nu heb ik echt een heel beroerd team....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
dan stoppen we dr ghelemaal mee Icon_twisted
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
cry
Economists do it with models...
Reply
Mietjes.
Reply
Heb laatst gefocust op het trainen van spelhervattingen, dit blijkt de laatste tijd belangrijker te zijn geworden. Verder heb ik vanavond een uitwinst gepakt tegen een team met een bijzonder hoge middenveld, stand: 0-1. :Big Grin Hierdoor klim ik een plaatsje hoger naar de 2e plaats.
Reply
Gisteravond een verbazingwekkende 7-1 overwinning op de nummer 3, waar ik met dezelfde stats een aantal weken geleden met 0-3 verloor.....
Soms snap ik het niet helemaal meer. :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: