| 

Aanval op plaats 3  :   
Agassi 2190  
Ancic 1230  
Blake 740 
Clement 449  
Gimelstob 433 
Kiefer 900  
Ljubicic 1360 
Malisse 701  
Moya 1030 
Novak 1230 
Roddick 3370  
Spadea 780 
Verdasco 770

buurs Wrote:Heb je Gasquet gister niet zien spelen??? 
Die speelde in de 1e 2 sets gewoon geweldig (formidabel zal ik niet zeggen) tennis hoor... De rest heb ik niet gezien.

Genomico Wrote:buurs Wrote:Heb je Gasquet gister niet zien spelen??? Die speelde in de 1e 2 sets gewoon geweldig (formidabel zal ik niet zeggen) tennis hoor... De rest heb ik niet gezien.

Het was echt een schande voor het mannentennis (3e en 4e set). 
Galimberti zal hij nog redden, maar daarna is het gebeurt. 
 :wink:

"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
 Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.

Damn... Ik denk een rustig avondje te trainen en heb m'n vriendin dan ook goed geïnformeerd. Alleen Mirnyi moest nog spelen. En dan moest ze de wedstrijd van Nieminen in de gaten houden. Mocht die namelijk winnen dan mocht ze Wawrinka vervangen voor Nieminen. Nu was de wedstrijd dus al om half 12 afgelopen, maar m'n team is niet aangepast  :cry:  Nu maar hopen dat dit niet teveel punten gaat kosten (hooguit 8 waarschijnlijk)... 
Gelukkig heeft Mirnyi inmiddels wel gewonnen!!

Edit: Sorry... Erg boeiend verhaal overigens  :   Van alcohol ga je wel erg dom lullen :   

Ancic en Kiefer eruit...wat een baaldag   
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
 Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.

Kiefer ligt er nog niet uit hoor, maar hij is er wel hard aan het werken.

Tegen Stepanek nog wel....pfff

Tja    

Elikian Wrote:Tja  
Dat is een lekkere binnenkomer zeg.... :lol:

Beetje jammer van Stepanek, was natuurlijk riskant tegen Kiefer maar had wel een beetje op hem gerekend. 
 Voor de rest moet natuurlijk Good old André eruit net als Nadal!! :wink:

Simr ('90+2)El butre "15"
 "Al mot ik kruupen"
 <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->

Daar gaat de weekwinst definitief. Dat Coria won van mijn massu maakte nog niet zo veel uit aangezien Coria maar 1 x gekozen is maar de winst van de veel gekozen Agassi op mijn Malisse nekt me.
 Eigelijk al de weekwinst verloren met het verlies van Ljubicic tegen Gasquet, dat was de andere sleutelpartij! Hopen op een top 5 dan maar...

"Al mot ik kruupen"
 <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->

Hoe kom jij aan zoveel geld??

Elikian Wrote:Hoe kom jij aan zoveel geld?? 
Hoezo zoveel geld? Ik heb 1900 extra budget, dat is nog altijd 1200 minder als bijvoorbeeld Arco.

Voor de rest heb ik laatste weken niet heel slecht "ingekocht". Kheb een beetje geluisterd én  ik weet sinds kort dat er een knop budgetrisico is waar ik kan zien wie er hoeveel te verdedigen heeft!  :wink:

"Al mot ik kruupen"

Goh, als je dat nou eerder had geweten.......
 Feli met je masterscore iig!

Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]

Wat is die Ginepri een klojo     

dat vind ik dan wel weer meevallen, zijn klojogehalte. Robby for president! =D>

in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.

Lekker dit, Ik ga gewoon 31e worden    

Jongste winnaar ooit, denk ik. Musse 11 jaar wint MV US-Open!!

Alle wijzen komen uit het Oosten!

kuiper Wrote:Jongste winnaar ooit, denk ik. Musse 11 jaar wint MV US-Open!! 
Tennismanagen zit in de genen, zo blijkt maar weer!!

Ja lekkere overwinning vooral mooi dat het gelijk een grand slam is.Kwam waarschijnlijk omdat ik Roddick niet had genomen en daardoor heb ik veel geld bespaart.

"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"

Krijg een mail van hetnet dat ik mogelijk mails niet heb gekregen die gisteren of vandaag verstuurd zijn omdat ze een server crash hadden.       
Dus het kan zijn dat er nog teams niet tussenstaan van mensen die wel ingestuurd hebben. Gelieve die dan nog een keer te sturen, en ik moet er maar op vertrouwen dat dat dan eerlijk gebeurt ..

Ja, ik heb om 12 uur ook nog een ander team ingestuurd... Ik denk dat ik hem binnen 2 dagen wel terug kan vinden :    :   

Mijn team heb ik om iets voor 3 uur nogmaals naar je doorgestuurd ....

Genomico Wrote:Ja, ik heb om 12 uur ook nog een ander team ingestuurd... Ik denk dat ik hem binnen 2 dagen wel terug kan vinden : :  Ja, volgens hetnet zijn de mails dus helemaal verloren gegaan, niet eens vertraagd, maar gewoon helemaal weg...

Elikian Wrote:Genomico Wrote:Ja, ik heb om 12 uur ook nog een ander team ingestuurd... Ik denk dat ik hem binnen 2 dagen wel terug kan vinden :Ja, volgens hetnet zijn de mails dus helemaal verloren gegaan, niet eens vertraagd, maar gewoon helemaal weg... :  
Tja, nu heb ik nog Nieminen en Volandri, maar in het team wat ik je zodadelijk stuur natuurlijk niet!!

Herhaalde oproep: Elikian Wrote:Ze moeten 'op vakantie gaan' verbieden.
 Come to speak of it. Is er iemand die een redelijke webspace heeft en die iets voor de MV Game wil en kan doen over 3 weken?

ligt eraan als t alleen webspace is kan onze space wel gebruikt worden natuurlijk. Ik heb alleen geen tijd om dingen te gaan invoeren ed

Nou, een klein beetje update werk is wel nodig (en dus handigheid met excel is een pre :p)

ok nou als iemand dat op zich wilt nemen stel ik iig de webspace beschikbaar
	 |