The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Winst en de directe concurrent gelijk
volgende week de onderlinge confrontatie

Een gelijkspel is voldoende voor weer een titel in de V! en waarschijnlijk rechtstreekse promotie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dikke 6-2 overwinning waardoor ik op 36 punten sta en directe promotie naar IV heb afgedwongen. Nu maar aan mijn team sleutelen voor komend seizoen.

Voyou feli met je eerste kampioenschap. Zijn er nog meer feestjes onder de CTers?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Jeuh Antidootje.
Feli met je kampieonschap
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Antidote Wrote:Dikke 6-2 overwinning waardoor ik op 36 punten sta en directe promotie naar IV heb afgedwongen. Nu maar aan mijn team sleutelen voor komend seizoen.

Voyou feli met je eerste kampioenschap. Zijn er nog meer feestjes onder de CTers?

Zie steuntrekkerstopic.... ik heb nog kans Smile
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
YAY! Kampioen, ikzelf heb met 4-0 gewonnen en de nr. 2 kwam niet verder dan 9-0 waardoor ik op doelsaldo kampioen ben geworden.

Op naar de VIIe Smile
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Gefeliciteerd Box! Ik speel volgend seizoen in VIII, wat voor spelers heb je zo'n beetje nodig? Uitstekend op de hoofdstats?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Gefeliciteerd Box! Ik speel volgend seizoen in VIII, wat voor spelers heb je zo'n beetje nodig? Uitstekend op de hoofdstats?

volledig afhankelijk van je competitie...

Mijn huidige team (3-4-3)

K: Wereldklasse (trainee)
D: goed
D: goed
D: formidabel
IM: formidabel
DIM: uitstekend (redelijk verdedigen)
IM: formidebel
WTM: uitstekend pm)
A: uitmuntend
A: uitmuntend
A: formidabel
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
De kampioenswedstrijd verloren, ben 2e geworden maar promotie was al enkele weken zeker.

Volgens jaar dus 6e klasse.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bizar... in de VIIIe moet je kampioen worden om te promoveren maar in de VIIe slechts 2e ??? :roll: :crazy:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
dat noem ik nog eens een afscheidswedstrijd

1 - 0 Artur Pietersheim 3'
2 - 0 Artur Pietersheim 11'
3 - 0 Sijbrand Atsma 23'
3 - 1 Luca Harmensz 59'
4 - 1 Artur Pietersheim 65'
5 - 1 Artur Pietersheim 78'
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gaat Sijbrand Atsma vertrekken? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ook Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Toevallig.. ik ben halverwege vorig seizoen gestopt met conventioneel spelen van Hattrick (ik run nu een ziekenhuis in Hattrick) en door de degradatie ben ik nu in de divisie van Mukkus terecht gekomen.
[b]Team:[/b] Equipo Mediterráneo
Reply
Ik ben nu in een divisie terecht gekomen waar op de eeuwige ranglijst twee oude bekende op voorkomen.

18. Verantwoord Friture 42 76 - 89 49
38. De Vangaalisten 14 27 - 30 13
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
IV.18 was dat volgens mij of niet? Daar heb ik 4 seizoenen rondgelopen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik ben terecht gekomen in div. VII.300. Een van de zwakkere VIII volgens altid (800e van de 1024). Ik zie voor mijzelf kansen om me te handhaven dus ik voorzie een mooie competitie.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
nogsteeds de V. Geen kampioen geworden, ook niet gewild gelukkig.
Nu dejonkies lekker multiculti trainen enzo Smile

Degraderen zullen we vast wel doen maaaaaar lekker boeiend Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mukkus Wrote:IV.18 was dat volgens mij of niet? Daar heb ik 4 seizoenen rondgelopen....
Bijna goed Mukkus. Het is IV.28
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Ik reken hem goed. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:18-01-2009 Je bent gepromoveerd en kreeg er 10% supporters bij. De nieuwe supporters hebben totaal 7 260 € voor hun clubkaart betaald.
18-01-2009 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 72 600 €.
18-01-2009 Je hebt 100 000 € ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
18-01-2009 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 150 000 € aan prijzengeld.

Altijd leuk zulke inkomsten in het tussenseizoen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Godverdetyfus, wat is dat toch met net aangekochte spelers die meteen geblesseerd raken? Dit keer mijn net gekochte keeper van 31 met +6, dat is dus waarsch meer dan de helft van het seizoen :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoeveel fysio's heb je?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ad Wim Wrote:Godverdetyfus

Ik snap dat het je frustreert, maar mag het ook wat minder? Het is, met alle respect, 'maar een spel'...
Reply
2

Vrijwel nooit blessures, maar op de een of andere manier krijgt de helft van mijn aangetrokken spelers in een van de eerste wedstrijden een blessure. Dat het nu +6 is voor een 31-jarige gast, maakt het wel heel zuur Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2 is weinig, zeker met de hoogste trainingsintensiteit. Ik heb er standaard 9. En weinig blessures en als ze komen altijd lager dan een +4.
Ze voorkomen niet alleen blessures, maar meer fysio's zorgen ervoor dat de blessure korter is.

Dat het net aangetrokken spelers zijn, lijkt mij toeval. Of het zou zo kunnen zijn dat ze bij hun vorige club met een lagere trainingsintensiteit te maken hadden of meer fysio's ofzo. Waardoor ze bij jou meer blessuregevoeliger zijn. Geen idee, ik roep maar wat.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Het is ook wel toeval denk ik, maar het viel me gewoon op. Ik dacht, misschien hebben meer mensen er last van. Missch is het ook maar 5% waarbij het gebeurt, maar let ik er meer op omdat ik altijd meer let op pas aangetrokken spelers.

En ik dacht altijd dat 1 a 2 fysio's afdoende was, dat meer niet loonde. Maar dit geeft wel stof tot nadenken. Helaas is het nu wel te laat, damn wat baal ik hiervan. Kost me 50 updates om weer fit te maken, dat zijn 9 weken of zo :cry:
Denk dat ik, als ik weer wat geld heb na transfers, maar een tijdelijke keeper ga aantrekken die ik later weer verkoop, want met mijn goede keeper red ik het niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ACh 1 van mijn trainees werd er ook afgetrapt.
gelukkig maken de anderen wel 4 van de 8 goals Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Waar ik wel eens aan heb zitten denken: Sinds ik in mijn team meer evaring heb (gem. ervaring van team is 'goed'), lijkt het of de aantallen en grootte van blessures afneemt. Geen idee of dit met elkaar te maken heeft, was ook iets wat ik constateerde.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Waar ik wel eens aan heb zitten denken: Sinds ik in mijn team meer evaring heb (gem. ervaring van team is 'goed'), lijkt het of de aantallen en grootte van blessures afneemt. Geen idee of dit met elkaar te maken heeft, was ook iets wat ik constateerde.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Waar ik wel eens aan heb zitten denken: Sinds ik in mijn team meer evaring heb (gem. ervaring van team is 'goed'), lijkt het of de aantallen en grootte van blessures afneemt. Geen idee of dit met elkaar te maken heeft, was ook iets wat ik constateerde.
Nu ik er zo stil bij sta, denk ik dat je gelijk kan hebben. Afgelopen seizoen heb ik 5 fysio's gehad. De gemiddelde leeftijd van mijn basis elf ligt op 27 a 28 jaar met goed ervaring. In totaal heb ik 3 blessures gehad. Dit was bij een 22 jarige (+2 en +3) en een 28 jarige (+1). Overigens afgelopen week 3 fysio's ontslagen en de wedstrijd erop meteen 2 blessures van +1 en +2. Als een aantal mensen dit het komende seizoen willen bij houden dan kunnen we een verband leggen. Wie wilt er helpen?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply


Forum Jump: