The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Een bizarre wedstrijd met een eindstand van 5-5. Waarvan 2 goals in de 90e minuut zijn gemaakt aan mijn kant. Gezien de ratings had ik eigenlijk wel moeten winnen. Tot nu toe 3 wedstrijden in IV en 3x gelijk gespeeld. Pluspuntje is dat ik een briljant (zeer hoog) middenveld heb gehaald.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
das idd bizar Anti... Zal je tegenstander behoorlijk gefokt van zijn Smile
Ik had zelf een vrij onverwacht simpele 4-0 overwinning, baal dat ik niet heb gepict...
The great old Ludwig von...
Reply
4-2 met pic verloren
verwacht Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
5-0 gewonnen met PIC, dat had ik niet echt verwacht. Nu hopen dat de tweede uitwedstrijd van het seizoen, volgende week, niet verloren gaat. Anders is de huidige derde plaats weer zo verloren...
Reply
3-3 gespeeld in een lastige uitwedstrijd. Niet ontevreden, ondanks dat ik naar de 2e plaats ben gezakt. Volgende week ontvang ik de koploper thuis.

Verder inmiddels 16 duels ongeslagen, maar gezien de vorm van mijn B-team zal het woensdag lastig worden en waarschijnlijk bij deze reeks blijven.
Reply
De uitwedstrijd tegen 1 van mijn concurrenten met 1-3 gewonnen. Nu hopen dat die 3 á 4 clubs achter mij elkaar gaan afmaken....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Even reactie op beker-topic. Dat wisselen heeft dat nog functie buiten de speeltijd voor de training?
Is je speler bijvoorbeeld fitter(conditie) als je hem er in brengt of speelt dit niet mee?
Reply
18-02-2009
Geld voor een verkochte speler die vroeger bij je ploeg speelde: 208 800 €. =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
kooltje Wrote:Even reactie op beker-topic. Dat wisselen heeft dat nog functie buiten de speeltijd voor de training?
Is je speler bijvoorbeeld fitter(conditie) als je hem er in brengt of speelt dit niet mee?

Een speler gaat pas conditie verliezen als hij meer dan 45 minuten speelt, een wisselspeler die je in de 60e minuut inbrengt is dus 100% fit terwijl de rest al wat vermoeider is.
Reply
Sjeffer Wrote:
kooltje Wrote:Even reactie op beker-topic. Dat wisselen heeft dat nog functie buiten de speeltijd voor de training?
Is je speler bijvoorbeeld fitter(conditie) als je hem er in brengt of speelt dit niet mee?

Een speler gaat pas conditie verliezen als hij meer dan 45 minuten speelt, een wisselspeler die je in de 60e minuut inbrengt is dus 100% fit terwijl de rest al wat vermoeider is.
Ok thnx...het heeft dus wel degelijk nut om in de 45ste minuut een gelijkwaardige spits erin te gooien
Reply
Hallo, ik ben de spitsen scout van het Nederlandse U20. Jouw speler, Hilbrand van der Heyden, is één van de Nederlandse spits talenten van zijn leeftijd. Ik heb een paar vragen voor je: Train je deze speler? Zo ja, waarop train je hem? Ik zou het fijn vinden als je deze speler regelmatig update in <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.dutchstats.nl/?option=scannen">http://www.dutchstats.nl/?option=scannen</a><!-- m --> en hem blijft updaten als zijn stats verbeteren. Ik zou ook graag weten met welke trainingsintensiteit en conditiepercentage je speler getraind wordt. Als je vragen hebt mag je me altijd mailen!
Groeten,
Peter
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik dacht dat je Werner heette?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
zo heet ik ook
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dat is een goed teken Boca!
Ik had zijn naam al een paar keer voorbij zien komen op het forum van Het oranje gevoel. Daar zit iedereen m.b.t. NT en U20.

Ik ben er niet van gediend dat mijn tegenstander onreglementair hulp aanroep om te winnen.
Quote:Uri Geller stond waarschijnlijk in het publiek, want Koen Vogels’s vrije trap boog op het allerlaatste moment af richting kruising, zodat de bezoekers de leiding namen met 0-1.
Zelf maar snel een telefoontje gepleegd naar Hans Klok.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Spannende wedstrijd hier! Ik kwam 1-0 achter, trok de stand gelijk, kwam 2-1 achter en toen weer gelijk. Direct daarna viel de 3-2, nu nog zeventien minuten te gaan... hopelijk kom ik nog terug!
Reply
Antidote Wrote:Dat is een goed teken Boca!
Ik had zijn naam al een paar keer voorbij zien komen op het forum van Het oranje gevoel. Daar zit iedereen m.b.t. NT en U20.

Ik ben er niet van gediend dat mijn tegenstander onreglementair hulp aanroep om te winnen.
Quote:Uri Geller stond waarschijnlijk in het publiek, want Koen Vogels’s vrije trap boog op het allerlaatste moment af richting kruising, zodat de bezoekers de leiding namen met 0-1.
Zelf maar snel een telefoontje gepleegd naar Hans Klok.


Vet hou me op de hoogte Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
pfoehhhh, het venijn zat m in de staart, uiteindelijk prima dat ik geen pic gespeeld heb, want het was kantje boord.. Ook 2 reservespelers, dus kan redelijk goed de beker in woensdag. nipte 2-3. 0 - 1 Tadeusz Farganus 72'
1 - 1 Luca Paggetti 76'
2 - 1 Simon Watts 81'
2 - 2 Gerald Sinnema 85'
2 - 3 Tadeusz Farganus 89'
The great old Ludwig von...
Reply
Een makkelijke 9-0 overwinning aan mijn kant. De volgende 6 weken zal het echt moeilijk worden om die goede reeks vast te houden, want dan komen pas echt de toppers. (Nummers 1, 3 en 4)
Reply
Ik denk: EB post. Dan zal hij vast niet verloren hebben.

Of juist wel, maar dan kwam het doordat zijn tegenstanders betere spelers hadden en dat het dus eigenlijk oneerlijk is. :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
En waarsch was dit ook nog een overwinning tegen een bot-team :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hier 2-2 gespeeld... we trainen weer gestaag verder. Lijfsbehoud blijft het doel Smile
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
nu we uit de beker zijn alles ontslaan op trainees na en geld opsparen en op naar degradatie Tongue \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gisteren m'n 2e overwinning van het seizoen geboekt (2-1), heb na 4 wedstrijden nu 2 keer gewonnen en 2 keer verloren. Ik sta daarmee 5e en voldoe tot nu toe aan mijn doelstelling (handhaving).
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ik moest gisteren tegen de mede koploper, (Er stonden 4 teams op 2 winst en 1 verlies) en ik won met 8-0. :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Bocaloca Wrote:nu we uit de beker zijn alles ontslaan op trainees na en geld opsparen en op naar degradatie Tongue \Big Grin/

Eh je bedoeld toch zeker je volledige selectie verkopen en met 8 kneuzen + 3 trainees gaan spelen ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
jawel Big Grin :oops: \Big Grin/
8 potentiele coaches
Kosten geen reet en nog 10 weken om wat te stijgen in ervaring naar goed ^^
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:jawel Big Grin :oops: \Big Grin/
8 potentiele coaches
Kosten geen reet en nog 10 weken om wat te stijgen in ervaring naar goed ^^
Dergelijke spelers kunnen nog een leuk zakcentje opleveren.
Heb zelf ook twee potentiele coaches. Eén met uitstekend ervaring en de ander met goed. De uitstekend ervaring moet spoedig stijgen naar formidabel.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Bocaloca Wrote:
Antidote Wrote:Dat is een goed teken Boca!
Ik had zijn naam al een paar keer voorbij zien komen op het forum van Het oranje gevoel. Daar zit iedereen m.b.t. NT en U20.

Ik ben er niet van gediend dat mijn tegenstander onreglementair hulp aanroep om te winnen.
Quote:Uri Geller stond waarschijnlijk in het publiek, want Koen Vogels’s vrije trap boog op het allerlaatste moment af richting kruising, zodat de bezoekers de leiding namen met 0-1.
Zelf maar snel een telefoontje gepleegd naar Hans Klok.

Vet hou me op de hoogte Big Grin
Hij was helaas verlaat. Zijn horloge liep achter. Hierdoor heb ik 1-3 verloren en een mooie rode kaart. Verder ben ik gezakt naar de 7e plek. Het wordt nog knokken dit seizoen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
stel ik kom vanavond in de situatie dat ik strafschoppen krijg, is het dan zinvol om mijn keeper te wisselen in de 120e minuut?
terinfo: keeper in basis: briljant keepen, goed ervaring, matig sh

tweede keeper: uitstekend keepen, rampzalig ervaring, reusachtig sh

Weet niet wat voor t stoppen van starfschoppen zwaarder telt... Maar de eerste lijkt mij toch interessanter, mede door zijn ervaring
The great old Ludwig von...
Reply
ervaring is wel heel groot verschil inderdaad..
hij is wel vermoeid...das weer in het voordeel van tweede keeper
Reply


Forum Jump: