The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Dat is zwaar kloten Dre.
Ik had ook wel verwacht dat je over kan bieden op een eigen speler, zolang je startsaldo maar niet negatiever is dan 210.000.
Erg vreemd.
What, me worry?
Reply
Lance Wrote:Lili heeft rugnummer 3 en Vargu 5. Ik denk dat ze gewoon allebei graag rugnummer 5 willen hebben. Lijkt me simpel op te lossen door er 1 op zn Zamorano's rugnummer 4+1 te geven...

Jij ziet dus wel dat Lili rugnummer 3 heeft? Vreemd....
Als ik zelf inlog hebben ze allebei nummer 5, ik heb al geprobeerd om beide geen rugnummer te geven en ze opnieuw toe te wijzen, maar Lili en Vargu lopen nu allebei met shirtje '5' in het veld. Heel vreemd.

Iemand hier ooit eens iets van gelezen op het HT-forum?

edit: ik ben naar mijn team gegaan in HT, zonder in te loggen. Lili heeft inderdaad nr.3. Log ik wel in, dan heeft ie nr.5 (net als Vargu).
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Niet echt volgens mij. Het is wel vaker het geval dat bijvoorbeeld een team verkeerde info krijgt als je met supporterstatistieken gaat kijken met je vorige wedstrijden waren tegen een team. Hierbij zien andere spelers dan iets anders dan wat jij ziet.

En ivm met de Dre kwestie, moet je niet het bedrag in kas hebben dat je eventueel zou moeten betalen als je de speler zou kopen? Dus dat het bijvoorbeeld zou gaan om een speler van buitenaf. In principe valt dit te controleren doordat bijvoorbeeld iemand op een eigen speler gaat bieden en dan het economische saldo voor en na bekijkt. Heb zelf een speler op de lijst, maar mn minimumbod is 200k en ik wil dat eigenlijk niet bieden... Icon_twisted
Reply
ik ben nu al bezig met mn oefenwedstrijd. Een poging om een goddelijke centrale verdediging te halen...we zullen zien.
Reply
Mac Wrote:ik ben nu al bezig met mn oefenwedstrijd. Een poging om een goddelijke centrale verdediging te halen...we zullen zien.

Hehe, wat heb je gedaan? 3 Centrale verdedigers, vleugelbacks naar het midden en verdedigende centrale middenvelders? Maar goed, het is leuk om te zien hoor dat als ik een buitenaardse centrale verdediging haal, anderen ook een leuke rating daar willen halen. Het is je gegund hoor Mac...Wink.
Reply
ik heb al eens reusachtig gehaald hoor Tongue maar jah idd al heb ik maar 1 verdedigende IM...die anderen hadden toch waardeloos verdedigen dus dat had geen nut. Alleen 1 foutje gemaakt per ongeluk iemand in slecht vorm vandaag laten spelen en iemand in redelijk vorm afgelopen zondag. Nu twijfel ik nog of ik t ga halen.
Reply
trouwens...speel in kroatie en heb na aftrek van vliegtickets 1600 euro gekregen...Dit even voor Marsh dat je dus echt wel kunt verdienen aan buitenlandse friendlies
Reply
Mac Wrote:ik heb al eens reusachtig gehaald hoor Tongue maar jah idd al heb ik maar 1 verdedigende IM...die anderen hadden toch waardeloos verdedigen dus dat had geen nut. Alleen 1 foutje gemaakt per ongeluk iemand in slecht vorm vandaag laten spelen en iemand in redelijk vorm afgelopen zondag. Nu twijfel ik nog of ik t ga halen.

Hehe, misschien dat ik het ook eens ga proberen in het tussenseizoen. Denk niet dat ik conditie of SH ga trainen, dus misschien probeer ik het wel. Heb alleen geen verdedigende mids. Overigens een vraagje Mac, ik zie dat je afgelopen zondag tijdens een WO met 4 verdedigers speelde. Waarom dat? Heb je geen extra of halve trainee die je daar had kunnen laten spelen?

De ratings zijn bijna bekend...
Reply
Middenveld: uitstekend (oud)
Rechterverdediging: briljant (oud)
Centrale verdediging: mythisch (oud)
Linkerverdediging: briljant (oud)
Rechteraanval: matig (oud)
Centrale aanval: redelijk (oud)
Linkeraanval: slecht (oud)

argh valt een beetje tegen! had toch wel minstens magisch of utopisch verwacht.
Maar neej idd lance ik heb geen halve trainee. wilde eigenlijk nog een mid daar laten spelen maar was ik vergeten/
Reply
wel 44 sterren in een friendly...waren er dik 45 geweest als ik de goede verdediger had opgesteld. voorspelt veel goeds voor aanstaande zondag!
Reply
Tja, Mythisch...t'is leuk...Wink. Wat zou je denk je voor stats op de vleugel halen als je die gasten op de vleugel normaal zou laten spelen en niet nhm? En zulke halve trainees kunnen best handig zijn misschien. Ik denk erover om volgend jaar een beetje te skilltraden met halve trainees. Probleem is alleen dat ik dan nog geen coach heb die zoiets qua TS op zou kunnen vangen.
Reply
Zijn de Spaanse commentatoren aan het staken????

Quote:Je hebt 1 wedstrijd(en) gekozen
katana - FC Kralingen (25 minuten gespeeld) 0 - 0
0 minuten: De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar er is nog geen verslag. Probeer het over een tijdje weer, dan hebben we hopelijk verbinding met de commentator in het stadion.
What, me worry?
Reply
Net voor 105.000 € een zuidafrikaanse spits aangetrokken, het toeval wil dat ik vanochtend een friendly had in Zuid Afrika, 1-4 gewonnen overigens.

Ik zit al tijden krap in mijn spitsen, vandaar deze versterking voor Jong Mukkus en zal bij Mukkus F.C. op de bank plaatsnemen......

Dulani Ndaba
TSI = 1 010 , 20 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig

En jah, hij is zwart.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mac Wrote:trouwens...speel in kroatie en heb na aftrek van vliegtickets 1600 euro gekregen...Dit even voor Marsh dat je dus echt wel kunt verdienen aan buitenlandse friendlies

Wow!! wel 1600 euri!!! Pfew he! Wink :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
dat bedoel ik...in 1 seizoen is dat toch 16x1600=25600 euri wat dus toch de kosten dekt van bijvoorbeeld het plaatsen van spelers op de TL :roll:
Reply
Omdat ik Marsh ook wil lastig vallen met lucratieve reizen naar het buitenland:

Quote:22-09-2004 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 6 495 € aan entreegeld.
21-09-2004 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 €.

Daarnaast nog even dit:
Quote:In de 75e minuut werd Kralingen-speler Dimitry Brandis door een laat ingezette tackle hard geraakt.
Dit is mijn keeper, maar een kaart uitdelen ho maar. Schandalig die Spaanse Refs.
What, me worry?
Reply
Mooi verh@@l Mac. Die friendlys boeit allemaal niet zo. Van een extra 5000 per week moet je het echt niet hebben. En een keertje uit spelen is ook best leuk. Maar ja dat maak je Marshall niet wijs. :wink: Always money money money Undecided
Reply
hehe neej dat probeer ik marshall ook duidelijk te maken aangezien die zweert bij internationale friendlies thuis omdat ie daar rijk van wordt. Net als EB die in de VI straks 2500 supporters heeft
Reply
2500 supporters?? whahahha. Hoe gaat ie dat doen? Ik heb trouwens meestal geen eens zin om naar international friendlys te zoeken. Duurt veel te lang
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Fred Naaigaren Wrote:Dat is zwaar kloten Dre.
Ik had ook wel verwacht dat je over kan bieden op een eigen speler, zolang je startsaldo maar niet negatiever is dan 210.000.
Erg vreemd.

yep ..niets meer aan te doen. Heb van een gedeelte van het geld alvast een nieuwe trainee gekocht, heeft al gespeeld dus kan lekker vandaag vanaf de tribune de wedstrijd bekijken. Had bijna nog een leuke speler binnen gehaald maar helaas was er 1 iemand die eroverheen ging.


Etienne Reinhold
TSI = 2 530 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Reply
Mac Wrote:Net als EB die in de VI straks 2500 supporters heeft

En ik ook volgend seizoen... :wink:
Reply
hmm misschien moet ik even rond de tafel met de woordvoerders want ik zit nu pas op 1438 supporters.

Btw ga deze week even trainen met 10 assisents trainers...kijken of het echt helpt en daarnaast ben ik benieuwd hoe erg mijn keeper in vorm zal zakken.
Reply
ik zit ook net boven de 1500 sups hoor dre. geloof alleen de gasten die in de IV zitten dat die rond de 1600 zitten ofzo.
Reply
Begin seizoen 1750, nu weer rond de 1620....
Reply
jah jij hebt ook aardig wat seizoenen in de top meegedraaid natuurlijk
Reply
Mac Wrote:ik zit ook net boven de 1500 sups hoor dre. geloof alleen de gasten die in de IV zitten dat die rond de 1600 zitten ofzo.

1888 Diehard-fans. Stadion echter niet vol te krijgen tegen matige ploegen; voor toppers natuurlijk stijf uitverkocht (cap 45.000).
Reply
yup dat heb ik ook...tegen de nummer 8 nog niet eens 20 000 man en tegen de nummer 3 45 000 man.
Reply
Ik ben op school, maar kan zoals jullie weten niet op Hattrick. Kan iemand van jullie misschien mijn wedstrijdverslag tot nu toe posten? Ik speel tegen Los Parasitos... alvast bedankt!
Reply
1380 supporters hier, ik hoop dit weekend voor de 3e keer mijn stadion van 40.000 vol te krijgen (afgelopen twee keer zaten ze vol)...

Enne, wat is er leuk aan uit spelen? Wat heeft het voor meer gevoelswaarde?
16x8000 of 16x10.000 is echter wel lucratief in een seizoen Mac... Je wordt er niet rijk van maar het scheelt wel degelijk.
Enne 'zoeken' legion??? Donderdagavond een willekeurig land aanklikken waar redelijk wat mensen on-line zijn en binnen 2minuten heb je 25man uitgedaagd en binnen max een dag heb je al een positieve reactie terug... Weinig zoeken aan...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
De wedstrijd is bezig, er zijn 35 minuten van de eerste helft gespeeld.
Vandaag kwamen er 1035 toeschouwers naar Stadio Baccio, waar het een lekker voetbalweertje was. Eirik startte in een strategische 4-4-2-opstelling. De volgende spelers kwamen het veld op: Kleuskens - van Dorp, van Hest, Heimfeld, Everander - Stringa, Dijkstra, Skogborg, Carlér - Dutkowski, van Doezelaar.

Parasitos speelde in een interessante 4-4-2-formatie. De opstelling luidde: Teeuwen - Balslev, Zieba, Haeuser, Claesson - Shew-Atjon, Rolev, Borgo, Guidry - Hopman, Gunnarsson.

Eirik leek zich te concentreren op de centrumaanval. Door een aanval van Eirik via de rechterkant van het veld kwam Christopherus Heimfeld alleen voor keeper Lex Teeuwen, maar die redde met een goed blok. Parasitos zal het een tijdje zonder Lenny Claesson moeten stellen, want hij liep een zware blessure aan zijn voet op. Hij werd vervangen door Henk-Jan Heerschop. Cezary Dutkowski bracht Eirik met 1 - 0 aan de leiding toen hij succesvol de centrale verdediging uitkapte en de bal onhoudbaar rechts van de keeper inknalde. In de 17e minuut ontving Parasitos-speler Christer Gunnarsson een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. Ingolf Guidry domineerde op zijn flank en bleef maar prima voorzetten geven richting het strafschopgebied. Janus Hopman kon één hiervan goed raken en zo in de 29e minuut de 1 - 1 scoren. Eirik kwam bijna op voorsprong in de 32e minuut, toen Sabah van Hest doorbrak. Door een gebrek aan concentratie schoot hij echter ver naast.

spannend Big Grin
Reply


Forum Jump: