The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Ronde 27
Wederom een pittige ronde, vooral qua budget dit keer. Beetje gokken met AZ, maar wel een goedkope verdeidging op die manier
Dit heb ik voorlopig staan...

Didulica (8.50M)

Douglas (18.25M)
Emanuelson (19.85M)
Granqvist (15.25M)
Klavan (11.30M)

De Wit (3.95M)
Pranjic (19.55M)
Elm (13.85M)

Arnautovic (17.05M)
Berg (19.00M)
Suárez© (21.90M)
The great old Ludwig von...
Reply
fuck ik realiseer me ineens dat Pranjic blessee was..
Reply
gittermaster Wrote:fuck ik realiseer me ineens dat Pranjic blessee was..

Kufo scoort altijd tegen Willem 2
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Pranjic en Svec 'kantje boord' voor Sparta-thuis
09/03/2009 16:52

SC Heerenveen moet hopen op een vlot herstel van Danijel Pranjic en Michal Svec. Beide middenvelders kampen met een blessure en dreigen zaterdag de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam te missen.

Pranjic (foto onder) moest zaterdag al na een kwartier van het veld tijdens de 2-1 zege van Heerenveen op FC Groningen. De Kroaat heeft zijn linkerlies verrekt. 'Het ging vandaag al weer iets beter met Danijel, maar het wordt kantje boord', legde fysiotherapeut Erik ten Voorde uit op de website van Heerenveen.

Svec (foto boven) stapte zaterdag in de 56ste minuut van het veld na een overtreding van Evgeniy Levchenko. De controlerende middenvelder heeft een pijnlijke rechterknie. Ten Voorde: 'Vandaag ging het beter dan zondag. Er is een kansje dat hij kan spelen, maar hij is een twijfelgeval.'

Coach Trond Sollied stelt Pranjic en Svec doorgaans in de basis op. De Kroaat is zelfs clubtopscorer met vijftien doelpunten in de Eredivisie.
Reply
Balthazar Wrote:

thx voor de tip, maar hebnu al moeite om t budgetair te redden
Reply
Vind t juist zo'n beetje de makkelijkste ronde van t jaar. Als je Pranjic thuislaat is t qua budget best te doen.

En nou maar hopen dat Urby rust krijgt. Hakkuh

ps. Gitter wie is de Wit in vredesnaam? Tongue
Reply
Quote:En nou maar hopen dat Urby rust krijgt.
no way, maar eerst maar ff uefa cup afwachten. Zou best nog heel wat gewijzigd kunnen worden vrijdag
Reply
De wit... Volendam opvullertje, die t goed doet de laatste tijd Wink
Reply
Ah Volendam.. vandaar. Daar heb ik t hele jaar nog niemand van opgesteld dus die ken ik ook allemaal niet. :razz:
Reply
gittermaster Wrote:
no way, maar eerst maar ff uefa cup afwachten. Zou best nog heel wat gewijzigd kunnen worden vrijdag

Graafschap thuis is toch HET duel om spelers die klachten hebben rust te gunnen? Bovendien is nu toch iedereen weer fit waardoor der geen noodzaak is Urby op te stellen itt afgelopen weekend. :o
Reply
gittermaster Wrote:
Balthazar Wrote:

thx voor de tip, maar hebnu al moeite om t budgetair te redden

Willem II is in de Eredivisie de favoriete tegenstander van N'Kufo. In elf duels met de Tilburgers maakte de Zwitser twaalf doelpunten. Achter Willem II volgen SC Heerenveen (negen goals) en Ajax (acht) als gewillige slachtoffers.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Alstie al zo vaak gescoord heeft tegen Willem II zal ie t nu wel een keertje niet doen. Bovendien de laatste duels al telkens gescoord dus zal ie t nu wel een keertje niet doen. :8:
Reply
Maar je concurrenten in de top stellen em allemaal wel op en dan scoort ie er 2 en dan heb je spijt :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:

Graafschap thuis is toch HET duel om spelers die klachten hebben rust te gunnen? Bovendien is nu toch iedereen weer fit waardoor der geen noodzaak is Urby op te stellen itt afgelopen weekend. :o
Tja, met die instelling hebben we dus in 4 weken de kans op een eventueel kampioenschap verpest. Daarnaast denk ik dat van Basten hem gewoon ook voor dit soort wedstrijden te belangrijk vindt
Reply
Van der Wiel niet tegen De Graafschap
Ajacied Gregory van der Wiel kan niet in actie komen tegen De Graafschap. De 21-jarige rechtsback ontving in de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag (1-1) een gele kaart. Dat meldt de KNVB. Deze bestraffing werd echter niet gezien door de camera's van Eredivisie Live.

Van der Wiel heeft dit seizoen al vijf gele kaarten ontvangen en is dus geschorst voor de thuiswedstrijd tegen De Graafschap. Inmiddels heeft Ajax.nl de schorsing van Van der Wiel bevestigd.

Ook al 1 verdeidger minder
Reply
Als Urbie morgen speelt, krijgt ie geheid een ram voor z'n kanis van zo'n kutfransoos :|

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
das waar, dus met definitieve team idd nog ff afwachten
Reply
Treesong Wrote:Maar je concurrenten in de top stellen em allemaal wel op en dan scoort ie er 2 en dan heb je spijt :cry:

Mijn concurrenten zijn vast niet zo dom Kufo op te stellen.
Reply
Famous last words :-({|=

Song of the decade:

Reply
0.00M / 178.55M Hakkuh
Reply
Weekwinnaar is al bekend, een medeforummer is op wintersport en Mukkus heeft deze week een team voor hem gemaakt....Hakkuh
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Didulica

Vermaelen
Bak Nielsen
Granqvist
Braafheid

Janssen
Wuytens
Lindgren

Beerens
Berg©
El Hamdaoui
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
Is Silva een serieuze optie voor de rechtsback-positie dit weekend, aangezien Wiel geschorst is. Of heeft die het bij van Basten zo verpest dat er een verdediging zonder hem zal gaan staan (Oleguer, Anderweireld, Wielaert, Vermaelen kan natuurlijk gewoon).
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Denk dat Silva inderdaad rechtsback zal spelen zondag . Wiel is zowel zondag als donderdag tegen Marseille geschorst dus kan Bruno daar mooi wat nieuwe ervaring op doen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Hup Wielaert
Reply
Ging Urby der puur uit om die rode kaart of had ie al klachten? En staat ie zondag linksbuiten of op de plek van de nu geblesseerde Lindgren? :razz:
Reply
het was een tactische wissel en hij was er helemaal niet blij mee, met andere woorden hij wilde graag spelen, met andere woorden, zondag speelt ie de pannen vh dak
Reply
Dan geef ik m de band. Hakkuh
Reply
Vóór elke speelronde in de Eredivisie publiceert VI.nl via navraag bij alle achttien clubs de volledige lijst van geblesseerde en geschorste spelers.

In de aanloop naar de 27ste speelronde ziet die er als volgt uit:

ADO Den Haag: Geen.

Ajax: Lindgren (hersenschudding), Gabri (kuit), De Jong (niet wedstrijdfit), Donald (knie), Vertonghen (hamstring), Van der Heijden (knie), Gentenaar (knie), Van der Wiel (geschorst).

AZ: Moreno (voet), Romero (hand), Mendes da Silva (hamstring).

Feyenoord: Vlaar (knie), De Guzman (knie), Vincken (niet wedstrijdfit), Landzaat (hamstring), De Cler (knie).

De Graafschap: Chaiat (niet wedstrijdfit), Keller (voet), Fränkel (schorsing).

FC Groningen: Veldmate (niet wedstrijdfit), Levchenko (zie foto, hamstring), De Roover (lies), Andersson (knie), Pedersen (enkel), Gonzalo (geschorst), Meerdink (geschorst).

SC Heerenveen: Steppe (rug), Roorda (niet wedstrijdfit), Väyrynen (knie), Hanssen (kuit).

Heracles Almelo: Bridji (knie), Steur (lies).

NAC Breda: Van der Leegte (knie), Mtiliga (bovenbeen), Idabdelhay (hamstring), Elshot (knie), De Graaf (enkel), Penders (geschorst). Onzeker: Amoah (knie), Boukhari (knie).

NEC: Brock (knie), Otten (knie), Radomski (disciplinair). Onzeker: Janssen (kuit).

PSV: Ojo (hoofd), Nijland (buik), Zonneveld (rib), Amrabat (geschorst).

Roda JC: Lachambre (hamstring), Tyton (knie), Vandamme (knie), Van Tornhout (enkel), Oper (enkel).

Sparta Rotterdam: Van Bueren (enkel), Ngalula (knie), Wapenaar (rug), Wilusz (knie), Dissels (knie), Godee (rug).

FC Twente: Rendla (knie). Onzeker: Boschker (kuit), Stam (enkel).

FC Utrecht: Van der Zwan (enkel), Cornelisse (geschorst), Van Dijk (geschorst), Vorm (knie). Onzeker: Van der Gun (hamstring).

Vitesse: Kuiper (enkel), Graafland (knie), Snijders (hamstring), Stevanovic (voet). Onzeker: Molhoek (knie).

FC Volendam: Kok (schouder), Van der Werff (niet wedstrijdfit), Sterk (niet wedstrijdfit), Valenta (lies).

Willem II: Akgün (kuit), Deul (knie), Schenkel (achillespees), Quasten (knie), Mathijssen, Boutahar (lies), Nieuwendaal (bovenbeen).
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Lang getwijfeld tussen 'Martens-Bak Nielsen-T. Janssen' en 'Swerts-Pranjic-Verhaegh'. Heb op een of andere manier t gevoel dat Twente morgen niet gaat winnen, maar toch maar voor de 1e optie gegaan. T zal mij weer benieuwen. :-s
Reply

Forum Jump: