15-05-2009, 12:07 PM
Hierbij een overzicht van wat mij het meest logisch lijkt. Het is tot de US Open, maar dan kunnen we in ieder geval even vooruit.
Graag jullie commentaar.
Graag jullie commentaar.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Deadlines FTM
|
15-05-2009, 12:07 PM
Hierbij een overzicht van wat mij het meest logisch lijkt. Het is tot de US Open, maar dan kunnen we in ieder geval even vooruit.
Graag jullie commentaar.
15-05-2009, 12:14 PM
Ik kan me erin vinden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
15-05-2009, 12:16 PM
Ik vind het ook allemaal best, zolang het maar duidelijk is van tevoren. En het liefst deadlines waarbij nog weinig partijen zijn gespeeld.
15-05-2009, 12:24 PM
Ik niet, maar dat weten jullie al..
![]()
15-05-2009, 12:42 PM
Kun je het bestand ook als Excel 2002 er neerzetten?
15-05-2009, 12:58 PM
Zo veel mogelijk voor de 1e partij. Of dat nou op zondagmorgen, zondagavond of maandagavond is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
15-05-2009, 01:16 PM
Bedankt Kooltje, voor de oude versie van Excel.
Goed dat je het gedaan hebt, ziet er prima uit. Opmerkingen: - Mijn voorkeur voor Wimbledon gaat uit naar zondag 23.55 uur, zoals eerder aangegeven - Deadlines van maandag 17.00 uur vind ik in principe erg ongelukkig. In deze gevallen (Canada en VS) is het lastig om het anders te doen, omdat vanwege het tijdsverschil op zondagavond de q's nog niet bekend zijn. Voor mij persoonlijk maakt het in dit geval ook niet uit, omdat ik op vakantie ben. - Er zijn meer toernooien die volgens de ATP-kalender op zondag beginnen (Indianapolis/Hamburg, Cincinatti, New Haven). Ik weet niet of het hoofdschema ook al op zondag begint. Bij Cincinatti heb ik het nagezocht en worden op zondag alleen q's gespeeld.
15-05-2009, 01:51 PM
Ik heb dat uitgezocht inderdaad. Gekozen om de 250 toernooien over zee gewoon maandag 22uur te houden.
Cincinatti en Montreal begint om 17uur de eerste partij op maandag. Vandaar dan de deadline. Wimbledon verschuiven zou ik jammer vinden maar dat hangt van de rest af...
15-05-2009, 01:55 PM
Laten we die deadline's van Cinci en Montreal dan op 20 of 22 uur houden.
17 uur is natuurlijk heel lastig voor de werkende mensen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
15-05-2009, 01:58 PM
buurs Wrote:Laten we die deadline's van Cinci en Montreal dan op 20 of 22 uur houden.Laten we heel even de reactie van allen afwachten. Ik werk ook en vind het toch geen probleem, dit verschilt echter per persoon natuurlijk
15-05-2009, 06:14 PM
14-6-2009 23:55 uur (Zo) s Hertogenbosch/Eastbourne
Waarom die niet gewoon om 22 uur op maandag? dat is gewoon een 250 week zoals alle anderen. Het ergste is steeds wisselende shit. Mijn voorkeur is in principe ALTIJD op maandag om 22.00 uur (ook GS/TMS), die paar partijen die zijn gespeeld heeft niemand voor- of nadeel van tov anderen.
15-05-2009, 06:18 PM
Dat is het nou juist, ik heb 't idee dat er steeds meer wedstrijden op maandag en nu zelfs op zondag gespeeld worden. Als je dan de deadline op maandag laat staan kun je net zo goed allemaal hetzelfde team nemen. Nadal + enkele zekerheidjes die al door zijn.
15-05-2009, 06:18 PM
ben ik met je eens, eli.
dat was ook de afspraak.
15-05-2009, 06:19 PM
centre court Wrote:Dat is het nou juist, ik heb 't idee dat er steeds meer wedstrijden op maandag en nu zelfs op zondag gespeeld worden. Als je dan de deadline op maandag laat staan kun je net zo goed allemaal hetzelfde team nemen. Nadal + enkele zekerheidjes die al door zijn. neem jij na RG nadal maar + enkele zekerheidjes...
15-05-2009, 06:20 PM
Ach Buurs, je preekt nu ook wel voor eigen parochie natuurlijk, vorig jaar toen je de nr 1 plek kwijt was wilde je ineens deadlines naar voren hebben.
15-05-2009, 06:21 PM
Dat was uiteraard slechts een voorbeeld van hoe 't op RG dan zal gaan.
15-05-2009, 06:31 PM
Ad? ML?
15-05-2009, 06:32 PM
Elikian Wrote:14-6-2009 23:55 uur (Zo) s Hertogenbosch/EastbourneWaarom lijkt me duidelijk...
15-05-2009, 06:54 PM
mindlight Wrote:Ach Buurs, je preekt nu ook wel voor eigen parochie natuurlijk, vorig jaar toen je de nr 1 plek kwijt was wilde je ineens deadlines naar voren hebben. hoe later de deadline, hoe meer verschillen je kunt maken. denk daar maar eens overna.
15-05-2009, 07:06 PM
:-k Het is vrijdagavond en ik ben niet heel scherp meer, maar ik stel me een 32 draw voor met 6 partijen op zondag.
Deadline voor eerste partij: 32 spelers te kiezen Deadline na die 6 partijen: 26 spelers te kiezen, waarvan 6 in R2. Ik zal het wel niet snappen, maar imo is 32 > 26.
15-05-2009, 07:17 PM
Laten we iig uitgaan van 3 toernooien.
van de 48 partijen zijn er 12 gespeeld op de maandag. Zijn er nog 36 x 2 + 12 spelers te kiezen die al door zijn = 84 spelers. nog genoeg keuze dus. Degene die een voorsprong te verdedigen heeft, zal meer voor zekerheid gaan en dus redelijk veel spelers kiezen die al door zijn. De achtervolgers kunnen dus veel verschil maken, door andere spelers te kiezen in het kwart waar wel al partijen gespeeld zijn. Wanneer er nog geen partijen gespeeld zijn, zal de koploper voor logische keuze's (favoriet) gaan in ieder kwart. De achtervolgers kunnen verschil maken, maar moeten meer risico nemen met spelers. of wel als er al een aantal partijen gespeeld zijn, is de kans op een standaardteam groter. je kan dus makkelijker verschil maken, door van de standaardnamen af te wijken.
15-05-2009, 07:20 PM
Geen speld tussen te krijgen wat je hier zegt, echter er zijn natuurlijk met meer kiesbare spelers, meer verschillen te maken. Dat lijkt me ook duidelijk. En wat je hierboven zegt, zo werkt het inderdaad wel in de praktijk.
Maar laten we de discussie zuiver houden over de deadline.
15-05-2009, 07:21 PM
wat jij zegt klopt natuurlijk, maar de praktijk leert anders en is ook logisch.
15-05-2009, 08:24 PM
Maakt mij niet heel veel uit, zondagavond is voor mij over het algemeen kut en maandagochtend en middag ook. Maandagavond heeft dus mijn voorkeur, maar iets anders pas ik me wel aan (alleen voor TMS/GS).
18-05-2009, 08:53 AM
8 Managers gereageerd.
Problemen die genoemd zijn: - 's Hertogenbosch/Eastbourne...Staat op zondagavond. Beide beginnen al op zondag, dus zelfs dan zijn er al wedstrijden gespeeld.Goed realiseerbaar daar de loting op vrijdag zeker bekend is. Dit komt omdat het de week voor Wimbledon is. Laat even meerdere reacties horen...Zondag 23:55 of Maandag 22:00? - TMS Montreal/Cincinatti. Veel mensen, waaronder ik, willen deadline voor de eerste partij. Dit is maandag 17:00 NL tijd. 22 uur is de andere optie, zullen dan +-10 partijen gespeeld zijn. Graag jullie reactie. Toch fijn als dit schema vast staat lijkt mij, scheelt een hoop gezeur tussendoor.
18-05-2009, 09:21 AM
- Zondag 23.55 is prima! Ruim vantevoren nu!
- die maandag 17uur is lastig voor werkende mensen, hier zou ik 22uur aanhouden
He i’m back, koploper FTM 2018!
18-05-2009, 09:28 AM
Ik vind Rosmalen op zondagavond zetten prima, maar ik blijf het toch lastig vinden om deadlines in reguliere toernooiweken te vervroegen. Echter, om deze weken leuker te maken, lijkt het me wel het beste.
En Canada en Cincy doen we ook gewoon op zondagavond natuurlijk, net als vorig jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
18-05-2009, 10:05 AM
Elikian Wrote:14-6-2009 23:55 uur (Zo) s Hertogenbosch/Eastbourne Hier sluit ik mij echt volledig bij aan.. Als er meer deadlines op de zondag komen te liggen is het voor mij zinloos om mee te doen aan dit leuke spelletje...
18-05-2009, 10:40 AM
Je kunt ook voor Rosmalen bv het budget verlagen ofzo, ipv de deadline? Als je denkt dat er echt niks meer te kiezen is.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|