The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
2-0 gewonnen gisteren. Niet geheel tevreden, want mijn uitmuntende mid kreeg rood, en mijn vleugelspeler met uitstekende SH ging geblesseerd het veld af, evenals mijn uitstekende middenvelder met koppen.

Volgende week gelukkig tegen de zwakste broeder (op 2 Walkovers na) en dan 2 keer WO en dan weer tegen die zwakke broeder. Blessures en die schorsing moeten dus niet eenheel groot obstakel zijn mijns inziens...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
2-3 winst na een bozar scoreverloop. 4e nu en kan weer naar boven kijken. Woensdag kijken of we die ongeslagen reeks voort kunnen zetten.

Iemand dit trouwens al gedaan?

Quote:17-10-2005 Bouw zelf je stadion
De nieuwe versie van de Hattrick Arena Viewer is uit. Met de oude viewer kon je maar uit twee vaste ontwerpen kiezen, maar met deze nieuwe versie kun je helemaal zelf een ontwerp maken met gebruik van een groot aantal bouwblokken. Kijk hier
voor een voorbeeld, met dank aan gebruiker Oxidus, de bedenker van deze nieuwe versie.

Je moet wel Hattrick Supporter zijn om je eigen stadion te kunnen bouwen, maar iedereen kan jouw schepping bewonderen. Je wordt zoals bekend Supporter in onze Winkel.

Beetje een hoog Lego-gehalte, maar leuk als je ff niks te doen hebt...
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Ja, heb het net gedaan:

[Image: naamloos2.jpg]
Reply
Vind het maar triest Smile
niet je stadion bakke
maar het feit dat het kan
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik ook hoor Wink. En ik vind mijn stadion zelf triest Smile.
Reply
Whehehe, een half station. Wat kost een plaatsje op het grasveld daar links in de hoek Bakke? :wink:

Heb zelf ook even een paar minuten zitten klussen, om er vervolgens denk ik nooit meer naar te kijken. Deze onzin hoort natuurlijk voor geen meter bij het edele Hattrickspel, maar voor degenen die zich vervelen en na 100x op hun eigen spelers geklikt te hebben eens wat anders willen, tsjah dan kan het een leuke toevoeging zijn.
Reply
Heerlijke 3-1 overwinning tegen de degradant uit 5 in een zer spannende competitie, wellicht de spannendste in dit seizoen van alle HT'ers.

Tevens een leuk berichtje.


Je team heeft 42 720 € gekregen, omdat Mikel Schavemaker (47427412), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 2 136 000 €.
Reply
Das altijd fijn...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Aragorn Wrote:Heerlijke 3-1 overwinning tegen de degradant uit 5 in een zer spannende competitie, wellicht de spannendste in dit seizoen van alle HT'ers.

=;

Code:
1. winnock 5 19 - 9 10

2. v.v presikhaaf 5 19 - 9 10
3. de koplopers 5 18 - 8 10
4. Ole Einar 5 11 - 7 10
5. Al Hoceima 5 16 - 11 8
6. Liverpoel F.C. 5 12 - 7 8

7. Tha-Lemmingzzz 5 3 - 22 0
8. Signor Floppy's Her 5 0 - 25 0

:wink:
Economists do it with models...
Reply
HT-Moker Wrote:
Aragorn Wrote:Heerlijke 3-1 overwinning tegen de degradant uit 5 in een zer spannende competitie, wellicht de spannendste in dit seizoen van alle HT'ers.

=;

Code:
1. winnock 5 19 - 9 10

2. v.v presikhaaf 5 19 - 9 10
3. de koplopers 5 18 - 8 10
4. Ole Einar 5 11 - 7 10
5. Al Hoceima 5 16 - 11 8
6. Liverpoel F.C. 5 12 - 7 8

7. Tha-Lemmingzzz 5 3 - 22 0
8. Signor Floppy's Her 5 0 - 25 0

:wink:

:8:

1. total lunitics 5 8 - 3 10

2. Holbytlan 5 12 - 9 10
3. FC Arie & Saartje 5 13 - 9 9
4. Sonic CF 5 13 - 10 9
5. Earth wind and fire 5 11 - 10 7
6. Sporting Xantyago 5 14 - 13 6

7. Bal op het dak 5 10 - 13 6
8. FC-BUUL 5 4 - 18 1
Reply
Geen walkover Big Grin die van ara is spannender Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Dat dacht ik met uitzondering van de nummer laatst is alles grotendeels aan elkaar gewaagd. Ik baal er dan ook stevig van dat ik door PIC een gelijkspel heb gehad tegen die nummer laatst maar bv. wel weer van de medekoploper heb gewonnen.
Reply
nou dit heb ik er van gebakken Tongue

[Image: stadion.JPG]
Reply
Die's wel vet Mac! Ik heb gisterenavond efkes geprutst en wel wat in elkaar gezet maar zal m jullie besparen (anders krijg je zo'n Pimp Your Stadium idee).
Hij staat uiteraard bij mij op Hattrick voor de geinteresseerden
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Mijn stadion is een ieniemienie stadionnetje, maar wel uiterst gezellig :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
mooiste vind ik die van box tot nu toe..lelijkste die van bakke natuurlijk :lol:
Reply
ik heb ook maar wat in mekaar geflanst Big Grin
Economists do it with models...
Reply
Hoe vinden julllie die van mij? =D>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Hoe vinden julllie die van mij? =D>

hahahaha :lol:
Economists do it with models...
Reply
@Mukkus

Ik zou wel een paar poortjes neerzetten, dan weten de schaapjes hoe ze naar binnen moeten... :wink:
Reply
Ik heb mijn schaapjes wel op het droge (grotendeels, alleen in het midden van het weiland worden ze nat.....) Notworthy !

edit: Hij is nu zoals ik bedoelde......vergeten te saven. :oops:
Reply
Mukkus Wrote:Ik heb mijn schaapjes wel op het droge (grotendeels, alleen in het midden van het weiland worden ze nat.....) Notworthy !

edit: Hij is nu zoals ik bedoelde......vergeten te shaven. :oops:

Je moet je schapen ook niet te vaak scheren, Muk! :lol:
Reply
=D> =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mac Wrote:mooiste vind ik die van box tot nu toe..lelijkste die van bakke natuurlijk :lol:

hehe ... het was ff zoeken maar dit vond ik ook het mooist, bedankt voor het compliment Mac.... natuurlijk kan iedereen zo'n stadion creeeren (mits genoeg plaatsen) :p

Het blijft niks anders dan leuk tijdverdrijf Big Grin
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Mac Wrote:mooiste vind ik die van box tot nu toe..lelijkste die van bakke natuurlijk :lol:

hehe ... het was ff zoeken maar dit vond ik ook het mooist, bedankt voor het compliment Mac.... natuurlijk kan iedereen zo'n stadion creeeren (mits genoeg plaatsen) :p
:cry: :cry: :cry:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
hehe, die van Mac is ook wel strak. Heb ook maar iets gemaakt.
@ Sjeffer: :lol: :lol:
Inderdaad zo herkenbaar
The great old Ludwig von...
Reply
We hebben weer een nieuw lid bij de federatie:

Quote:voetjes (503356)

Land: Nederland
Regio: Zuid-Holland
Stadion: voetjes Arena
Taal: English
Competitie: # 3 in VII.273


Eigenaar
Eigenaar: (Anoniem)
Alias: dr_voe Online!

Hij staat momenteel 14 bij de Champions League manager, dat was zijn inlul-verhaal.
Hij is tevens een bekende van Devlin aan het gastenboek te zien.
Reply
Dan mag ie zich wel eens melden hier, anders ben ik geneigd als uitsmijter hem zonder aprdon zo de straat op te kukelen Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
dat is voe
Economists do it with models...
Reply
Fred Naaigaren Wrote:Hij staat momenteel 14 bij de Champions League manager, dat was zijn inlul-verhaal. Hij is tevens een bekende van Devlin aan het gastenboek te zien.


Voe doet al jaren mee met Championsmanager, was ook altijd op het oude blauwe forum te vinden...
hij stuurde me vandaag een PB'tje met de vraag wat mijn hattrick team was, vervolgens zijn er in hattrick wat berichtjes op en neer gestuurd...
Reply


Forum Jump: