The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Effe aan het lego-en geslagen en......me stadion is af!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
nice muk! leuk kleurtje ook Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
na de verkoop van MacInnes voor 3.25 mln, netto-opbrengst was €2.792.725

Quote:Seth MacInnis. (11179628)
25 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 4 720
Loon: 4 680 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Devlinshire
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: redelijk

heb ik de volgende spits gekocht voor 2.8mln
lijkt me een mooie prijs voor een wereldklasse spits

Quote:Darron Steward (27368472)
24 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 21 770
Loon: 17 304 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Devlinshire
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht
Reply
zeer netjes idd dev!!!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:zeer netjes idd dev!!!

de meeste wereldklasse spitsen staan erop voor 3.0mln, ik had helaas maar 2.95mln. te besteden en moest dus veel interessante spelers aan me voorbij laten gaan...wordt wel gelijk de best betaalde speler van m'n team...dat was een IM met 10k per week
Reply
idd zeer nette koop dev! ben wel benieuwd naar het verschil in je aanvalsratings in vergelijking met die uitstekend/uitmuntend. Kunnen we even goed de invloed van passen zien
Reply
19-10-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 13 205 € aan entreegeld.
18-10-2005 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 €.

hoppa! 7000 euro winst...dat haal ik zelfs bijna nooit in een nationale friendly
Reply
Mooie prijs devlin.
Reply
Mac Wrote:idd zeer nette koop dev! ben wel benieuwd naar het verschil in je aanvalsratings in vergelijking met die uitstekend/uitmuntend. Kunnen we even goed de invloed van passen zien

wordt lastig om met elkaar te vergelijken omdat die spits met uitmuntend/uitstekend al die weken slecht/waardeloos in vorm is geweest...daarnaast ga ik mijn 2de spits waarschijnlijk ook vervangen en het verschil in ervaring tussen de 2 is ook vrij groot (slecht vs uitstekend)
Reply
Ik heb voor het huidige seizoen het IM nog even iets ge-upgrade met een oudje:


Sybren Dahlhaus (3501106)
31 jaar, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.


Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 6 090
Loon: 3 440 €/week
Eigenaar: CdF Marshall
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht


1.6M voor betaald
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
lekker zeg mars Big Grin

Juho Laukkanen (79331370) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 720
Loon: 813 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: bocastarz
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

200k voor betaald :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hmm ik komer net achter dat ik nog een speler heb die 32 competitie/bekerwedstrijden heeft gespeeld en nog steeds rampzalig ervaring heeft. Hoe kan dit??
Reply
Phoebus Wrote:Hmm ik komer net achter dat ik nog een speler heb die 32 competitie/bekerwedstrijden heeft gespeeld en nog steeds rampzalig ervaring heeft. Hoe kan dit??

zitten hier geen vrienschappelijke wedstrijden bij ?! dat moet haast wel, want bij ongeveer 28 ervaringspunten zal een speler stijgen
Reply
Een speler krijgt niet ALLE competitiewedstrijden die die speelt ervaringspunten.
Je kan ongeveeer 11 ervaringspunten verdienen bij een COmpetitiewedstrijd, en het is niet zo dat deze evenredig over de spelers word verdeeld

( dit is wat ik heb horen zeggen)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
en t is random he dus kan ook gewoon pech zijn
Reply
@devlin: nee het zijn allemaal beker / of competitie wedstrijden

@boca/mac: dat wist ik niet maar dat zou het kunnen verklaren. Maar dan nog baal ik ervan. Vooral omdat het wel een van mijn dragende krachten is.
Reply
Micha Lohman van Hetseklets is duidelijk onsportief en krijgt terecht de gele kaart voor een duik waar schoonspringers jaloers op zouden zijn.

Taal gewijzigd naar Vlaams, FANTASTISCH!!!!!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
het zit zo phoeb: elke wedstrijd heeft een speler 1/3 kans om ervaring er bij te krijgen (achter de komma) het kan dus best zijn dat iemand 30 wedstrijden geen ervaring er bij krijgt al is die kans zeer klein. Mensen die scoren in competitiewedstrijden of een gele kaart krijgen of geblesseerd raken krijgen sowieso extra ervaring. Ditzelfde geldt voor bekerwedstrijden. Bij friendlies krijgen alleen gebleseerden en de 1/3 kans mensen extra ervaring
Reply
Bocaloca Wrote:Micha Lohman van Hetseklets is duidelijk onsportief en krijgt terecht de gele kaart voor een duik waar schoonspringers jaloers op zouden zijn.

Taal gewijzigd naar Vlaams, FANTASTISCH!!!!!!!

Moet je mij niet uitleggen dat Vlaams fantastisch is :wink:
Reply
Bocaloca Wrote:lekker zeg mars Big Grin

Juho Laukkanen (79331370) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 720
Loon: 813 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: bocastarz
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht

200k voor betaald :8:

Lijkt me niet echt een koopie toch?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
17 jaar, met nog 3 trainingen max uitstekend. Vind ik een toppertje Big Grin
Enne je mag die ene speler van fabian hebben Big Grin ik zit vol met mn trainees Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Devlin Wrote:
Phoebus Wrote:Hmm ik komer net achter dat ik nog een speler heb die 32 competitie/bekerwedstrijden heeft gespeeld en nog steeds rampzalig ervaring heeft. Hoe kan dit??

zitten hier geen vrienschappelijke wedstrijden bij ?! dat moet haast wel, want bij ongeveer 28 ervaringspunten zal een speler stijgen

Ik heb nu een spits in mijn team die heeft volgens HAM al 35,6 ervaringspnt behaald. Hij staat nog steeds op rampzalig ervaring. Dit haalde hij ook in 32 competitie/bekerwedstrijden en 3 int. friendlies.

Heb ook een andere spits uit mijn eigen jeugd en hij is na 4 wedstrijden al gestegen in ervaring. (rampzalig -> waardeloos)
Reply
Thnx mac, dan hoop ik dat die de volgende wedstrijden er wel wat ervaring bijkrijgt.
Reply
yup schijnt ook dat yp's hoog rampzalig ervaring kunnen hebben
Reply
De kogel is door de kerk, ik heb besloten om vanaf seizoen 18 keepers te gaan trainen. Er worden tot die tijd geen versterkingen gekocht en al het geld zal gepot worden. Wel zullen er trainees aangeschaft worden om snel geld te genereren om wellicht iets eerder te switchen.

Uit calculaties is gebleken dat ongeveer 32 miljoen nodig is om een selectie van 19 man aan te schaffen. Op het moment is de selectie (zonder trainees) 10 miljoen waard. Aan het eind van het seizoen (wanneer alle trainees verkocht worden na een skill pop) zal de gehele selectie (inclusief trainees) 24 miljoen waard zijn. Die 8 miljoen zal dus met de verkoop van YP, opbrengsten stadion en skilltrades opgehoest moeten worden.

De nieuwe selectie zal de systemen 3-4-3 centrale aanval en 4-3-3 counter kunnen spelen en bestaan uit de volgende spelers.

3x brljant verdediger + goed passen
2x formidabel verdediger + goed vleugel + goed passen
3x briljant PM + red verdedigen
3x uitmuntend vleugelspel
4x briljant scoren
1x clown
1x coach
2x trainee keepers (17 jr. goed + 19 jr. uitmuntend)

Dit samen maakt 19 spelers.


als ik goed heb geteld moet dit dus ongeveer 32 miljoen kosten. Ik ben benieuwd naar jullie mening en in welke klasse dit mee moet kunnen draaien. Ik denk in eerste instantie dat dit wel VIe waardig moet kunnen zijn.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Hmm...tussen nu en het eind vh seizoen 8 miljoen verdienen...ben benieuwd. Keepers trainen ben ik niet echt een voorstander van, zeker niet als je dan slechts 2 systemen zal beheersen. Maar als je dit zal hanteren dan zou ik de verhouding IM's/wingers toch wat bijschaven. Ik speel zelf ook alleen 3-4-3 en 4-3-3 en heb 1 winger en 5 IM's.

Waarom ga je, als je toch deze systemen zal hanteren, geen scoren trainen? Is sowieso winstgevender dan keepen trainen.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Box Brother Wrote:De kogel is door de kerk, ik heb besloten om vanaf seizoen 18 keepers te gaan trainen.

He, dat is opvallend :8: :roll:

Maarreh, waarom zo'n uitgebreide planning met berekening en al? Ik switch komend seizoen ook van training, en inderdaad, ik ga ook keepers trainen voor 1 a 2 seizoenen. Trainees worden verkocht en er wordt wel bekeken hoeveel dat oplevert en wat er precies mee aangetrokken kan worden...
Reply
Waarom een 17 jaar goed en een 19 jaar uitmuntend? Een 17 jaar goed haalt direct 3* (van wat ik me tenminste herinner van Kielman). Die 19-jarige traint na een seizoen al direct langzamer. Natuurlijk begint hij hoger, daarom zul je het wel doen. Maar als je twee 17-jarigen neemt, zijn ze na twee seizoenen wonderbaarlijk.

In ieder geval een leuke strategie, ik ben benieuwd hoe het uitpakt. Voor een 17-jarige goed moet je denk ik tussen de 1.3M en 1.6M gaan rekenen, de prijzen stijgen namelijk nog ieder seizoen.
Reply
ik ga dan ook waarschijnlijk voor 2x een 17jr uitst.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Fuck wilde ook ooit eens keepers trainen Big Grin
Spitsen doet ook iedereen al, dan ga ik maar terug naar het defjes trainen Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: