Dat was een prognose, dit zijn de uiteindelijke cijfers. En waar wij eerder dachten dat het lineair naar beneden liep, valt dat dus wel mee. Alleen de top steekt er bovenuit, elke andere groep is ongeveer evenveel gedaald.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ik stel voor om deze wijziging al vanaf volgende week in te voeren. Het is geen verandering in de spelregels in de zin dat het spel heel anders gespeeld moet worden, het zorgt juist voor een betere verhouding tussen de eerste helft van het jaar en de tweede helft.
Ik doe helemaal niet meer mee voor de prijzen, maar ik zou het toch zeer op prijs stellen dat alles goed wordt bijgewerkt. Nu is Davydenko door ten koste van Fognini
Ik stel voor om deze wijziging al vanaf volgende week in te voeren. Het is geen verandering in de spelregels in de zin dat het spel heel anders gespeeld moet worden, het zorgt juist voor een betere verhouding tussen de eerste helft van het jaar en de tweede helft.
Goed voorstel! Ook wat mij betreft gaat komende week die ophoging van â⬠3000 eraf.
Moeten we dit dan niet al vandaag even definitief maken, heren??!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Budget prima deze week: veel verschillen.
Buurs, Ad Wim en Tampie met wie ik in het algemeen een redelijk overeenkomend team heb, hebben allemaal minimaal 8 spelers die ik niet heb. Of komt het doordat ik deze week afwijkende keuzes gemaakt heb?
mindlight Wrote:Vind je zelf dat je afwijkende keuzes gemaakt hebt? Ik vind je team vrij logisch in ieder geval, al had ik mijn twijfels bij Soderling.
Soderling weet ik ook niet. Maar dan is het helemaal mooi, dat je zonder afwijkende keuzes te maken toch al redelijke verschillen krijgt. En aangezien er in Hamburg 500 punten voor de winnaar liggen, is dit best een leuke week.
Jazeker! En van mij mag Soderling het toernooi winnen hoor, komt mijn voorspelling van top-10 wellicht toch nog uit... En ik vind ook dat er mooie verschillen zijn deze week, ben benieuwd hoe dit gaat lopen.
Die q's in Hamburg kunnen wij herstellen zodra deze uitgeschakeld zijn. Voor de mensen zonder punten op dit moment (Riba, Ram en Mayer) zullen we even op Mac moeten wachten.
andre Wrote:Budget prima deze week: veel verschillen.
Buurs, Ad Wim en Tampie met wie ik in het algemeen een redelijk overeenkomend team heb, hebben allemaal minimaal 8 spelers die ik niet heb. Of komt het doordat ik deze week afwijkende keuzes gemaakt heb?
in mijn geval ligt het aan mij. ik zag eigenlijk geen enkele dure speler echt sf of verder halen in hamburg, dus ik had eerst een team met ongeveer iedereen die al door was en veel kleine jongens. toen toch maar standaardkeuzes die ik eigenlijk niet ver zag komen als bagh en starace laten liggen en wat meer gegokt met ferrer en almagro. zal we'll niks worden, maar je weet het niet. toch weer een gekke week met al die finalisten van vorige week in hamburg en voor de rest toppers uit vorm. het gekke was ook dat bijna iedereen die door was een goede kans had in de volgende ronde.
het begint iig aardig met bagh exit en iedereen door in indy.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Dat klopt Vos. Er zijn nu punten toegekend aan geplaatste spelers die geen punten zouden moeten krijgen. Ik (of iemand anders uit de organisatie) zal dit rechtzetten als ronde 2 volledig gespeeld is. Tevens zijn er nog enkele spelers die nu geen punten krijgen terwijl zij wel punten verdienen, dit is inmiddels bij Mac aangekaart maar kan ik nu niets aan veranderen.
Nee,OK,ik wist wel dat het allemaal goed zou komen,maar wel typisch dat zo op het oog kleine oneffenheden toch relatief grote verschillen kunnen geven.
Ik ben de punten dan ook wel hard nodig,streber dat ik ben. :oops:
Is het mogelijk dat de database morgenvroeg voor half 8 open gaat?
Ik vertrek morgenvroeg voor een paar dagen naar Praag en weet niet hoe de dag dus verder verloopt.
Ik ga niet 24 uur per dag internetten op mijn mobiel :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.