Threads: 31
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote::eeeek: Ik had al een heel slecht gevoel over deze week, maar dat is nu alleen maar sterker geworden. Wat een verschillen gaan hier ontstaan zeg.
Hup Cilic, Troicki, Gulbis en Karlovic =D>
En Roddick moet er heel snel uit! dat wordt een beetje je standaardzinnetje he 
en weer ben ik het niet met je eens, er kunnen zich volgens mij weinig echt grote verschillen voordoen. tenzij roddick en potro voor de qf verliezen...
Nee, ook dan zijn er nog grote verschillen mogelijk, aangezien de alternatieven versnipperd zijn over de deelnemers.
En mijn standaardzinnetje? Wanneer nog meer dan? Ik heb even wat teruggebladerd, maar kan het niet vinden.
Threads: 97
hoe kan dat dan gebeuren dan in 1 toernooi waarin ook nog eens een heel duidelijk standaardteam was?
en vorige week zei je het ook al, en dat viel ook we'll mee uiteindelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ad Wim Wrote:hoe kan dat dan gebeuren dan in 1 toernooi waarin ook nog eens een heel duidelijk standaardteam was?
Ohh wacht, je hebt het over de verschillen die ik verwacht? Ik dacht dat je mijn slechte gevoel over mijn team bedoelde...
Vorige week vielen de verschillen inderdaad mee, maar nu zijn er slechts 4 spelers die door meer dan de helft van de deelnemers gekozen zijn. Ja, dan verwacht ik zeker grote verschillen. Dat ik Potro-Roddick niet als finale verwacht heeft daar natuurlijk ook mee te maken, dat spreekt voor zich.
centre court Wrote:het is idd erg lastig, verwacht veel verschillen! zoals ik al eerder zei, vond ik het dus helemaal niet zo lastig, omdat je mijns inziens gewoon niet onder een aantal gasten uit kon. en dat onderschrijven de statistieken we'll aardig.
roddick en haas heb ik uitgelegd en dat zijn ook meteen de meestgekozen spelers. verder kun je volgens mij niet om odesnik heen met 2e ronde andreev, en ook niet om isner. en dan zijn hewitt en gulbis ook nog hele logische keuzes, waarvoor weinig alternatieven zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:hoe kan dat dan gebeuren dan in 1 toernooi waarin ook nog eens een heel duidelijk standaardteam was?
Ohh wacht, je hebt het over de verschillen die ik verwacht? Ik dacht dat je mijn slechte gevoel over mijn team bedoelde...
Vorige week vielen de verschillen inderdaad mee, maar nu zijn er slechts 4 spelers die door meer dan de helft van de deelnemers gekozen zijn. Ja, dan verwacht ik zeker grote verschillen. Dat ik Potro-Roddick niet als finale verwacht heeft daar natuurlijk ook mee te maken, dat spreekt voor zich. dat er veel verschillen zijn in gekozen spelers klopt, maar er is gewoon niet zoveel te halen deze week en maar 1 toernooi dus dan zijn de uitschieters ook minder extreem.
maar goed, het is nog well een redelijk interessante week, en dat is alleen maar leuk. leve de aftrek van de 3000!
mindlight Wrote:Buursteam :8: pfff, dit team had ie al een tijdje staan zei ie. moest daarvoor nou die db zonodig eerder open...
Threads: 14
Ad Wim Wrote:andre Wrote:De teams verbazen me zeg. De meeste alternatieve toernooiwinnaars (Karlovic, Cilic, Tsonga, Gonzalez en Soderling) zijn niet vaak gekozen. dat vind ik niet zo gek. die jongens zijn allemaal zo onzeker als de pest. de enige echt zekere is roddick in mijn ogen. toernooi al 3x gewonnen en in de vorm van z'n leven. potro daarna, maar die heeft lang niet gespeeld en niet bepaald een makkelijke loting.
en je vergeet haas nog in dit rijtje, dat vind ik juist de grootste outsider, zeker met zijn loting... Haas is een alternatief die wel veel gekozen is, dus ben ik die niet vergeten in het rijtje alternatieven dat niet vaak gekozen is.
Threads: 118
andre Wrote:Ad Wim Wrote:andre Wrote:De teams verbazen me zeg. De meeste alternatieve toernooiwinnaars (Karlovic, Cilic, Tsonga, Gonzalez en Soderling) zijn niet vaak gekozen. dat vind ik niet zo gek. die jongens zijn allemaal zo onzeker als de pest. de enige echt zekere is roddick in mijn ogen. toernooi al 3x gewonnen en in de vorm van z'n leven. potro daarna, maar die heeft lang niet gespeeld en niet bepaald een makkelijke loting.
en je vergeet haas nog in dit rijtje, dat vind ik juist de grootste outsider, zeker met zijn loting... Haas is een alternatief die wel veel gekozen is, dus ben ik die niet vergeten in het rijtje alternatieven dat niet vaak gekozen is. :-k :-k :-k
Threads: 35
Niets kunnen samenstellen :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
andre Wrote:Ad Wim Wrote:andre Wrote:De teams verbazen me zeg. De meeste alternatieve toernooiwinnaars (Karlovic, Cilic, Tsonga, Gonzalez en Soderling) zijn niet vaak gekozen. dat vind ik niet zo gek. die jongens zijn allemaal zo onzeker als de pest. de enige echt zekere is roddick in mijn ogen. toernooi al 3x gewonnen en in de vorm van z'n leven. potro daarna, maar die heeft lang niet gespeeld en niet bepaald een makkelijke loting.
en je vergeet haas nog in dit rijtje, dat vind ik juist de grootste outsider, zeker met zijn loting... Haas is een alternatief die wel veel gekozen is, dus ben ik die niet vergeten in het rijtje alternatieven dat niet vaak gekozen is. syntactisch klopt het wel, maar je het een beetje ambigu neergezet. nu denk ik dat dat rijtje de alternatieve toernooiwinnaars zijn...
Threads: 67
gelukkig gebruik jij begrijpbare taal.. :|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 118
Ad Wim Wrote:andre Wrote:Ad Wim Wrote:andre Wrote:De teams verbazen me zeg. De meeste alternatieve toernooiwinnaars (Karlovic, Cilic, Tsonga, Gonzalez en Soderling) zijn niet vaak gekozen. dat vind ik niet zo gek. die jongens zijn allemaal zo onzeker als de pest. de enige echt zekere is roddick in mijn ogen. toernooi al 3x gewonnen en in de vorm van z'n leven. potro daarna, maar die heeft lang niet gespeeld en niet bepaald een makkelijke loting.
en je vergeet haas nog in dit rijtje, dat vind ik juist de grootste outsider, zeker met zijn loting... Haas is een alternatief die wel veel gekozen is, dus ben ik die niet vergeten in het rijtje alternatieven dat niet vaak gekozen is. syntactisch klopt het wel, maar je het een beetje ambigu neergezet. nu denk ik dat dat rijtje de alternatieve toernooiwinnaars zijn...
:wink: Ik vat hem wel na de uitleg van Ad.
Threads: 21
Ad Wim Wrote:centre court Wrote:het is idd erg lastig, verwacht veel verschillen! zoals ik al eerder zei, vond ik het dus helemaal niet zo lastig, omdat je mijns inziens gewoon niet onder een aantal gasten uit kon. en dat onderschrijven de statistieken we'll aardig.
roddick en haas heb ik uitgelegd en dat zijn ook meteen de meestgekozen spelers. verder kun je volgens mij niet om odesnik heen met 2e ronde andreev, en ook niet om isner. en dan zijn hewitt en gulbis ook nog hele logische keuzes, waarvoor weinig alternatieven zijn...
Ben benieuwd of jij met die knakkers de punten van Potro kan evenaren. Gulbis, Isner, Odesnik en Hewitt zullen er 20 of 45 halen, Haas pakt misschien een ronde extra mee. Potro gaat de finale spelen en hopelijk ook winnen. Daarentegen loop jij wat minder risico.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 132
Haggie Wrote:gelukkig gebruik jij begrijpbare taal.. :|
Ad heeft het over de volgorde van woorden binnen een zin. Die volgorde was een beetje krom en kon je op meerdere manieren uitleggen. :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
nu ik er iets langer naar kijk, komen mijn lessen communicatie weer naar boven. Maar dan nog zul je mij niet vaak met dit taalgebruik aantreffen. Ik heb mijn eigen taaltje, ofniet Ad :wink:
Threads: 132
Ad heeft volgens mij literatuur gestudeerd, dus je kunt het hem niet kwalijk nemen... :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
dat weet ik ja  , soms laat hij het net iets te duidelijk merken.
centre court Wrote:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:het is idd erg lastig, verwacht veel verschillen! zoals ik al eerder zei, vond ik het dus helemaal niet zo lastig, omdat je mijns inziens gewoon niet onder een aantal gasten uit kon. en dat onderschrijven de statistieken we'll aardig.
Ben benieuwd of jij met die knakkers de punten van Potro kan evenaren. Gulbis, Isner, Odesnik en Hewitt zullen er 20 of 45 halen, Haas pakt misschien een ronde extra mee. Potro gaat de finale spelen en hopelijk ook winnen. Daarentegen loop jij wat minder risico. zoals iemand hierboven al zei, laten we nou niet alsof potro god is op amerikaans hardcourt.
ben je alweer de twee vroege verliezen tegen fish en stepanek vergeten eerder dit jaar?
als hij daarvan kan verliezen, kan dat zeker ook tegen hewitt, gonzalez, troicki en haas. dus ik vind het nog helemaal niet zeker dat hij hier de finale haalt. en die finale moet ie dus halen wil ie meer punten halen dan mijn alternatieven denk ik...
Haggie Wrote:dat weet ik ja , soms laat hij het net iets te duidelijk merken. goh, ik gebruik ook een keer twee 'moeilijke woorden'...
en andre begon!
Threads: 99
Haas zal wel weer geblesseerd raken...
Heeft vorige week al de halve finale bereikt...
Mac heeft de punten toegevoegd van mensen die nog recht hadden op 80%. Dank hiervoor Mac =D>
Threads: 131
De totaalscore van mijn team klopt niet.
Ik heb 620 punten gehaald, maar de totaalscore geeft 500....
Verder moet Troicki ipv 20 nog 0 punten krijgen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 328
Het zou nu goed moeten zijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Ik zie dat de medaille's zijn bijgewerkt.
Zou ik ook nog samen met Kuiper een zilveren mogen van een aantal weken geleden?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Kan je aangeven welke week dat zou moeten zijn?
week 22
En heeft niemand die week medailles gehad? Ik kan het nu namelijk niet checken....
volgens mij niet.
Threads: 99
Feli Cornholi, CC en Buurs!
160 schamele puntjes terug op Monsterachtig.
kooltje Wrote:Feli Cornholi, CC en Buurs!
160 schamele puntjes terug op Monsterachtig.
Thxs.
Jij ook feli!
Het zijn iets meer dan 160 pnt :wink:
|