The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
3-0 van de nr.1 gewonnen en nr.3 en 4 hebben beide gelijk gespeeld. Hierdoor kom ik op de eerste plek en kan ik mijn positie alleen maar verstevigen, omdat nu nr.2 en 3 2x tegen elkaar spelen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Hier 6-0 tegen de nr 3.
Maar ik sta nog wel 3 punten achter de nr1. Hij is net wat te sterk voor mij ben ik bang en dat zou betekenen dat ik nog een seizoen in divisie VI zit Sad
Reply
ik zie tot mijn verbazing dat er gister een formidabel spelhervatter is gepulled...ik wist niet dat het kon... :roll:
Economists do it with models...
Reply
Gisteren 5-1. de nummer 1 t/m 4 heeft een gat geslagen met de nr 5 t/m 8.
Degraderen is inmiddels bijna onmogelijk. Promoveren wil ik alleen als kampioen, wat lastig zal gaan worden.
The great old Ludwig von...
Reply
tot uitmuntend moker (of briljant?)

dit wilde ik toch even met jullie delen:

[Image: stand.jpg]
Reply
HELP Wink ...Na vandaag sta ik 4.8 miljoen in de plus. Ik moet nog 1 trainee aanschaffen, welke plaats mag nemen op de vleugel. Wat voor speler zouden jullie dan kopen? Aangezien hij maar 50% traint vind ik dit nogal lastig.
Met het overige geld wil ik mijn aanval versterken. Daarom gaat waarschijnlijk een wonderbaarlijke aanvaller op de TL en koop ik iets van een reusachtige terug.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Mac Wrote:tot uitmuntend moker (of briljant?)

dit wilde ik toch even met jullie delen:

[Image: stand.jpg]

HULDE !! Notworthy
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
met de veranderingen de komende tijd zou ik toch voor een vleugelspeler met veel vleugelspel gaan. formidabel/uitmuntend vleugel en matig pm ofzo (ligt btje aan hoeveel je er voor over hebt)
Reply
OP welke veranderingen doel je?
Leuk zo'n speler maar als hij matig PM heeft en 10 weken later redelijk dan verdien ik er nog weinig aan toch?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Hoe krijg je het doelsaldo tussen haakjes en met zo'n kleurtje Mac?
Economists do it with models...
Reply
Firefocks en foxtrick Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Legion Wrote:OP welke veranderingen doel je?
Leuk zo'n speler maar als hij matig PM heeft en 10 weken later redelijk dan verdien ik er nog weinig aan toch?

dat vleugelaanval belangrijker wordt. weliswaar zijn de veranderingen gericht vooral op aanvallers maar er zullen meer hattrickers zijn die zich nu gaan toeleggen op vleugelaanval en daar hun specialiteit van zullen maken. Denk dus ook dat de vraag naar vleugelspelers groter zal gaan worden.

Het ligt er idd aan hoe lang je m gaat doortrainen. Is het slechts een tijdelijke trainee kun je beter gewoon pm kopen hoog-goed ofzo. Maar als je deze 4 seizoenen doortraint is ie wel formidabel en dan ook nog eens formidabel vleugelspel die spelers zijn er niet veel.

lelijke marokkaan Wrote:Hoe krijg je het doelsaldo tussen haakjes en met zo'n kleurtje Mac?

firefox icm foxtrick
Reply
Lelijke marokkaan? :roll:
Zullen we dit op het 'Voetbal forum' houden? :wink:
Economists do it with models...
Reply
Mac Wrote:
Legion Wrote:OP welke veranderingen doel je?
Leuk zo'n speler maar als hij matig PM heeft en 10 weken later redelijk dan verdien ik er nog weinig aan toch?

dat vleugelaanval belangrijker wordt. weliswaar zijn de veranderingen gericht vooral op aanvallers maar er zullen meer hattrickers zijn die zich nu gaan toeleggen op vleugelaanval en daar hun specialiteit van zullen maken. Denk dus ook dat de vraag naar vleugelspelers groter zal gaan worden.

Het ligt er idd aan hoe lang je m gaat doortrainen. Is het slechts een tijdelijke trainee kun je beter gewoon pm kopen hoog-goed ofzo. Maar als je deze 4 seizoenen doortraint is ie wel formidabel en dan ook nog eens formidabel vleugelspel die spelers zijn er niet veel.

Het wordt dat idd een multifunctionele speler die je zowel aanvallend als nhm kan zetten. Nu zou ik iemand met matig vleugelspel en veel Pm ook nhm kunnen zetten. Denk overigens wel dat ik zoiets ga doen. Je aanval krijgt namelijk ook een aardige boost door zo'n vleugelspeler. Bedankt voor de tip

lelijke marokkaan Wrote:...
:razz:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
hehe sorry moker had ik ff zin in Tongue
Reply
Sexueel Gefrustreerde Puber Wrote:hehe sorry moker had ik ff zin in Tongue

Maar moker heeft gelijk laten we het hier beschaafd houden :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
verrot grote roodbilbaviaan Wrote:
Sexueel Gefrustreerde Puber Wrote:hehe sorry moker had ik ff zin in Tongue

Maar moker heeft gelijk laten we het hier beschaafd houden :razz:

yup sorry
Reply
En je hield nog wel zo van mijn rode billetjes
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dionísio Cajado
TSI = 1 550, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Kan iemand een openingsbod doen van 3 ton op deze speler...zo ja laat het ff weten dat zet ik hem op de TL!
Economists do it with models...
Reply
Voor 3 ton kan je die speler gemakkelijk binnenhengelen als je pech hebt
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Laat me niet lachen..die gaat er voor meer uit.
Economists do it with models...
Reply
Als ik een zelfde soort speler met zwak passen al binnen kan halen voor 79k :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
!!!NEW!!!

Zenon Schulz
TSI = 7 590, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider


Conditie: zwak Keepen: formidabel
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig

Heeeel blij mee!
Kosten: 1 mln. EUR
Economists do it with models...
Reply
Iemand misschien alvast een 220k. over voor deze geweldige speler.
Dan heb ik wat meer financiële armslag voor mijn wereldklasse spits. Heb wel een luke op het oog (waarschijnlijk toch niet haalbaar), maar deze loopt vanavond al af.

Martin Ererberg
TSI = 1 240, 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Reply
Legion Wrote:HELP Wink ...Na vandaag sta ik 4.8 miljoen in de plus. Ik moet nog 1 trainee aanschaffen, welke plaats mag nemen op de vleugel. Wat voor speler zouden jullie dan kopen? Aangezien hij maar 50% traint vind ik dit nogal lastig.

Ik heb onderstaande speler op 20 jarige leeftijd gekocht voor 2.3mln, hij had toen hoog-uitstekend op positiespel...dan weet je ongeveer wat je kan doen voor dat geld

Quote:Radoslav Petkov
TSI = 12 750, 21 jaar, uitstekend in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Reply
Thanks Devlin. Wordt je aanval nu ook sterker naar mate je PM traint? Of heeft het alleen invloed als je hem nhm zet?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Mac Wrote:tot uitmuntend moker (of briljant?)

Volgens mij is formi SH het hoogst mogelijk om te pullen.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Legion Wrote:Thanks Devlin. Wordt je aanval nu ook sterker naar mate je PM traint? Of heeft het alleen invloed als je hem nhm zet?

bij mij speelt ie altijd aanvallend...geen idee of een toename van pm ook leidt tot een betere aanval. Dit is voor mij lastig te beoordelen ivm mijn vele spitsentransfers de laatste weken, toenemend positiespel het heeft iig zeker invloed op het middenveld, ook als hij op aanvallend staat...als je 'm naar het midden herpositioneerd heeft hij een nog grotere bijdrage aan het middenveld maar dat gaan zeer ten koste aan de aanvalsratings over die vleugel...
Reply
Forever Wrote:Iemand misschien alvast een 220k. over voor deze geweldige speler.

Het was ff zoeken naar je team maar gedaan.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:Iemand misschien alvast een 220k. over voor deze geweldige speler.

Het was ff zoeken naar je team maar gedaan.

Kerel, bedankt. Het is nu al weer een poosje Haastige Spoed. :wink:
Reply


Forum Jump: