The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Europa League
#61
Ajax 0-0 en Heerenveen verliest uiteraard in de slotfase van Sporting...
Het begint alweer lekker ](*,)
Reply
#62
Twente en PSV ook op achterstand...Toch nog goed van AJAX 1 puntje

Edit: Zowel Twente als PSV naar 1-1 Reis en N'Kufo
Reply
#63
PSV komt weer terug van een achterstand...Makkelijk gegeven penalty...weer Reis..2-2!

N'Kufo scoort voor de tweede maal en Twente wint in Turkije =D>
Reply
#64
Tukkersssss

Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#65
Echt super resultaat van Twente =D>
PSV idd gelukkig door makkelijke pingel een punt meegenomen, maar goed was wel zuur geweest als we daar hadden verloren.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#66
Een makkelijke pingel? Makkelijk gegeven bedoel je neem ik aan? Ga er maar staan in blessuretijd en dan die bal er zo in jassen. =D>

Tukkers: =D> =D> =D>
Reply
#67
Oh ja, mierenneuker. Lijkt me logisch wat ik daar mee bedoel. Idd zeer koelbloedig afgemaakt! Wel opvallend dat Simons hem niet nam. Wat was die trouwens weer slecht zeg.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#68
Ekslem Wrote:Wel opvallend dat Simons hem niet nam. Wat was die trouwens weer slecht zeg.

Vond ik niet opvallend. Vorig seizoen 2x gemist meen ik. Verder snap ik niet waarom Marcellis niet speelt ipv Simons. Ooijer en Simons vullen elkaar totaal niet aan, 2 dezelfde spelers.
Reply
#69
Keurig resultaat van Twente !
Ajax had er niet zo gek veel zin in, als ik een echte kans gezien heb is het veel.
Was nog best gezellig in het stadion en merkte dat er meer respect voor de pleog is dan andere jaren. Waar er tot voor kort hard gefloten zou worden na een dergelijke pot was er nu zowaar een zwak applaus.

Pantelic viel me tegen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#70
Bumme Wrote:Keurig resultaat van Twente !
Ajax had er niet zo gek veel zin in, als ik een echte kans gezien heb is het veel.
Was nog best gezellig in het stadion en merkte dat er meer respect voor de pleog is dan andere jaren. Waar er tot voor kort hard gefloten zou worden na een dergelijke pot was er nu zowaar een zwak applaus.

Pantelic viel me tegen.

ik heb 5 minuten gekeken en het klonk nogal sfeervol. dat is in de kuip ook vaak, hoe minder man, hoe relatief groter het aantal ekten en hoe leuker het is.

die roemenen speelden toch heel verdedigend. tsja, wat moet je dermee. ajakkes zal in die andere potjes wel meer ruimte krijgen.
Reply
#71
Niet een echte kans gehad, Ajax. Maar ze speelden nu ook niet bijster slim vond ik zelf... Die keeper was 2m30 ongeveer en die 2 centrale verdedigers waren nu ook niet echt klein en ajax met die "reuzen" voorin probeerde het voornamelijk met voorzetten.
Mijns inziens te weinig geschoten of kunnen schieten vanuit de 2e lijn, want dan was die keeper wel te kloppen dacht ik...

Lastige ploeg dat weinig ruimte weggaf. Ajax had snel meoten scoren, maar gaandeweg werd het steeds minder in de 1e helft.. 2e helft eerste kwartier leek nog ergens op, daarna was het weer slecht...

Rest weinig van gezien, wel zeer knap resultaat van Twente zeg =D> =D> =D>
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#72
Quote: Die keeper was 2m30 ongeveer en die 2 centrale verdedigers waren nu ook niet echt klein en ajax met die "reuzen" voorin probeerde het voornamelijk met voorzetten.
Ik zei precies hetzelfde tegen Bumme gisteren. Continue hoge ballen, terwijl; de keeper ongeveer 2 meter 30 is en de centrale verdediger ook. En dan op Pantelic, Suarez of Cvitanich een hoge bal geven. Dat was echt verkeerd
The great old Ludwig von...
Reply
#73
Helemaal omdat alle hoge ballen, op die van Kennedy na, in de 5-meter kwamen. Kennedy was de enige die ze daar niet speelde, die gaf ze ongeveer op de andere hoekvlag..................... #-o
Waarom haalt die man nooit enig niveau, bij Twente was hij gewoon echt goed bij ons nog nooit. Als je als Ajax supporter al blij bent als Rommedahl invalt op zijn plek is er echt iets goed mis...........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#74
We hebben geen rechtsbuiten, Kennedy en Rommedahl is gewoon een zwaktebod, helaas.
Maar goed, voor 20 euro lig ik weer in een aftands hotel in brussel, we zullen zien... :Big Grin
Reply
#75
Bumme Wrote:Waarom haalt die man nooit enig niveau, bij Twente was hij gewoon echt goed bij ons nog nooit.

Alsof hij daarin uniek is. Wielaert zelfde pakkie an. Feher, Vayrynen, Zonneveld bij PSV. Babos, Lurling bij Feyenoord. Er is een eindeloze lijst van spelers die bij elke subtopper belangrijk zijn maar het in de top bij lange na niet aankunnen. Zelf een stapje extra moeten zetten voor een ander ipv dat ze een stapje extra zetten voor jou. Extra druk. Tempo hoger. Moeten scoren ipv mogen scoren. Enz.
Reply
#76
Heerlijke start weer van PSV, en weer zo'n typische Bakkal-goal als elke week. Jammer dat de pot zo vroeg is (net als de andere thuisduels) waardoor geen hond op tijd thuis is van zn werk om erbij te zijn. EDIT: wat een 1e helft. Goal Bakkal, Afellay paal, Lazovic paal, Toivonen die 3x alleen voor de keeper mist. Maar gewoon de zwakte van Cluj he waf? :p
Reply
#77
tweede helft geeft toch een wat ander beeld...
The great old Ludwig von...
Reply
#78
Inderdaad. Zo goed als de 1e zo slecht de 2e. Toch een dikverdiende zege op mss wel de grootste concurrent in deze poule. Op naar Utrecht. Alle vertrouwen in.
Reply
#79
maar toegegeven; de eerste helft speelde psv een mooie pot
The great old Ludwig von...
Reply
#80
ben ik nou gek of was dat gewoon een handsbal in de 16???

edit: ja dus, lol. staan er nota beide bene nog eens een paar extra mensen rondom de 16, zien ze t nog niet
The great old Ludwig von...
Reply
#81
Ajax...Knappe voorsprong...Knap weggegeven. ](*,)
Reply
#82
Voor het eerst sinds tijden weer eens Ajax helemaal bekeken.
Ik word er gewoon droef van......Het is echt slecht gesteld met het niveau van de spelers.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#83
Ik vond Ajax ineens niet heel onaardig. Moeten zelf gewoon afstand nemen. PSV heeft het geluk dat ze daar niet voor afgestraft worden, Ajax wordt dat wel. 1-1 was trouwens lekker uitverdedigd door Suarez. Dat hij zulke dingen voor voorin bewaard. Pantellic komt trouwens echt te kort (wellicht ritme). Ajax begon met 10,5 man aan de wedstrijd!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#84
Ekslem Wrote:Ik vond Ajax ineens niet heel onaardig. Moeten zelf gewoon afstand nemen. PSV heeft het geluk dat ze daar niet voor afgestraft worden, Ajax wordt dat wel. 1-1 was trouwens lekker uitverdedigd door Suarez. Dat hij zulke dingen voor voorin bewaard. Pantellic komt trouwens echt te kort (wellicht ritme). Ajax begon met 10,5 man aan de wedstrijd!

Ik weet niet of het geluk is dat de 1-1 bij PSV niet valt en bij Ajax wel. Tuurlijk deels wel, maar in zo'n hectische slotfase heb je routine nodig achterin. Ooijer sleurde continu iedereen van de goal af. Ajax mist zo'n leider in de defensie. Van Basten haalde niet zomaar Oleguer en Wielaert, alleen die flopten. Denk dat het gebrek aan leiderschap achterin Ajax nog wel (vaker) gaat opbreken dit seizoen.

Maar vond Ajax overigens helemaal niet slecht. Anderlecht-uit is gewoon een heel lastig duel. Denk dat er dit seizoen heel veel punten nodig zijn om kampioen van Nederland te worden. Voorlopig denk ik aan PSV als kampioen omdat dat meer een collectief is. Ajax draait nog veel te veel op Suarez. Stel je toch een voor dat die in de winter voor welk bedrag dan ook naar Barcelona vertrekt of een been breekt (laten we dat laatste niet hopen). Lever je meteen meer dan de helft van je goals in, terwijl PSV 4/5 spelers heeft lopen die regelmatig scoren. Achterin krijgen beide ploegen al weken nauwelijks iets tegen.
Reply
#85
gittermaster Wrote:ben ik nou gek of was dat gewoon een handsbal in de 16???

edit: ja dus, lol. staan er nota beide bene nog eens een paar extra mensen rondom de 16, zien ze t nog niet
Idd een aanfluiting, zoveel "officials" in de buurt en DAT niet zien. Hoeveel duidelijker moet je hands maken :roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#86
4 punten uit thuis Steau en uit Fener, ik ben tevree.
Alhoewel hadden we nu eigenlijk 6 punten moeten hebben gehad, maar ja, you can't win it all.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#87
Daar gaan we weer! Alles live op tv ?
Reply
#88
Ajax en PSV
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#89
Twente en Heerenveen niet op EL?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#90
Prima zege AJAx...Nu is iedereen stil :lol:
PSV en Heerenveen ook prima voor NL voetbal...Twente kon het hebben, moet thuis gewoon winnen.
Reply


Forum Jump: