The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De Ibood van de dag
Bumme Wrote:Van vandaag ziet er ook echt wel super uit zeg.........

Ja, das ook een prima prijs voor dat Onkyo-spul. Heb alleen al een goede versterker en boxen, dus ik
laat deze passeren. Heb helaas de laptop van zaterdag gemist, want die had ik nog wel overwogen....
Wanneer komt er weer eens een uitverkoop?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ja die van vandaag ziet er zeer goed uit.
Alleen zo zonde om hem dicht in een doos te laten als je toch gaat verhuizen binnen nu en een paar maandjes
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Tijd geleden maar vandaag weer eens wat besteld. Die kabels komen altijd wel van pas.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Komende week weer een Hunt! =D>
Reply
Peter Wrote:Komende week weer een Hunt! =D>

Bekend op welke dag?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Nee, maar slaap dit weekend goed uit :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Heb zondag die draadloze koptelefoon aangeschat, geweldige prijs!

Maar ik wil ook wel eens zo'n hunt meemaken ja, die beginnen toch altijd om middernacht? Ik ben er het weekend niet maar uit die tekst lijkt het me maandag of dinsdag te zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gewoon nachtje laptop aan langs bed en elk uur de wekker laten gaat. :razz:
Reply
Gaat toch wel sneller dan een bood per uur?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
denk maandagavond de hunt. Heb er zin in... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Ad Wim Wrote:Gaat toch wel sneller dan een bood per uur?

Hmm nou je het zegt. Dacht per uur, maar staat idd niks vermeld dus kan best om de 10 minuten zijn.
Reply
nee joh, die gaan veel sneller, bij sommige ben je al te laat als je direct besteld...
Andere duren iets langer, afhankelijk van de populariteit...
The great old Ludwig von...
Reply
Ze blijven gewoon lopen totdat ze weg zijn, begrijp ik hieruit? Dus als je echt iets wilt, moet je ook meteen beslissen. Meestal doe ik altijd wel even research, maar dat kan nu dus eigenlijk niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
inderdaad, tijd voor research is er in de regel niet, wat je wel kunt doen, is op de site even op t forum kijken naar alle aanbiedingen vd laatste weken.
De restpartijen gaan er voornamelijk uit en een paar nieuwe dingen, dus dan nkan je vantevoren wel vast wat research doen
The great old Ludwig von...
Reply
Oke, ik ben benieuwd. Ik heb al best veel besteld daar, maar nog nooit een hunt meegemaakt. Maar het gros zijn dus eerder langsgekomen aanbiedingen waarvan ze nog wat over hebben? Dus als ik op het forum kijk (bedankt voor de tip) en er staat daar 'uitverkocht' neem ik aan dat ze ook niet meer langs komen. Dan weet ik waar ik me op moet richten. Ik kan bijv wel een nieuwe tv en laptop gebruiken, maar een tv zie ik niet zo snel staan bij de vorge aanbieding; wel een laptop.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vannacht Hunt?? :-k
Reply
denk t wel....
The great old Ludwig von...
Reply
Geven ze dat niet iig een paar uur van tevoren aan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
volgens mij niet, maar ik dacht dat ie begon op de tijd van de normale ibood, dus rond 00:30
The great old Ludwig von...
Reply
Je hebt gelijk, hij is begonnen! Wel gek, want je wilt toch juist mensen warm maken voor zo'n hunt?

Maar ik wilde net gaan slapen dus denk niet dat ik hem meemaak...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ff een uurtje blijven kijken.... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
is weer lekker geregeld, site ligt plat, kan niet eens inloggen
The great old Ludwig von...
Reply
Hij doet het nu weer en ik blijf ff kijken wat er langskomt....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Forum is wel down.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
De verzendkosten van t stekkersetje wat er nu staat zijn hoger dan de prijs van het setje zelf. :lol:
Reply
Heeft de site trouwens hele nacht plat gelegen dan? Dan duurt de hunt hopelijk nog wel ff. :razz:
Reply
geen idee, ging om 01:30 slapen
The great old Ludwig von...
Reply
Gaat nu rap. Net Plasma TV 106cm beeld gekocht van 1000+ voor 480 euro. Wel speakerset voor laptop van 150 voor 50 euro net gemist omdat ik te laat was. Sommige aanbiedingen vliegen er in 10 seconden uit.

Handig als je net nieuw huis hebt gekocht dit. Big Grin
Reply
Zie nu dat die tv in september de ibood was voor 699 euro. Nu dus maar 480. Big Grin
Reply
Peter Wrote:Zie nu dat die tv in september de ibood was voor 699 euro. Nu dus maar 480. Big Grin

zal wel een kutding zijn dan.
Reply


Forum Jump: