The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De Ibood van de dag
Klote, die tv had ik dus wel willen hebben...

Ik neem aan dat die blauwe balke betekent hoeveel er nog zijn?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Klote, die tv had ik dus wel willen hebben...

Ik neem aan dat die blauwe balke betekent hoeveel er nog zijn?

Blauwe balk telt idd af. Hoe minder blauw, hoe sneller de volgende komt.

Sommige vliegen er echter in 2 seconden uit.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Zie nu dat die tv in september de ibood was voor 699 euro. Nu dus maar 480. Big Grin

zal wel een kutding zijn dan.

Als jij nu naar MediaMarkt gaat om hem te halen betaal je meer dan € 1.000. 60% korting maakt er niet opeens een mindere TV van.

Die Hunt is gewoon super voordelig. Nadeel is wel dat je in 10 seconde moet beslissen. Het zijn echter de iboods van de afgelopen maanden, dus je hebt je huiswerk kunnen doen.
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Zie nu dat die tv in september de ibood was voor 699 euro. Nu dus maar 480. Big Grin

zal wel een kutding zijn dan.

Als jij nu naar MediaMarkt gaat om hem te halen betaal je meer dan € 1.000. 60% korting maakt er niet opeens een mindere TV van.

Die Hunt is gewoon super voordelig. Nadeel is wel dat je in 10 seconde moet beslissen. Het zijn echter de iboods van de afgelopen maanden, dus je hebt je huiswerk kunnen doen.

dan staat hij dus te duur bij mediamarkt.

goeie tv s gaan ze niet weggeven uiteraard. :razz:
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Zie nu dat die tv in september de ibood was voor 699 euro. Nu dus maar 480. Big Grin

zal wel een kutding zijn dan.

Als jij nu naar MediaMarkt gaat om hem te halen betaal je meer dan € 1.000. 60% korting maakt er niet opeens een mindere TV van.

Die Hunt is gewoon super voordelig. Nadeel is wel dat je in 10 seconde moet beslissen. Het zijn echter de iboods van de afgelopen maanden, dus je hebt je huiswerk kunnen doen.

dan staat hij dus te duur bij mediamarkt.

goeie tv s gaan ze niet weggeven uiteraard. :razz:

De Hunt houdt magazijnleegverkoop in. Op TV's zit natuurlijk een extreem grote winstmarge, die 480 zal wel zo'n beetje de inkoopprijs voor ibood zijn. Weet niet wat voor kortingen zij op de inkoop krijgen omdat ze groot inkopen.
Reply
Het is natuurlijk wel zo, dat als het een prachtding zou zijn, dat ie dan allang in de reguliere ibood weg zou zijn geweest. Wellicht had ie mindere recensies...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:Klote, die tv had ik dus wel willen hebben...

Ik neem aan dat die blauwe balke betekent hoeveel er nog zijn?

Blauwe balk telt idd af. Hoe minder blauw, hoe sneller de volgende komt.

Sommige vliegen er echter in 2 seconden uit.
Ja, ik wilde die mp3-speler ook wel hebben, was idd binnen de minuut weg. Dan hebben ze er nog maar weinig van, kan me niet voorstellen dat er in een minuut 100 wegvliegen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tering joh, net weer een tv, ik kijk heel even op kieskeurig en hij is alweer pleite. Kakkend frustrerend dit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bedankt voor het bestellen op iBOOD.com!
Je bestelling is geslaagd en je zult per e-mail een bestelbevestiging toegestuurd krijgen.

We wensen je veel plezier met je iBOOD aankoop!


koffie koffie lekker bakkie koffie...±'
Ajax had vanmiddag geen speler die Van Basten evenaarde, maar Shota kwam met vier goals aardig in de buurt.
Reply
Die espresso-machine hoeft niemand, zo te zien. :8:

Edit: hahaha, veel plezier ermee. Bruine apparaten trek ik altijd door. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
deshotas Wrote:Bedankt voor het bestellen op iBOOD.com!
Je bestelling is geslaagd en je zult per e-mail een bestelbevestiging toegestuurd krijgen.

We wensen je veel plezier met je iBOOD aankoop!


koffie koffie lekker bakkie koffie...±'

Daar kom ik dan snele eens een bakkie van drinken!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Nee, die gaat wel erg langzaam. Hij is ook net zo duur als tijdens de normale ibood. Lijkt me wel een geweldig ding. Voor een meijer minder had ik hem genomen, vind het nu wel een duur extraatje bovenop m'n Nespresso.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nee, die gaat wel erg langzaam. Hij is ook net zo duur als tijdens de normale ibood. Lijkt me wel een geweldig ding. Voor een meijer minder had ik hem genomen, vind het nu wel een duur extraatje bovenop m'n Nespresso.

Hier idem. Ik koop op termijn wel eens een Jura, maar die past nu niet in ons keukentje...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Bwahaha, weer een tv die in 3 seconden weg was. Iemand een Ibood-box? :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Wtf is een ibood box?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Volgens mij zitten er echt tig handelaartjes gereed om bij zo'n tv meteen op 'ja' te klikken. Die kijken niet eens en verkopen dat ding gewoon door. Ik denk dat ik die tv wel uit m'n hoofd kan zetten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gittermaster Wrote:inderdaad, tijd voor research is er in de regel niet, wat je wel kunt doen, is op de site even op t forum kijken naar alle aanbiedingen vd laatste weken.
De restpartijen gaan er voornamelijk uit en een paar nieuwe dingen, dus dan nkan je vantevoren wel vast wat research doen
The great old Ludwig von...
Reply
Ad Wim Wrote:Klote, die tv had ik dus wel willen hebben...

Ik neem aan dat die blauwe balke betekent hoeveel er nog zijn?

Net soortgelijk TV'tje alleen dan LG van 900 voor 555. Die wel gezien?
Reply
Ja, maar was ook wel weer meteen weg. Het is echt niet te doen dit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En weer een tv die meteen op UITVERKOCHT! staat. Mijn advies is: blijf dan weg!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
gittermaster Wrote:
gittermaster Wrote:inderdaad, tijd voor research is er in de regel niet, wat je wel kunt doen, is op de site even op t forum kijken naar alle aanbiedingen vd laatste weken.
De restpartijen gaan er voornamelijk uit en een paar nieuwe dingen, dus dan nkan je vantevoren wel vast wat research doen
Heb ik allemaal gedaan, zoals ik ook onder deze post zette. Maar er stonden maar heel weinig tv's bij, dus dit zijn ook veel nieuwe aanbiedingen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die balk hebben ze inmiddels ook maar weggehaald...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geen alarmlichten meer bij die zaklamp (wel goedkoop). Hunt voorbij? Dan maar weer volle bak aan het werk, zal mn baas waarderen. :p

Helaas geen magnetron en speakerset op de kop kunnen tikken dan. Sad
Reply
Ad Wim Wrote:Ja, maar was ook wel weer meteen weg. Het is echt niet te doen dit...

Blijkbaar heb ik dan godsgruwelijk veel geluk gehad.
Reply
Peter Wrote:Geen alarmlichten meer bij die zaklamp (wel goedkoop). Hunt voorbij? Dan maar weer volle bak aan het werk, zal mn baas waarderen. :p

Sad

Denk het wel, zelf niets gekocht.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ik ook niet. Geen laptop voorbij zien komen helaas en die tv's waren onhaalbaar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik ook niet, wel kunnen we gebruik maken van het nieuwe koffiezetapparaat van de shotas als je lekker langs komt wippen....
The great old Ludwig von...
Reply
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Geen alarmlichten meer bij die zaklamp (wel goedkoop). Hunt voorbij? Dan maar weer volle bak aan het werk, zal mn baas waarderen. :p

Sad

Denk het wel, zelf niets gekocht.

Ik ook niet. Een grote maglite heb ik al 10 jaar en die gaan niet stuk, dus morgen maar weer eens zien....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik vond trouwens die kortingen ook wel meevallen, ik heb iig geen 90% gezien en veel prijzen waren hetzelfde als toen ie regulier langs kwam...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik vond trouwens die kortingen ook wel meevallen, ik heb iig geen 90% gezien en veel prijzen waren hetzelfde als toen ie regulier langs kwam...

Misschien is dat vannacht geweest?

Als ik zie wat ik in de winkel voor 480 aan TV kan kopen ben ik iig erg tevreden met wat ik voor dat geld krijg. :oops:
Reply


Forum Jump: