The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Kijk, nu heb je het over heel andere dingen Gonzo. Tuurlijk is uitbreiding voordat de kosten omhoog worden gejaagd een goed punt. Alleen je kunt het ook te ver doorvoeren (als je in IX al een stadion van 60000 hebt waar dus ongeveer 2000 man komt ben je dus gewoon dom bezig!).

En tuurlijk gaat lange termijn (meestal!) voor korte termijn. Er zal ook waarschijnlijk he-le-maal niemand zijn die jou daarin, op dat algemene punt, zal tegenspreken. Dat is namelijk ook hetgeen wat 95% van de hattrickers weet. Training is daar ook een heel duidelijk voorbeeld van...

Maar jij komt met hele specifieke punten binnen deze zaken die dan weer niet kloppen:
"een groot stadion zorgt voor je hogere inkomsten." Bullshit, resultatenreeks, weer en tegenstander zorgen voor hogere of lagere inkomsten. De grootte van je stadion is daar enkel de grensfactor in (stadion van 60k kan slechts 60k bevatten, niet meer, wel minder...)

"ik heb gepict tegen Jopie zodat ik hem op de lange termijn kon pakken"
Bullshit, das gewoon dom van Jopie als je hem daarmee gepakt hebt. Dat is niet lange termijn denken, dat is gewoon niet verder kijken dan je neus lang is...

Snappie?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Kijk, nu heb je het over heel andere dingen Gonzo. Tuurlijk is uitbreiding voordat de kosten omhoog worden gejaagd een goed punt. Alleen je kunt het ook te ver doorvoeren (als je in IX al een stadion van 60000 hebt waar dus ongeveer 2000 man komt ben je dus gewoon dom bezig!).

Dan ben je inderdaad dom bezig.

Marshall Wrote:En tuurlijk gaat lange termijn (meestal!) voor korte termijn. Er zal ook waarschijnlijk he-le-maal niemand zijn die jou daarin, op dat algemene punt, zal tegenspreken. Dat is namelijk ook hetgeen wat 95% van de hattrickers weet. Training is daar ook een heel duidelijk voorbeeld van...
Maar dat is het hele principe van mijn strategie en Deportivo noemt dat lomp (ik heb verder niks gezegd qua strategieën....) Vind ik nogal lomp van Deportivo dus.

Marshall Wrote:Maar jij komt met hele specifieke punten binnen deze zaken die dan weer niet kloppen:
"een groot stadion zorgt voor je hogere inkomsten." Bullshit, resultatenreeks, weer en tegenstander zorgen voor hogere of lagere inkomsten. De grootte van je stadion is daar enkel de grensfactor in (stadion van 60k kan slechts 60k bevatten, niet meer, wel minder...)
Waarom beginnen jullie hier nou iedere keer weer over? :lol: Het is toch al lang een gedane zaak? De grootte van je stadion bepaalt je doorgroeimogelijkheden en daarom kun je hem beter zo groot hebben dat ie iedere keer net niet uitverkocht is. Dat lijkt mij de ideale stadiongrootte.

Marshall Wrote:"ik heb gepict tegen Jopie zodat ik hem op de lange termijn kon pakken"
Bullshit, das gewoon dom van Jopie als je hem daarmee gepakt hebt. Dat is niet lange termijn denken, dat is gewoon niet verder kijken dan je neus lang is...

Nou en? Die Jopie die is 12 jaar; beetje flauw om hem dom te noemen... Maar ik weet dat en ik speel daar handig op in. Het werkte; dus het is verre van bullshit.

Kleine tip: posts eindigen met "Snappie?"; dat komt pas arrogant over. Er zijn hier mensen die gewoon hun standpunten willen verdedigen en mensen die hier anderen de les willen lezen.
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
](*,)
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Mijn kleine broertje heeft ook een HT team, maar hij doet er nauwelijks wat mee. Ik zit er meer op dan hem, dus daarom heb ik besloten om het team op te heffen. Straks denkt iemand dat ik twee teams in bezit heb. Heb geen zin om een ban of erger te krijgen.

Zo juist heb ik al zijn spelers in de verkoop gezet. Er staan een paar leuke bij. Hij traint positiespel. Ongeveer de helft zit tegen een stijging aan. Voor degene die daar geintresseerd zijn kan ik evt. opzoeken hoever hij zit.

Zijn team is: FC Maurose Boys (767750)

De volgende speler zit zeker tegen een pop aan.
Quote:Patrick Hogendoorn (58605084)
21 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 680
Loon: 1 220 €/week
Eigenaar: FC Maurose Boys
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: uitstekend Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Reply
DeTegenAanval Wrote:Kleine tip: posts eindigen met "Snappie?"; dat komt pas arrogant over. Er zijn hier mensen die gewoon hun standpunten willen verdedigen en mensen die hier anderen de les willen lezen.

Kijk, en waren we eindelijk eens in gesprek komt die toon weer...
Fonzy, je zakt maar lekker weg in een drab die te smerig is voor woorden.
Dahag! :-#
Reply
Marshall Wrote:
DeTegenAanval Wrote:Kleine tip: posts eindigen met "Snappie?"; dat komt pas arrogant over. Er zijn hier mensen die gewoon hun standpunten willen verdedigen en mensen die hier anderen de les willen lezen.

Kijk, en waren we eindelijk eens in gesprek komt die toon weer...
Fonzy, je zakt maar lekker weg in een drab die te smerig is voor woorden.
Dahag! :-#

Ik wilde gewoon exemplarisch aangeven hoe iets overkomt. Ik heb JOU in dit citaat niet arrogant genoemd, maar wel dat dat stukje nogal les-geverig overkomt. Vind je niet dan? (Als ik schrijf "Kleine tip:" komt het ook lesgeverig over, daar niet van)
[i]....Kluivert zuigt ![/i] - Johan Derksen
Reply
Hattrick Wrote:Willem Boxsem (80699014)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond

Geboren 1905 te Den Haag, Opa van manager Wouter Boxsem. Niet te koop en zal nooit weggaan.


Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 560
Loon: 578 €/week
Eigenaar: Brothers' Bandits
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Mijn opa is gestorven in 1980 terwijl ik in 1982 geboren ben, ik kwam hem tegen en kon dit niet laten. Ben er eigenlijk blijer mee dan verwacht.......
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Das idd mooi. En je kunt hem zelfs trainen Wink
Reply
Op het global forum staan al wat topics (oa Side Attack Nerf) over de gevolgen van de nieuwe maatregelen.

Bijvoorbeeld een team wat in een 3-4-3 opstelling speelt zonder aanvallende vleugels krijgt een verlies van 40% in zijn aanvalsratings over de zijkanten.

Ga zelf komende zondag met mijn beide spitsen naar de vleugel spelen om mijn sterke aanvalsratings over de zijkanten te behouden. Je moet nu echt kiezen of je over de zijkanten of door het centrum wil gaan scoren.

Zijn er al andere managers die hierop inspelen?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Box Brother Wrote:
Hattrick Wrote:Willem Boxsem (80699014)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond

Geboren 1905 te Den Haag, Opa van manager Wouter Boxsem. Niet te koop en zal nooit weggaan.


Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 560
Loon: 578 €/week
Eigenaar: Brothers' Bandits
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Mijn opa is gestorven in 1980 terwijl ik in 1982 geboren ben, ik kwam hem tegen en kon dit niet laten. Ben er eigenlijk blijer mee dan verwacht.......

zooo, das best bizar Box. Juist dat jij hem trekt....
The great old Ludwig von...
Reply
Gekcoht Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
a oke Smile... blijft evengoed bizar...
The great old Ludwig von...
Reply
Ik besta niet eens, zelfs mn achternaam niet :cry:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Forever Wrote:Op het global forum staan al wat topics (oa Side Attack Nerf) over de gevolgen van de nieuwe maatregelen.

Bijvoorbeeld een team wat in een 3-4-3 opstelling speelt zonder aanvallende vleugels krijgt een verlies van 40% in zijn aanvalsratings over de zijkanten.

Ga zelf komende zondag met mijn beide spitsen naar de vleugel spelen om mijn sterke aanvalsratings over de zijkanten te behouden. Je moet nu echt kiezen of je over de zijkanten of door het centrum wil gaan scoren.

Zijn er al andere managers die hierop inspelen?

Ik ga zondag een 'alternatieve' 3-5-2 proberen met een WTM (uitstekend wing, uitmuntend PM) en aan diezelfde kant een aanvaller naar de vleugel (formi scoren, goed wing).

Ben vooral benieuwd hoever mijn centrumaanval zakt (best wel wat vermoed ik, daarom speel ik ook AOW) en in hoeverre die ene spits de aanvalsrating op die ene vleugel hooghoudt. Op de andere vleugel speelt gewoon een aanvallende vleugelspeler, dus kunnen de linker- en rechteraanvalsrating mooi met elkaar vergeleken worden.
Reply
Ik speel gewoon via het centrum alleen wel zonder tactiek (geen AIM dus) met name aangezien ik mijn vleugel nhm laat spelen. Mijn wingbacks kunnen zijn vleugels met gemak opvangen dus.
Volgend seizoen ga ik ook wat vaker met 3 aanvallers spelen, dan kan ik eens wat meer testen. Wat ik alleen niet begrijp is als je met 3 aanvallers speelt dan spelen ze toch nog steeds alledrie in het centrum? Waarom verlies je dan aanvalskracht? Dat snap ik niet...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
In het centrum verlies je dan ook geen aanvalskracht. Je centrumaanvallers droegen echter ook altijd bij aan de vleugelaanval, en dat is vanaf heden veel minder bij de order 'normaal'.

Wil je je flankaanval hoog houden zonder goede wingers, dan moet je je aanvallers de order 'naar de vleugel' meegeven. Dit gaat echter wel weer ten koste van je centrumaanval. Keuzes maken, daar gaat het nu om. :Big Grin
Reply
dus als ik t goed begrijp, moet je wanneer je vleugelaanval speelt en een spits hebt, die redelijk wat vlegeulspel heeft, hem naar de winger zetten?
Zelfs wanneer je met 2 spitsen speelt?
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:dus als ik t goed begrijp, moet je wanneer je vleugelaanval speelt en een spits hebt, die redelijk wat vlegeulspel heeft, hem naar de winger zetten?
Zelfs wanneer je met 2 spitsen speelt?

Nee!! Centraal is imo veel belangrijker dan vleugelaanval. De basis van je aanval is centraal, is die uitermate sterk(dus minimaal 3 spitsen) kan je overwegen deze taktiek te gebruiken. Tevens lijkt het me ook zonde dat wanneer je een briljant scoren met goed wing naar de vleugel zet, je ipv zijn scoren 100% te gebruiken(normaal) je hem eigenlijk downgrade voor een beetje extra vleugel waar hij maar goed heeft. Natuurlijk is het even afwachten wat precies de effecten zijn van deze taktiek maar ik denk even waardeloos als de ATM en AOW. Voordelen wegen gewoon niet op tegen nadelen.
Reply
sommige mensen zijn echt verslaafd!

20.28 Boca_SD has logged in
20.28 Boca_SD has logged in
20.28 Boca_SD has logged in
Reply
Mac Wrote:sommige mensen zijn echt verslaafd!

20.28 Boca_SD has logged in
20.28 Boca_SD has logged in
20.28 Boca_SD has logged in

je weet dat ik et deed om je te narren kreng Icon_twisted
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Heel jammer dat mijn harddisk is gecrashed, alles wat ik in drie weken tot een maand had opgebouwd is weer foetsie Sad. Ik baal vooral van de HMvdW-interviews, die ik allen keurig had opgeslagen in Word (mede om als naslagwerk te dienen), en de documenten voor school.
Reply
Gelukkig staan alle interviews nog op het forum schat
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bakke Wrote:Heel jammer dat mijn harddisk is gecrashed, alles wat ik in drie weken tot een maand had opgebouwd is weer foetsie Sad. Ik baal vooral van de HMvdW-interviews, die ik allen keurig had opgeslagen in Word (mede om als naslagwerk te dienen), en de documenten voor school.

gelukkig bewaar ik al die kutmailtjes van je...heb ze inmiddels doorgestuurd
Reply
Haha, kutmailtjes Smile. Ik heb ze allemaal weer terug, super! Heb je toevallig ook mijn schoolopdrachten die in mijn portfolio moeten?
Reply
Ik speel vanavond AOW, neemt niet weg dat ik ook met 2 centrale aanvallers speel. Met AOW krijg je meer kansen over de vleugels maar ook nog steeds door het midden, ook die wil ik graag afmaken :wink:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Forever Wrote:Op het global forum staan al wat topics (oa Side Attack Nerf) over de gevolgen van de nieuwe maatregelen.

Bijvoorbeeld een team wat in een 3-4-3 opstelling speelt zonder aanvallende vleugels krijgt een verlies van 40% in zijn aanvalsratings over de zijkanten.

Zijn er al andere managers die hierop inspelen?

Brrrr....40%. Dit is namelijk de opstelling die ik laten we zeggen meer dan de helft van mn wedstrijden gebruik in de competitie. Normaal gesproken haalde ik ondanks dat ik de vleugels eigenlijk negeerde altijd wel stats als uitstekend (oud) of formidabel (oud) op een vleugel. Was altijd wel goed voor één of meer kansjes en soms goals. Misschien vanavond dan maar centrumaanval instellen. Aanvaller naar de vleugel zetten ben ik niet echt een voorstander van. Laat maar weten wat jullie bevindingen zijn, ben benieuwd.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Waar ik vorige week de Steuntrekker verloor met 3-2, heb ik vandaag (thuis) met wederom Normaal met 1-1 gelijk weten te spelen. Een uitstekend tegen een waardeloos middenveld, maar tegen een counterploeg zegt het allemaal niets.

Himmelsblå IF
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: uitstekend

Middenveld: uitstekend (oud)
Rechterverdediging: uitmuntend (oud)
Centrale verdediging: briljant (oud)
Linkerverdediging: formidabel (oud)
Rechteraanval: uitstekend (oud)
Centrale aanval: uitstekend (oud)
Linkeraanval: uitstekend (oud)

43*, volgens mij een nieuw record voor me, maar ik houd het niet bij.

FC Kasteleyn
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: counteraanval
Tactiekvaardigheid: briljant

Middenveld: waardeloos (oud)
Rechterverdediging: buitenaards (oud)
Centrale verdediging: buitenaards (oud)
Linkerverdediging: reusachtig (oud)
Rechteraanval: briljant (oud)
Centrale aanval: uitstekend (oud)
Linkeraanval: wonderbaarlijk (oud)

46*, ook niet bepaald slecht. In ieder geval is deze counterspecialist afgewerkt dit seizoen, en mag ik weer tegen anderen aantreden. Ik mag eigenlijk nog best tevreden zijn met 1 punt uit 2 duels tegen hem, en een doelsaldo van 3-4.
Reply
VOLGENDE week kampioenswedstrijd waarschijnlijk :crazy:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bakke! Hebben je spitsen gescoord?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Smile

Nee Mkks, het was mijn verdediger Mateo uit een spelhervatting.
Reply


Forum Jump: