The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Zagreb / Santiago / Johannesburg
Wat een stel klagers hier zeg.
Verschillende zeggen dat de week al over is, terwijl ze helemaal niet meer spelers kwijt zijn dan veel anderen. Dat is nu eenmaal het lot van zulke weken met zo'n 20 man in je team, je raakt er een hoop kwijt zo door de week heen.
Reply
Je hebt gelijk Andre. Het is natuurlijk ook een poepweek. Verschillen boven de 300 punten zullen we niet veel zien. Hup Ferrer, Bellucci en Tipsa.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
deuce 10 bij Zeballos-Kubot
Reply
Berrer serveert voor de set tegen Tipsa. Zou lekker zijn als Tipsa eruit vliegt.
Verder Dolgo op de rand van de afgrond, helaas gaat Bellucci het wel redden.
Reply
Bellucci wint de 2e en 3e set wel heel makkelijk! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Riba Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Riba, Bellucci en Ferrer. Het gaat nog ergens op lijken Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als Marrero en Bemelmans maar winnen vind ik het prima.
Reply
Stille Wrote:Klasse Riba, Bellucci en Ferrer. Het gaat nog ergens op lijken Big Grin

Xtragaap4de
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
:-s
Reply
klagen, klagen, klagen...

het begint op dinsdagmorgen en eindigt op zaterdag, als blijkt dat het eigenlijk heel erg goed is gegaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Voorlopig ben ik degene die zowat de minste spelers over heeft. Die anderen moeten het eerst maar eens waar zien te maken maar als je dan zo'n Malisse ziet. Overschat paard is het. Nieminen die verliest van Lu en over Chiudinelli (15x gekozen) wil ik het helemaal maar niet hebben.
Maar ja als Berrer hier wint en later Schwank, Cuevas en Gonzo winnen dan valt het alleszins mee.

En by the way ik heb jou ook regelmatig horen janken. Vooral tegen einde seizoen terwijl je 3000 punten voor stond ..
Reply
Oh ja en dan wordt Berrer gebroken. Kampfen Berrer!
Reply
Malisse, Chiudinelli en Nieminen zijn vaak gekozen, dus zoveel schade loop je er niet mee op.

Reply
Klopt maar ik heb een aantal veel gekozen spelers niet dus het was lekker geweest dat Chiu door was gegaan in zo'n draw. 10 man hadden Malisse niet, dat is toch een derde. Daar baal ik best van want ik had die 45 punten al voor hem ingecalculeerd. Maar ja nogmaals het kan allemaal

Hup Berrer, breaken die Janko
Reply
janko heeft last van zijn pols.

berrer wint.

stille week :8:

Reply
Haha stille week, die is goed! :-({|= Als dat wordt gezegd dan gaat het allemaal goed komen.

Hup Schwank
Reply
Wat geweldige OOP in Joburg morgen:
11 uur Phau-Ram, Recouderd-Brown
1300 Robert-van de Merwe
1800 Lopez-Kavcic

Ik heb een nachtvlucht geboekt en vlieg zo naar Joburg. Wat een toernooi !
Reply
buurs Wrote:klagen, klagen, klagen...

het begint op dinsdagmorgen en eindigt op zaterdag, als blijkt dat het eigenlijk heel erg goed is gegaan.

WTF dit roep ik gewoon al 2 jaar Big Grin
Reply
Ad Wim Wrote:Die Stille ook met zijn weer, dat is nog het leukste. Het zou een indoortoernooi worden, ze spelen gewoon alles Undecided

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/82">http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/82</a><!-- m -->

Als dat er staat dan wordt het morgen de hele dag onbewolkt Big Grin
Reply
Zagreb OOP:
1130 Marchenko-Dodig
1345 Clement-Ljubicic
1530 Melzer-O Rochus
1700 Cilic-Hajek en Kukushkin-Troicki
1830 Veic-Karlovic
Reply
Stille Wrote:Wat geweldige OOP in Joburg morgen:
11 uur Phau-Ram, Recouderd-Brown
1300 Robert-van de Merwe
1800 Lopez-Kavcic

Ik heb een nachtvlucht geboekt en vlieg zo naar Joburg. Wat een toernooi !

Hé Stille, we hebben het hier wel over PHAU he, pas op! :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Jaja die heb ik ook dus dat MOET ik zien. Auf geht's Bjorn!
Reply
Haha, ongeveer mijn enige troef nog, Greul, mag voor de wedstrijd serveren, maar wordt gebroken en verliest de TB.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vandaag 9 spelers op de baan, morgen de andere 4. Belangrijk dagje vandaag!
Reply
vandaag 7 spelers op de baan.
voor mij moet Kubot het gaan doen anders is het gewoon een drama week
Reply
Stille Wrote:Zagreb OOP:
1130 Marchenko-Dodig
1345 Clement-Ljubicic
1530 Melzer-O Rochus
1830 Veic-Karlovic
Toch bedankt weer dat je ons verblijdt met zulke nuttige informatie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Marchenko gaat me weer flink punten kosten. Daar had ondanks dat ik mn team vergat te checken gewoon korolev moeten staan voor 90punten. Prutser!
Reply
Ad Wim Wrote:
1130 Marchenko-Dodig
1345 Clement-Ljubicic
1530 Melzer-O Rochus
1830 Veic-Karlovic

Het is al gauw niet meer goed he als ik wat post. Sommige mensen vinden het misschien wel handig
als ze op het forum komen en ze toevallig tegen het schema van hun helden aanlopen.
Reply
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:
1130 Marchenko-Dodig
1345 Clement-Ljubicic
1530 Melzer-O Rochus
1830 Veic-Karlovic

Het is al gauw niet meer goed he als ik wat post. Sommige mensen vinden het misschien wel handig
als ze op het forum komen en ze toevallig tegen het schema van hun helden aanlopen.

Laat 't toch varen Stille
Reply

Forum Jump: