The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Memphis / Marseille / Buenos Aires
Yep Wolf wint al jaren bijna alles. De Noren en Jonsson bij het biatlon. Bjorgen en Kowalczyk bij de cross.De Oostenrijkers met de jump. Niet best allemaal, net als ons eigen landje. 1 medaille al, YES! Ze willen er 11 halen, hoe gaan ze dat in godsnaam doen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
2 bij de 10Km mannen, 1 bij de 1000M mannen, 1 bij de 1000M vrouwen, 1 bij de 1500M mannen.

Meer zie ik er ook niet Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
dames:
1000: 1 medaille voor Boer of Gerritsen
1500: 1 medaille voor Gerritsen of Wüst
ploegenachtervolging

heren:
1000: 1 medaille voor Groothuis of Kuipers
1500: 1 medaille voor Kuipers/Tuitert/Kramer
10000: 2 medailles
ploegenachtervolging

Totaal 9 medailles.
Maar dit lijkt me zeker.
Als het meezit dan kan Sauerbreij ook nog eentje halen en ergens bij het schaatsen nog eentje extra.

Dus 11 is niet onmogelijk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En buurs is alweer 5 man kwijt op woensdag Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En buurs is alweer 5 man kwijt op woensdag Hakkuh

ik heb ook wel erg veel pech.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nee, je bent gewoon een laffe manager. En het boeit je ook geen reet dat je er al 5 kwijt bent, leuk joh. Je eindigt elke week bewust in de middenmoot omdat je niet durft te kiezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nee, je bent gewoon een laffe manager. En het boeit je ook geen reet dat je er al 5 kwijt bent, leuk joh. Je eindigt elke week bewust in de middenmoot omdat je niet durft te kiezen.

volgens mij kies ik iedere week... :-s

volgens mij had ik vorige week een aardig gewaagd team...

Reply
NIET WEEEEEEER!!!!!!! :-#
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
buurs Wrote:dames:
1000: 1 medaille voor Boer of Gerritsen
1500: 1 medaille voor Gerritsen of Wüst
ploegenachtervolging

heren:
1000: 1 medaille voor Groothuis of Kuipers
1500: 1 medaille voor Kuipers/Tuitert/Kramer
10000: 2 medailles
ploegenachtervolging

Totaal 9 medailles.
Maar dit lijkt me zeker.
Als het meezit dan kan Sauerbreij ook nog eentje halen en ergens bij het schaatsen nog eentje extra.

Dus 11 is niet onmogelijk.
En nu is het opeens zeker cry
Reply
En nu gaat Lacko dus gewoon heel veel puntjes ophalen. :eten:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote::eeeek:
Het is al vreemd dat Verdasco vandaag al weer moet spelen, maar nog veel vreemder is het dat hij verliest van Chardy
Zeker onwijs onverwacht, maar als je het van iemand verwacht, is het toch al snel Verdasco. Dat is een ontzettende tanker na een toernooioverwinning.
Reply
Yep en als hij dan ook nog een TB moet spelen (even uitkijken wat je zegt ML Wink ) is het al snel bekeken natuurlijk.
Reply
centre court Wrote:En nu gaat Lacko dus gewoon heel veel puntjes ophalen. :eten:
Juist! Wellicht wel 180.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:En nu gaat Lacko dus gewoon heel veel puntjes ophalen. :eten:
Juist! Wellicht wel 180.

dat lijkt me niet.

Chardy gister niks weggeven op zijn service.
die knalt door.

Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
Juist! Wellicht wel 180.

dat lijkt me niet.

Chardy gister niks weggeven op zijn service.
die knalt door.

Lacko wint met moeite en nu ineens 180 punten :notfunny:
Net zoals de keuze voor Stepanek van sommige mensen :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat is er met de keuze voor Stepanek?
Reply
Ad Wim Wrote:Wat is er met de keuze voor Stepanek?

als je rond de deadline online was geweest, had je stepanek zeker niet gehad.

net als nieminen vorige week.

Reply
Ik weet neit hoeveel het stond, maar Stepanek is natuurlijk wel de man voor zo'n snelle baan. Vorig jaar F, jaar ervoor SF. Hij heeft alleen nog niks laten zien dit jaar, maar dat had Soderling ook niet. Exact hetzelfde verhaal als Soderling trouwens, ook een matige 1e ronde. Hop, 500 punten! Hakkuh
Reply
Youzhny staat trouwens nog gewoon op de OOP vandaag.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik weet neit hoeveel het stond, maar Stepanek is natuurlijk wel de man voor zo'n snelle baan. Vorig jaar F, jaar ervoor SF. Hij heeft alleen nog niks laten zien dit jaar, maar dat had Soderling ook niet. Exact hetzelfde verhaal als Soderling trouwens, ook een matige 1e ronde. Hop, 500 punten! Hakkuh

hij brak net naar 1*-0 in de 3e set dacht ik.

maar de 1e en 2e set waren alles behalve overtuigend.

gulbis gaat erg lastig worden voor hem.

soderling had natuurlijk eerst een paar rondjes om erin te komen.

stepanek krijgt gulbis en daarna berdych....
2 indoorkoningen.

Reply
Ad Wim Wrote:Youzhny staat trouwens nog gewoon op de OOP vandaag.

die had gewoon last van spierpijn en overbelasting.

hij was de week voor rotterdam pas weer in training gegaan.

Reply
Hij zei zondag tegen het publiek dat ie echt niet verder kon spelen, zoveel pijn had ie...
En Youzhny is sowieso wel iemand die de 1e ronde wegtankt na een finale de week ervoor.
Reply
Ad Wim Wrote:Hij zei zondag tegen het publiek dat ie echt niet verder kon spelen, zoveel pijn had ie...

heb ik gezien, maar hij werd op vrijdag tegen monfils al behandeld aan een spiertje in zijn onderarm.
2 partijen later is de pijp dan natuurlijk leeg.

Reply
Steppie zal Gulbis wel pakken maar dan is het tegen Berdych afgelopen. En dan is ie dus veel te duur.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Hij zei zondag tegen het publiek dat ie echt niet verder kon spelen, zoveel pijn had ie...
En Youzhny is sowieso wel iemand die de 1e ronde wegtankt na een finale de week ervoor.

Hij had vorig jaar bij mijn weten juist het omgekeerde. Of hij had van die "vormweken" (2 achter elkaar), of het was helemaal niets. Maar wegtanken was juist geen sprake van.
Reply
Lekker hoor Chardy...Brengt mij weer terug in de race na dramatische verliezen van Kohlschreiber, Istomin, Clement en Kendrick.

Buenos Aires gaat prima, alle 7 hun eerste ronde gewonnen!
Reply
In St Petersburg had ie er nog wel een hoor.
Reply
Precies, maar toen had hij al wel 2 finales gespeeld de weken daarvoor. En ook de week daarna deed hij dat weer. Maar wmb mag hij tanken, graag zelfs!
Reply
Verdasco snel uitgeschakeld in Memphis

MEMPHIS - Tennisser Fernando Verdasco is dinsdag al in de eerste ronde uitgeschakeld van het ATP-toernooi in Memphis. De als tweede geplaatste Spanjaard, die zondag nog het toernooi van San José won door Andy Roddick te verslaan, ging verrassend met 7-6 (4) 6-3 onderuit tegen Jeremy Chardy. De Fransman, 41e op de wereldranglijst, had daar slechts één uur en 15 minuten voor nodig.

„Met slechts één dag tussen mijn wedstrijden, in totaal andere condities en zonder dat ik kon oefenen op deze baan, was het erg moeilijk”, zei Verdasco na afloop. "Maar hij speelde een goede wedstrijd. Hij serveerde erg goed”, voegde de mondiale nummer 11 er ridderlijk aan toe.

Chardy treft in de tweede ronde de Slowaak Lukas Lacko.

1e ronde zal voor Roddick dus ook niet makkelijk zijn tegen Blake...

Reply
Ferrero had ook maar 1 dag, niet zeuren.
Reply

Forum Jump: