The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Memphis / Marseille / Buenos Aires
Ik verwacht een Ferrer-Monaco finale. En misschien nog wel Montanes, die is lekker bezig en zulk soort toernooitjes zijn gemaakt voor hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje even 1 quote van jou:
Quote:Hoop voor jullie dat jullie op het werk beter met opmerkingen (niet eens kritiek) omgaan.

Ik hoop dat jij op je werk geen kritiek hoeft te geven, want het tactisch brengen van kritiek is niet een van jouw sterkste punten. Ik heb me ook al meerdere keren geergerd aan de manier waarop jij dingen bracht hier op het forum. Misschien moet je dus eens naar jezelf kijken voor je kritiek op andere levert en dit soort quotes gaat neerzetten.

Even inhoudelijk ook nog een reactie van mijn kant: Ik doe voor mijn doen vrij fanatiek mee dit jaar en log meerdere keren per dag in. 9 van de 10x is de stand dan volledig up to date. Dat dit een keertje een ochtendje of een middagje of iets dergelijks iets minder up to date is (het waren namelijk slechts 3 partijen die nog niet bijgewerkt waren) kan gebeuren en moeten we de organisatie zeker niet op aankijken. Het lijkt mij op dit moment zeker niet nodig om extra mensen in te gaan zetten om de stand bij te gaan zitten houden.

Wat mij betreft gewoon een dikke pluim voor de organisatie, het komt namelijk zelfs regelmatig voor dat ik denk: even snel de stand updaten als een wedstrijd afgelopen is en dat het dan al bijgewerkt is.
Reply
andre Wrote:
buurs Wrote:
andre Wrote:Kan er nog wel bij. Waardeloze week, de helft van de zorgvuldig opgebouwde voorsprong op Buurs kwijt .

de helft van je voorsprong kwijt... :roll:

ik sta 70 pnt voor deze week...
Ik had 790 punten voorsprong op jou.
Je hebt nu 95 punten op mij en je hebt nog Andreev (die gaat er hopelijk nu af), Monaco/Ferrero (1 van de 2 haalt de finale = +150) en Gulbis (liefst Berdych maar in ieder geval Roddick moet hem pakken =+90), ik heb Zverev (die zou nog een rondje kunnen meepikken = -45), dan pak je 290 punten op mij. Monaco of Ferero zou ook nog de finale kunnen winnen.
Maar terecht, moet ik maar betere keuze maken in Buenos Aires.

Ik zeg ook niet dat het niet mogelijk is deze week, maar het jouw zin blijkt dat het al zover is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik hou het voor gezien...Ik maak mijn teams en de poll nog en that's it...have fun!
Reply
Doei!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:crazy: :crazy:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ad Wim Wrote:Jullie zeiken wel, consequent als er een keer een dag geen update is gedaan. Terwijl je misschien moet beseffen dat de mensen van de organisatie er wekelijks al heel veel tijd in steken om het hier iedereen naar de zin te maken. Een beetje terughoudendheid zou daarom wel op z'n plaats zijn.

En er is bewust voor een kleine organisatie gekozen, dat is om het overzichtelijk te houden. En dat gaat niet veranderen, dus hou daar maar over op.

Je begint trouwens wel een beetje op buurs te lijken Kool; overal op zeiken en zelf geen reet organiseren. En ik leg je helemaal niks in de mond, waar heb je het in godsnaam over? Leer eens een beetje normaal schrijven/typen, dan kun je klagen over mijn posts.

alles vergelijken met mij...

volgens mij zeik ik niet zoveel.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jawel Buurs als iemand geluk heeft dan zeik je, terwijl je zelf de grootste geluksvogel van FTM bent Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Jawel Buurs als iemand geluk heeft dan zeik je, terwijl je zelf de grootste geluksvogel van FTM bent Undecided

ik heb vorig jaar in weinig weken geluk gehad.
Ik durf te zeggen dat het mij het minste heeft meegezeten van iedereen.

ook nu heb ik nog weinig meeval gehad.

Reply
buurs Wrote:
Stille Wrote:Jawel Buurs als iemand geluk heeft dan zeik je, terwijl je zelf de grootste geluksvogel van FTM bent Undecided

ik heb vorig jaar in weinig weken geluk gehad.
Ik durf te zeggen dat het mij het minste heeft meegezeten van iedereen.

ook nu heb ik nog weinig meeval gehad.

:crazy:
Reply
Ow Dennis B. Wil je dan horen dat je zoo ontzettend goed ben? Calimero
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Ow Dennis B. Wil je dan horen dat je zoo ontzettend goed ben? Calimero

:-({|=
Reply
Bocaloca Wrote:Ow Dennis B. Wil je dan horen dat je zoo ontzettend goed ben? Calimero

dat weet ik al. :cheers:

Reply
ML kan ook nog weekwinnaar worden, zeker als Llodra hier doorstoomt.
Reply
Ad Wim Wrote:ML kan ook nog weekwinnaar worden, zeker als Llodra hier doorstoomt.

klopt.

llodra kan weleens de finale gaan halen.

andreev - ferrer wordt voor mij cruciaal.

bij winst van andreev pak ik waarschijnlijk de weekwinst en anders kan ik het vergeten.

Reply
ik had vooraf ook wel vertrouwen in llodra.

ik heb 35 foepies op hem staan.

gulbis gaat vanavond ook winnen, denk ik.

Reply
dus als je nog geld wil verdienen, stille!

zet maar iets op gulbis!

Reply
Wat is dat nou toch met die kut Llodra joh?

Edit: Ik zie nu dat Llodra maar 2x gekozen is en Soderling 4x, dan valt 't mee. Mooie pick van ML(toevallig ook de initialen van Llodra).
Maar ik me deze week in Maastricht kapot aan heb geergerd is dat fucking Zverev wint van Robredo en dan ook nog eens tegen Rufin speelt om 90 punten te balen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lacko-Petje is mijn partij van de dag. Als Lacko dat maar wint, is het goed.

Andreev zie ik niet winnen van Ferrer, maar dat zou alleen maar mooi meegenomen zijn.
Reply
Als Tsonga maar wint van die knakker die in de qualies al van een pannekoek verloor ben ik al blij voorlopig.
Reply
Ik had Llodra aanvankelijk ook aangevinkt, maar heb me laten leiden door het laffe managen en ben voor Russell in de plaats gegaan. Stom.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik had Llodra aanvankelijk ook aangevinkt, maar heb me laten leiden door het laffe managen en ben voor Russell in de plaats gegaan. Stom.

jij vinkt ze altijd allemaal aan, alleen je vinkt de verkeerden weer uit :lol:

Reply
Meteen 0-30 op de service van Marchenko. Break 'm meteen Jo.
Reply
Ad Wim Wrote:Lacko-Petje is mijn partij van de dag. Als Lacko dat maar wint, is het goed.

Andreev zie ik niet winnen van Ferrer, maar dat zou alleen maar mooi meegenomen zijn.

Lacko eruit en mijn week is goed. Ach, en Andreev ook weg!

Gulbis moet door knallen, dat zou mooi zijn!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
*3-1 Jo =D>
Reply
Leuk man zo naar AGOVV toe. 25 kilometer file Big Grin
Reply
Ai, Marchenko mist bp om break voor te komen. Iemand aan het kijken? Stond net lang stil bij 5-2...

Lacko meteen gebroken :|
Reply
Ik denk niet dat je moet klagen over gemiste kansen van Marchenko in die partij Ad.

Lacko begint wel erg triest.
Reply
Ik klaag ook nergens over, deze partij is toch kansloos. Maar dacht missch dat Tsonga blessee was.
Reply
klasse PP! Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply

Forum Jump: