The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Stom kalf dat et is Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Voor wie de finale wel even denkt te halen, de volgende pittige opgave:

. A N G E R

:razz:
Reply
Ik hoop dat er morgen niemand uitvalt tijdens de wedstrijd met een wandelteen Wink
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
heheh, dat was mijn maatje Wink
Maar je moet wat zeggen er zijn echt zo vaak worden, waarvan je het bestaat echt niet weet en nooit geschoten.... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Sjeffer Wrote:Gitter, gefeliciteerd met je Lingo-tas!! :wink:

hehe dank Sjef, erg leuk allemaal. Heb m nog steeds in de box liggen. Iemand interesse? Heb geen flauw idee wat erin zit
The great old Ludwig von...
Reply
1 euro Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Smile de troostprijs
The great old Ludwig von...
Reply
Wanneer is het opgenomen trouwens?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Where the fuk gaat dit over??
Heeft Hattrick nu ook al een Lingo-sectie?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Damn, vergeten te kijken :x
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
ik ben toch wel benieuwd wat er in die tas zit ..kan je even voor me kijken gitter :roll:
Economists do it with models...
Reply
Met nog 6 wedstrijden voor de boeg heb ik een vraag. Ik speel mijn één-na-laatste wedstrijd tegen mijn grootste concurrent, die slechts 3 punten achter me staat. Bij een overwinning staan we gelijk en dan gaat het doelsaldo meespelen. Zover wil ik het eigenlijk niet laten komen. Ik ga uiteraard MOTSEN tegen deze tegenstander, maar ik vraag me af waar mijn TS dan moet staan. Ik ga ervan uit dat deze zo hoog mogelijk moet zijn, maar ik kan het me ook niet veroorloven om nu elke wedstrijd te gaan PICCEN. Ik wil zelfs nog 1 keer eerder MOTSEN in een uitwedstrijd tegen een andere redelijk sterke tegenstander. Mijn TS staat momenteel op kalm. Ik zie het als volgt voor me:

Wedstrijd 1 (makkelijke tegenstander): PIC --> TS naar content
Wedstrijd 2 (makkelijke tegenstander): PIC --> TS naar tevreden
Wedstrijd 3: (lastige tegenstander en uit) MOTS --> TS naar kalm
Wedstrijd 4: (walk-over) PIC --> TS naar content
Wedstrijd 5: (grootste concurrent en uit) MOTS --> TS naar bedaard
Wedstrijd 6: boeit verder niet zo

Nu weet ik alleen niet zeker of ik tegen de eerstkomende 2 tegenstanders ook ga PICCEN, aangezien ik ook aan mijn doelsaldo wil werken mocht ik eventueel verliezen in de één-na-laatste wedstrijd. Dus ik MOTS de belangrijkste wedstrijd OF met een content TS, OF met een bedaard TS. Zal dit veel uitmaken?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
omdat je een slecht leider hebt als coach zal je ts sneller dalen dan dat je nu denkt. Ik heb vorig seizoen vanaf ronde 6 gepicced en mn ts stond eind van het seizoen op kalm
En terwijl ik iedere week gepicced had Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Als ik MOTS gaat mijn TS 2 stappen achteruit, als ik PIC 1 vooruit (tenminste, tot nu toe)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
maar dat zakt ook sneller weer terug door je slecht coach Smile als ie op zondag op tevreden staat, hou je dit meestal maar tot dinsdag of wiensdag
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ook slecht leider: Bij mij staat hij nu op content na laatste 2 wedstrijden te hebben gepict. Vorig seizoen stond hij na 8 walkovers achter elkaar en dus steeds pic met slecht leider op tevreden volgens mij.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Gewoon alles piccen en een na laatste wedstrijd motsen...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Sjeffer Wrote:Gitter, gefeliciteerd met je Lingo-tas!! :wink:
Loopt de hele dag al met wat moet ik ook alweer doen en/of kijken. Dit was het dus....Jammer! In ieder geval feli met je tas en was dit je TV debut?
Reply
nope was de derde keer lingo... Smile
En Mukkus 2,5 jaar geleden.
En Marsh heeft gelijk... Weer hattrick.
The great old Ludwig von...
Reply
vet grappig. Door de laatste versie van foxtrick zie ik ( als ik toevallig mijn ht op de achtergrond heb staan, en hier zit bijvoorbeeld) rechtsonderin met een pop up wanneer een team waar ik supporter van ben inlogt Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Lamme Lennie Wrote:Als ik MOTS gaat mijn TS 2 stappen achteruit, als ik PIC 1 vooruit (tenminste, tot nu toe)

als je motst word je TS gehalveerd..
Economists do it with models...
Reply
Is dat 100% zeker zo?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
ja

dus als bedaard heb en je motst, dan word je ts woedend

ik had begin dit seizoen dolgelukkig..na mots werd dit bedaard
Economists do it with models...
Reply
Verzonden 2005-11-09 10:48:00
Van PIERINOPOP
Onderwerp

why you don't' leve me him? if you don't stop i don't buy


Hij had op een speler geboden en ik bood erover heen :lol: :lol:
Economists do it with models...
Reply
Bocaloca Wrote:vet grappig. Door de laatste versie van foxtrick zie ik ( als ik toevallig mijn ht op de achtergrond heb staan, en hier zit bijvoorbeeld) rechtsonderin met een pop up wanneer een team waar ik supporter van ben inlogt Smile

Hmm, dat heb ik nu ook al, zelfs zonder foxtrick?
Reply
Moker Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Als ik MOTS gaat mijn TS 2 stappen achteruit, als ik PIC 1 vooruit (tenminste, tot nu toe)

als je motst word je TS gehalveerd..

Kan je even dat even uit de regels kopieren? Heb nog nooit hiervan gehoord.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Dan moet je wat vaker het newbie forum lezen...ik heb het net weer gevraagd voor de zekerheid en het klopt. MOTS jij nooit ofzo?

Zoals ik al zei ging bij mij na een MOTS de TS:

van dolgelukkig > bedaard
en een keer van bedaard > woedend
Economists do it with models...
Reply
In de regels:

Quote:Voetbal is niet alleen een spel dat draait om getallen en wiskundige zaken. Het gaat ook om psychologie. Je team moet de wil hebben om te winnen, het moet daarvoor een inspanning leveren en het moet in zichzelf geloven. Hattrick probeert dit op verschillende manieren te simuleren. Alles, maar vooral je uitslagen, beïnvloedt de psychologie van je team. Ook heeft iedere speler een eigen "karakter". Ze kunnen aardig of gemeen zijn, leiders of onopvallend, temperamentvol of kalm of waarom geen valsspelers of iets anders? Leiderschap en populariteit tellen alleen voor degene met de hoogste leiderschapfactor, de "teamleider". Als deze persoon populair is, zal de sfeer binnen het team ook beter zijn en als hij vervelend is, zou dat kunnen leiden tot een gespannen sfeer binnen je team. Een trainer met een hoge leiderschapvaardigheid zou tegen een onaangename "teamleider" kunnen optreden.

Oneerlijke en agressieve spelers zullen vaker een kaart krijgen en van het veld worden gestuurd.

Voor elke wedstrijd binnen een competitie (maar niet voor vriendschappelijke wedstrijden) kun je je elftal vertellen hoe belangrijk deze wedstrijd is. Er zijn drie mogelijkheden:
"Wedstrijd van het seizoen" – de spelers zullen er alles aan doen om deze wedstrijd te winnen. Nadeel is dat het team in de komende wedstrijden niet zo goed zal presteren, omdat direct na de wedstrijd de teamgeest minder wordt.
"Normaal" – de spelers doen net zo hun best als gewoonlijk.
"Speel het rustig". Het team zal waarschijnlijk niet zo goed presteren als normaal, maar direct na de wedstrijd zal de teamgeest stijgen en de spelers zullen in de volgende wedstrijd beter presteren.
De "Psychologie" in Hattrick bestaat uit twee delen:

Zelfvertrouwen: Een team dat weinig zelfvertrouwen heeft, heeft moeite om kansen af te maken. Normaal gesproken is veel zelfvertrouwen een goede zaak, maar als het te hoog wordt, zouden de spelers hun tegenstander kunnen onderschatten. Het zelfvertrouwen is voornamelijk gebaseerd op resultaten uit voorgaande wedstrijden. Het zelfvertrouwen van het team is ook af te lezen uit de ratings.
Teamgeest: Wordt deels beïnvloed door het zelfvertrouwen en deels door wat je tegen de spelers hebt gezegd over hoe belangrijk de wedstrijd is. Ook het leiderschap van je trainer speelt een rol.
Je kunt altijd een psycholoog inhuren om de teamgeest, maar vooral het zelfvertrouwen te verbeteren.

Sommige gebeurtenissen tijdens een wedstrijd kunnen effect hebben op de prestatie van je team. Deze dingen hebben geen invloed op de teamgeest of op het zelfvertrouwen, maar alleen op de wedstrijd zelf. Het is niet ongewoon dat een team met een grote voorsprong het tempo verlaagt of zich gaat terugtrekken. Het kan ook zo zijn dat je team fors achter staat na een slechte eerste helft en dat na een donderspeech van je trainer in de kleedkamer het team de mouwen opstroopt en erop gebrand is om het beter te doen. De vraag is: kunnen ze de achterstand inlopen?

Tussen de seizoenen in worden de meeste psychologische effecten "gereset" en zullen de psychologische waardes weer "normaal" zijn.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ja leuk Jansoe maar hier heeft Legion natuurlijk ook weinig aan...
Economists do it with models...
Reply
van dolgelukkig naar bedaard??

Ik heb toevallig de eerste wedstrijd gepict (beker en wo) om daarna te motsen in mijn eerste comp wedstrijd. Beker was ik in 2e ronde toch kansloos, en ik wilde koste wat het kost winnen in mijn eerste comp wedstrijd.

Voor aanvang beker: bedaard
Na beker: kalm
VOor aanvang comp: nog steeds kalm
Na comp: bedaard.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: