The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Davis Cup 2010
Almagro is dan ook een echte vechter he. Icon_twisted

Troicki wint de TB van Isner. Karlo maakt 2-2 in sets.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Almagro wint de ene na de andere kraker de laatste tijd, maar verliest nu voor eigen publiek in eigen land...

Het wordt een kraker bij Karlo, dan zal ie wel weer verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Leuk om PimPim ook weer eens te zien spelen =D>
Reply
Ferrer wordt terug gebroken als ie voor de 2e set serveert. Hoe ze het voor elkaar krijgen, het is wel weer een geweldige sfeer daar, zelfs voor zo'n op papier onbeduidende ontmoeting.

Ze doen het beter dan Servië, terwijl dat een veel aansprekendere ontmoeting is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:=D>

Altijd al een liefhebber van Nico geweest.

Helemaal tegen die anti-tennisser! :-({|=
Klasse Karlo! Gewoon Lapentti 4x breaken, wat nou alleen service?! =D>
Reply
Ach, ik had Lapentti op zijn oude dag ook wel een mooiere afloop gegund, Kroatie wint deze ontmoeting toch wel.
Reply
En uhh, volgens mij spelen Massu en Gonzo gewoon...
Reply
Snap er ook geen reet van. Gisteren stonden opeens Aguilar en Capdeville op de planning en ze beginnen ook vandaag pas.
Reply
Dat had ik inderdaad gezien, en snap het ook niet. Maar wel goed nieuws in principe, al maakt zo'n ramp de DC totaal onbelangrijk.
Reply
Chili had ook liever niet gespeeld, maar ze moesten van de ITF. Het is dus verplaatst naar vandaag omdat de spelers en officials er niet op tijd konden zijn. Het halve vliegveld van Santiago is verwoest...
Reply
Het is toch treurig dat de ITF zo'n beslissing neemt? Bah! Puke
Reply
Bij Zweden-Argentinië is het dus flink spannend. De rest eigenlijk allemaal niet, en Chili-Israel al helemaal niet. Spanje-Zwitserland kan nog een beetje spannend worden als Ferrer zijn niveau niet haalt.
Reply
Klopt inderdaad, ook VS-Servie is niet spannend. En Argentinie moet nu gewoon winnen normaal gesproken. PimPim kan het nooit meerdere sets volhouden.
Reply
Argentinië heeft nu Nalbandian opgesteld in de laatste partij tegen Zweden, dat lijkt me toch een risicootje. Ik had gewoon Schwank laten staan (maar is mss blessé?).
Reply
Nee, ze hebben gewoon Nalbandian het vertrouwen gegeven. Als die ook maar een beetje fit is, moet je die ook laten spelen. En het lijkt goed uit te pakken. Zo stom van Zweden om Johansson op te roepen en zo een ingespeeld dubbelteam op te splitsen.

Ferrer walst over Wawrinka heen, dat maakt het verlies van Almagro alleen nog maar slechter. Gelukkig voor hem was het niet belangrijk.
Reply
Dat ben ik met je eens natuurlijk, maar het is precies zoals je zegt: ALS hij maar een beetje fit is. De kans is aanwezig dat hij weer moet opgeven.
Reply
Djoko staat btw gewoon achter tegen Isner op gravel, *1-2 vijfde set. :eeeek:
Reply
Maar hij wint gewoon weer, die jongen lijkt onoverwinnelijk momenteel. Prachtige wedstrijd ook, Isner speelde geweldig. Servië voor het eerst in de 2e ronde, Djoko in tranen, prachtig.
Reply
Ik dacht juist dat die Isner niets kon.
Reply
Hij kan vooral serveren, maar zoals ik al zei en ook al veel vaker heb gezegd dit jaar, hij speelt alles of niets en zolang hij niet hoeft te lopen, is ie op elke ondergrond goed.
Reply
centre court Wrote:Spanje - Zwitserland 5-0

Frankrijk - Duitsland 5-0

Rusland v India 5-0

Zweden v Argentinië 2-3

Kroatië v Ecuador 5-0

Servië v United States 3-2

Chile v Israel 4-1

Belgium v Czech Republic 0-5

Kortom, maar 1 spannende pot vermoed ik. Een getipte 5-0 zou ook 4-1 kunnen worden door een dead-rubber met knuppels daarin maar daar kan je niet op voorspellen. :8:

:-"
Reply
Je hebt er drie van de acht goed...

En dan zul je wel op die laatste zin wijzen maar dan is het wel heel snel goed en kunnen tampie en ml ook wel gloryhunten.
Reply
Nederland tegen Italie. Ik zal proberen om via Reaal nog weer wat kaartjes te bemachtigen.
Dit keer dan maar geen Forza Seppi... :wink:

Zal best nog wel lastig worden, ze gaan spelen op een indoor hardcourtbaan las ik net.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Zou gaaf zijn Kuiper, ik houd me aanbevolen Wink

En Italie moet te doen zijn lijkt mij, zeker als Haase weer helemaal fit is.
Reply
kuiper Wrote:Nederland tegen Italie. Ik zal proberen om via Reaal nog weer wat kaartjes te bemachtigen.
Dit keer dan maar geen Forza Seppi... :wink:

Zal best nog wel lastig worden, ze gaan spelen op een indoor hardcourtbaan las ik net.

Enne Bolle Elli dan ook?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Daviscupteam speelt in Zoetermeer
Uitgegeven: 11 maart 2010 12:50
Laatst gewijzigd: 11 maart 2010 12:50

AMERSFOORT - Het Nederlandse Daviscupteam speelt van 7 tot en met 9 mei in de SilverDome van Zoetermeer tegen Italië.
© ANPDe nationale tennisbond maakte donderdag de locatie van dit duel in de Europees/Afrikaanse zone bekend.

De winnaar van de confrontatie mag in september proberen promotie naar de wereldgroep af te dwingen.

Kansen

Jan Siemerink, de captain van Oranje, ziet kansen voor Nederland.

''Italië is een sterke tegenstander met een brede selectie. Maar als team zijn wij gegroeid en met de steun van onze supporters zie ik wel degelijk kansen.''

De Italianen beschikken over bekende namen als Simone Bolelli en Potito Starace.

Zoooo daar kunnen we mooi eens gaan kijken Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Lekker dichtbij, Zoetermeer. Ik ben waarschijnlijk ook van de partij via Reaal. Hoewel de promotie ontmoeting tegen Zwitserland ook wel de moeite zal zijn.
Reply
Bolelli en Starace zijn momenteel verschrikkelijk ruk en met Fognini weet je het nooit. Ik denk dat we echt een hele goede kans maken, mocht Haase fit zijn.
Reply
Gaat niet soepeltjes vandaag zeg. Haase ook al 5-2 achter op HC tegen Starace. #-o
Reply
Haase had ook liever gravel gehad, onbegrijpelijk...
Reply

Forum Jump: