The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Winnaarszone
Neteller card regelen

Ik win nooit iets, maar schijnt wel ideaal te zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik ga er vanavond wel een mailtje uitgooien dat ik CC 50% gebackt en dat ik graag 90% van de winst wil terug boeken komende tijd, maar dat dit tegengehouden wordt.

Shotas, jij had dit toch ook? Heb je hier PS nog voor gemaild of maar niet meer uitgecasht?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nice guys :8: !

Gewoon neteller account aanmaken + card aanvragen en dan per keer $1000 (nu zo'n 725 euro) uitbetalen! Ik zou het iig niet naar je bankrekening overmaken...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
@ centre court (eigenlijk PM)

Het gaat er niet zo zeer om dat de BD elk pokertoernooi online in de gaten houdt, sterker nog.. ze houden helemaal niks online in de gaten aangezien ze van 99% van de spelers toch niet de echte naam achter de screenname weten. Het gaat er echter om dat jij een x aantal keer vanuit "pokerstars gambling USA" (ofzo, ik zeg maar wat) een bedrag naar je rekening over maakt. De BD houdt dat heus niet bij iedereen in de gaten MAAR het werkt wel met terugwerkende kracht. Als je dus binnen nu en 5 tot 7 jaar "een keer" onder de loep wordt genomen om wat voor reden dan ook ( ze verdenken je ergens van / steekproef / standaard check als je ergens gaat werken / etc etc etc ) dan zien ze het altijd als je het hebt laten overmaken naar je bankrekening, of het nou 200 euro is of 4000 euro dat maakt niet uit. Het verschil is echter dat als je 5k in 1 keer over laat maken er misschien eerder ergens iemand aan een belletje trekt. Maar nogmaals, iedereen wordt zo af en toe gewoon gecheckt. En ook periodieke overboekingen vallen eerder op als bijvoorbeeld de ene keer 1500 euro en dan 7 weken later 900 euro ofzo.

Nogmaals, maak gewoon neteller aan... vraag een card aan en binnen 3 a 4 weken kan je gewoon 10 dagen op rij 700 per dag zo goed als anoniem pinnen. Je hebt het dan alleen wel zwart maar goed 7k euro is ook zo op.

3e optie is gewoon 10k (per persoon) uitbetalen en dan aangeven en 29% kansspelbelasting betalen. Dan staat alles eind van de je week wit op je bank rekening.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Nice guys :8: !

Gewoon neteller account aanmaken + card aanvragen en dan per keer $1000 (nu zo'n 725 euro) uitbetalen! Ik zou het iig niet naar je bankrekening overmaken...

Oke, dat ga ik doen!

de Prepaid Mastercard moet ik dus dan hebben? Moet ik dan al mijn bankgegevens enzo geven en ook een call met iemand van Neteller? Of zit ik dan verkeerd?
Ik heb nl geen flauw idee hoe dit werkt Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Heb je al neteller en zo ja is die geregistreerd op hetzelfde mailadres als je ook staat geregistreerd bij pokerstars (heel belangrijk)? Zo ja, dan moet je idd die mastercard (net+ card) aanvragen en dan kan het idd zijn dat je een kopie van je ID, kopie van een bankafschrift en eventueel krijg je dan nog een belletje van een neteller medewerker (hoeft niet per se). Dit heeft overigens niks te maken met je mastercard maar is gewoon een verificatie voor je neteller account.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik heb nog geen neteller(haggie ook niet denk ik), moet je dan ook die mastercard aanvragen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Je kan die card pas aanvragen als je neteller hebt :wink: ! Het is namelijk een neteller mastercard!

Ik kijk heel toevallig net in m'n mail en daarin staat dit artikel:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.pokercollege.nl/moneybookers-neteller.aspx">http://www.pokercollege.nl/moneybookers-neteller.aspx</a><!-- m -->
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Heb je al neteller en zo ja is die geregistreerd op hetzelfde mailadres als je ook staat geregistreerd bij pokerstars (heel belangrijk)? Zo ja, dan moet je idd die mastercard (net+ card) aanvragen en dan kan het idd zijn dat je een kopie van je ID, kopie van een bankafschrift en eventueel krijg je dan nog een belletje van een neteller medewerker (hoeft niet per se). Dit heeft overigens niks te maken met je mastercard maar is gewoon een verificatie voor je neteller account.

Oke, dat heb ik gedaan idd. Ik moet nu werken. Morgen ga ik die pas aanvragen.
Dan kan ik bij banken gewoon pinnen toch? :oops:
Via de zwarte weg aan mn geld komen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Je kan pinnen en in winkels betalen. Dit kost wel geld. Vooral 't pinnen is best prijzig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
toch wel geestig dat dit op een "openbaar" forum besproken wordt Wink
The great old Ludwig von...
Reply
haha :wink: Moet ik de valuta in dollars of euro zetten?


edit: Als het goed is, moet het nu goed gaan. Neteller stuurt een klein bedrag naar mijn bank om te checken. Is mijn card nu ook aangevraagd, dat is me alleen nog niet helemaal duidelijk?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Euro neteller, card in euro en je dollars op stars omwisselen naar euros en dan pas naar NT is het voordeligste denk ik. Pinnen kost 4 euro per keer, betalen in winkel kost niks heb ik van horen zegen.

Nee kaart kun je geloof ik pas aanvragen als je account 'open' is.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Euro neteller, card in euro en je dollars op stars omwisselen naar euros en dan pas naar NT is het voordeligste denk ik. Pinnen kost 4 euro per keer, betalen in winkel kost niks heb ik van horen zegen.

Nee kaart kun je geloof ik pas aanvragen als je account 'open' is.

Oke! Thnx!

Voelt wel goed een keer zo'n heerlijke cash! 36000 man verslaaan! OSmile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb mijn gegevens opgestuurd en die hebben ze gewacht. Nu moet ik wachten op een belletje van die lui voordat ik mijn kaart kan aanvragen. Laat ze me dan niet midden in de nacht bellen [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
And done! Nu 3 weken wachten!

Kan ik ook pinnen bij de Rabobank met die card?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:And done! Nu 3 weken wachten!

Kan ik ook pinnen bij de Rabobank met die card?

Bij iedere bank die jij wil, geloof ik
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Haggie Wrote:And done! Nu 3 weken wachten!

Kan ik ook pinnen bij de Rabobank met die card?

Bij iedere bank die jij wil, geloof ik

Nice! :Big Grin

Het probleem is nu alleen; Wat moet ik nu spelen? Hoe kan ik mij nog motiveren na een gewonnen toernooi met 36k man? Iemand? 8-[
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kijk eens naar annekchillo zou ik zeggen. Die wist zich 2 weken lang heel goed te motiveren na zijn SM winst
Reply
Mac Wrote:kijk eens naar annekchillo zou ik zeggen. Die wist zich 2 weken lang heel goed te motiveren na zijn SM winst

:-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ekslem Wrote:
Haggie Wrote:And done! Nu 3 weken wachten!

Kan ik ook pinnen bij de Rabobank met die card?

Bij iedere bank die jij wil, geloof ik

Nice! :Big Grin

Het probleem is nu alleen; Wat moet ik nu spelen? Hoe kan ik mij nog motiveren na een gewonnen toernooi met 36k man? Iemand? 8-[

50NL cash 6 max bij mij aan tafel, direct rechts graag!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Haggie Wrote:
Ekslem Wrote:
Haggie Wrote:And done! Nu 3 weken wachten!

Kan ik ook pinnen bij de Rabobank met die card?

Bij iedere bank die jij wil, geloof ik

Nice! :Big Grin

Het probleem is nu alleen; Wat moet ik nu spelen? Hoe kan ik mij nog motiveren na een gewonnen toernooi met 36k man? Iemand? 8-[

50NL cash 6 max bij mij aan tafel, direct rechts graag!

Geef anders je bankrekening nummer even
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mac_sd (duivendrecht)
Reply
:beerbros:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hoelang duurt het overzetten van PS naar Neteller? Heb eerst even 25 dollar gedaan om te kijken of ik het juist heb gedaan
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Volgens mij moet je eerst iets gestort van NT naar PS voordat PS je NT kan herkennen. Heb je dat gedaan of kon je gewoon meteen je NT kiezen bij uitbetaalmethode?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ja kon NT gewoon kiezen. Heb ook bevestigingsmailtje zie ik dat het tot 72uur kan duren.
Misschien dat ie nog een foutmelding gaat geven, omdat ik nog niet gestort dat zou kunnen dan.
Even afwachten maar.. Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ze trekken er 2,3% vanaf... 25dollar overgezet en 24.33dollar gekregen! Dat is normaal?

Op 10k zou dat 230 worden.. veel geld.. 8-[
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat is je currency van NT?? PS dollars naar NT dollars zou 1 op 1 moetejn zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik lees dit topic nu pas. Feli gasten met die 20k. Super!

Ik heb net mijn aangiften gedaan. Heb in januari dikke envelop van de belastingdienst gehad met daarin per maand aangifte-formulier. Ze willen dat je per maand aangifte gaat doen en daarbij 29% kansspelbelasting betaalt over de gewonnen prijzen. je mag daar wel je inzetten vanaf halen.

Ze zijn behoorlijk aan huishouden bij de BD, dus ik zou jullie aanraden niks over te maken naar jullie bankrekeningen en gewoon mee te gaan in het advies van Harry. 29% van 20k is 5,8k. Die kun je natuurlijk ook betalen, dan kun je alles overmaken naar je eigen rekening.... :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: