02-04-2010, 11:54 AM
Tegen een Roddick 'in vorm' in 3 sets in de VS verliezen is ook zo slecht nog niet. En in Indian Wells speelde hij echt niet slecht hoor.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Miami 2010
|
02-04-2010, 11:54 AM
Tegen een Roddick 'in vorm' in 3 sets in de VS verliezen is ook zo slecht nog niet. En in Indian Wells speelde hij echt niet slecht hoor.
02-04-2010, 11:55 AM
Zo kun je het zeggen ja. Je kunt ook zeggen dat hij in de grote wedstrijden niet zijn beste spel laat zien, juist een kwaliteit van toppers.
En vorige week was het zo slecht niet tot de SF. Maar dat was het juist. Hij had gewoon het toernooi kunnen winnen daar, was tot de SF de beste speler, maar drukt dan niet door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
02-04-2010, 11:56 AM
Je doet net of dat bij hem constant het geval is, dat hij het af laat weten als het er echt om gaat. Volgens mij is dit niet het geval.
02-04-2010, 12:00 PM
Scholten! Wrote:Je doet net of dat bij hem constant het geval is, dat hij het af laat weten als het er echt om gaat. Volgens mij is dit niet het geval.Dat is ook nog wel een beetje zijn zwakte, voor zover je het een zwakte kunt noemen. Hij drukt zelden door en wint nooit een groot toernooi. RG was de uitzondering. Hij is vooral erg constant en dat is natuurlijk ook een kwaliteit. Hij verliest vrijwel nooit van jongens onder hem, maar ook bijna nooit van de jongens boven hem. Hij is in dat opzicht een beetje de Ferrer en Robredo in hun beste tijd. En Davydenko van een tijdje geleden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
02-04-2010, 12:01 PM
Volgens mij ook niet Scholten, juist een van de constantere spelers het laatste jaar. En dat terwijl hij een groot deel van die periode geblesseerd was. En 3 games tegen Petzschner, en 5 tegen Youzhny terwijl je slecht speelt, ik zou daarvoor tekenen.
02-04-2010, 12:05 PM
Ad Wim Wrote:Scholten! Wrote:Je doet net of dat bij hem constant het geval is, dat hij het af laat weten als het er echt om gaat. Volgens mij is dit niet het geval.Dat is ook nog wel een beetje zijn zwakte, voor zover je het een zwakte kunt noemen. Hij drukt zelden door en wint nooit een groot toernooi. RG was de uitzondering. Ach, Rotterdam is dan geen groot toernooi, hij bewees daar toch wel redelijk over die finale-problemen heen te zijn. Ook wint hij met enige regelmaat van Djokovic, Davydenko en Nadal, dus dat hij (bijna) nooit van jongens boven hem zou winnen klopt niet. Alleen Federer is echt een angstgegner.
02-04-2010, 12:06 PM
Maar daarin maakt hij dan wel stappen. Vorige week Murray, Davy in R'dam, dan kun je niet zeggen dat hij het niet kan. Maar ik zal er eens op letten wat betreft dat doordrukken, lijkt me echter een beetje onzin. Als hij in de eindfase van een toernooi van bijv. een Roddick/Nadal verliest, heeft dat meer meer de kwaliteiten van de tegenstander te maken. Op dit moment wint hij nog niet van zulke jongens, maar het is geen speler die bezwijkt onder de druk wanneer hij tegen zulke gasten speelt.
02-04-2010, 12:08 PM
Exact Scholten, terwijl dat een paar jaar geleden wel consequent het geval was. Nu pakt hij die gasten toch wanneer de kans zich voordoet, en als de echte toppers in vorm tegen hem spelen, tsja, dan kan hij natuurlijk een keer verliezen.
02-04-2010, 12:35 PM
Vind er allemaal maar van wat jullie willen, maar tegen Roddick vorige week was natuurlijk een schoolvoorbeeld. Hij maakte de meeste indruk van iedereen, alle toppers muv Nadal waren eruit en hij speelt zijn slechtste partij van het toernooi. En tegen Roddick, in vorm of niet, kan hij best winnen. Niet dat Roddick nu opeens onoverwinnelijk is. En Murray vorige week noemen, dat lijkt me pas onzin. Dan kun je Fish ook een topper noemen...
En ik heb het niet over finaleproblemen, ik heb het over doordrukken op de grote podia. Dat is alleen op RG gelukt en tot nu toe de uitzondering die de regel bevestigt. De rest van de top 10 en daaronder heeft bijna allemaal wel eens een TMS gewonnen, hij niet. Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat ie heel goed bezig is, maar vooral zijn constance.
02-04-2010, 12:46 PM
Ad Wim Wrote:Vind er allemaal maar van wat jullie willen, maar tegen Roddick vorige week was natuurlijk een schoolvoorbeeld. Hij maakte de meeste indruk van iedereen, alle toppers muv Nadal waren eruit en hij speelt zijn slechtste partij van het toernooi. En tegen Roddick, in vorm of niet, kan hij best winnen. Niet dat Roddick nu opeens onoverwinnelijk is. En Murray vorige week noemen, dat lijkt me pas onzin. Dan kun je Fish ook een topper noemen... Als je zo gaat beredeneren, valt er geen discussie te houden want dan kun je wel alle uitslagen door gaan spitten en daar weer conclusies uit trekken. Hij won van Murray en net niet van Roddick. En ja, daar had hij van kunnen winnen maar verloor redelijk nipt in 3 sets. Ik zie de problemen niet. En op de GS's is hij wat wisselvallig ja, maar hij is de afgelopen twee jaar als een komeet omhoog geschoten en komt in de top tien eigenlijk net kijken. Dat hij in de top tien staat heeft hij toch wel degelijk te danken aan zijn goede prestaties op de tour, of dat nou een GS is of een fluttoernooitje. Daarbij verloor hij vorig jaar in 3 GS's uiteindelijk van Fedex, dus das gewoon pech. Ik vind het een voorbarige conclusie.
02-04-2010, 12:56 PM
Zie ik problemen dan? Ik zeg alleen dat jullie het een beetje overdrijven omdat ie dit toernooi nog geen goede tegenstander is tegen gekomen. En ik heb het dus wel over grote toernooien, waarin zelden een finale haalt, waar de rest dat wel doet. Dat zijn namelijk de kwaliteiten van een topper. Kunnen jullie het wel makkelijk afdoen, dat ie een keer kan verliezen van een grote jongen, maar dat maakt nou net het verschil tussen hem en Davydenko bijvoorbeeld. Meer zeg ik niet. En ik prijs zijn constance.
En ik beredeneer zo?! Jullie doen exact hetzelfde. Nu wint ie opeens met regelmaat van Djokovic (1-5) en vergeten even zijn cakewalk tot deze SF. Zo kun je wel van heel veel spelers zeggen dat ze belangrijke partijen winnen op basis van een paar toernooien...
02-04-2010, 01:05 PM
Wat heeft Davy nou helemaal gewonnen dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
02-04-2010, 01:24 PM
Laten we niet vergeten dat hij pas sinds mei echt is doorgebroken, dus dat er zo heel veel ook niet te winnen was voor hem (grof gezegd). En wat Scholten terecht opmerkt, als je steeds door Fed wordt uitgeschakeld in de GS's, is dat geen schande. Dat was de AO wel trouwens dit jaar.
En van vorig jaar kan ik me nog wel berichten herinneren dat hij wel uit de top-10 zou vallen als RG wegvalt. Dat is nu al bijna niet meer mogelijk, en zegt wel iets over het prima jaar dat hij heeft gehad. En uhh, kunnen we deze discussie stoppen als Soderling "gewoon" de finale haalt en eventueel zelfs wint?
02-04-2010, 01:48 PM
Zou iemand FTM kunnen bijwerken misschien
![]()
He i’m back, koploper FTM 2018!
02-04-2010, 01:53 PM
Uiteraard, done!
02-04-2010, 01:56 PM
Dank je ML!
Kiek die Haggie gaaaaaan =P~ :razz: (3e weekoverwinning :beerbros: ) De top 5 staat kort op elkaar, daarna valt een gaatje. De titelverdediger halverwege ergens op 2000 puntjes :eten:
He i’m back, koploper FTM 2018!
02-04-2010, 02:00 PM
centre court Wrote:Wat heeft Davy nou helemaal gewonnen dan?:eeeek:
02-04-2010, 02:33 PM
Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Wat heeft Davy nou helemaal gewonnen dan?:eeeek: Jij gaf hierboven aan dat het verschil tussen Soderling en Davy is dat Soderling weinig finales speelt of weinig grote toernooien wint en weinig van grote jongens wint. Die vergelijking gaat volledig mank. Davy doet al meer dan 10 jaar mee in de top 10(Soderling een jaar) en staat bekend als iemand die nog nooit iets groots gewonnen heeft(GS's). Wel 3 TMS maar dat heeft bijna iedereen rondom de top 10 gaf je zelf al aan.
02-04-2010, 02:36 PM
Maar dat is toch juist het verschil dat ik aangeef?! Dat Davy wel die grote toernooien wint die Soderling niet wint en dat hij wel van de toppers wint?! Is goed, nemen we het afgelopen jaar, dan wint Davy een TMS en de WTF. En meerdere keren van Federer, Nadal en Djokovic.
02-04-2010, 02:38 PM
Daar haalt Soderling de finale van een GS en wint ook meerdere keren van Nadal, en Davy himself natuurlijk.
02-04-2010, 02:41 PM
En ik zeg daarop... Davy won vorig jaar pas voor het eerst potten van Federer, Nadal enz. Daarnaast heeft ie nog nooit GS gewonnen terwijl hij al 10 jaar in de top 10 meedraait. Soderling komt op dat niveau pas net kijken en ontwikkelt zich stormachtig. Wat dat betreft was Davy een ontzettende laatbloeier, ik moet ook nog zien of hij dat niveau van eind 2009 weer kan halen.
En Soderling heeft natuurlijk vorig jaar ook al van de top boys gewonnen.
02-04-2010, 02:46 PM
Maar Davy wint dus wel van Federer (meerdere keren) en dat stellen jullie als bijna onmogelijk. En hij wint dus wel een groot toernooi (meerdere). En Soderling is ook een laatbloeier, niet dat hij 21 is. Davydenko heeft ook pas het afgelopen half jaar de echte stap gezet. En juist hij heeft bewezen dat hij het jarenlang vol kan houden, dat moet Soderling nog maar eens laten zien.
Maar goed, ik heb hier weinig zin meer in, voornamelijk omdat ik ook zeg dat hij goed bezig is, dat het alleen wat overdreven wordt hier, en wellicht wint Soderling het toernooi wel.
02-04-2010, 02:54 PM
Ik stel dat helemaal niet als onmogelijk, ik geef aan dat Federer de angstgegner is van Soderling, net als hij dat 9 jaar van Davy is geweest.
Maar goed, het posten over toppers die met slecht presteren winnen wordt wel vaker overdreven hier, dat klopt wel.
02-04-2010, 07:26 PM
nadal tot nu toe oppermachtig
![]() 2*-1
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
02-04-2010, 07:40 PM
Nadal slaat zelfs een paar mooie winners.
02-04-2010, 07:41 PM
nadal wordt nu wel iets minder.
helaas moet ik weg.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
02-04-2010, 07:43 PM
roddick staat 3 meter achter de baseline...niet slim.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|