The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Madrid
Dolgo van 40-15 naar deuce. Kom op jongen, laat zien dat je die plek bij de grote jongens verdient!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou Dolgo mag voor de wedstrijd gaan serveren. Geen geintjes nu vriend.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hele set geen bp tegen, maar nu 0-15...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jaaaaaaaaaaaaa Notworthy

Hij is niet eens blij, zo goed is ie!
Reply
HELD! Hakkuh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Klasse Dolgo.
Reply
Tuurlijk Kohl, sla die no-brainer er maar uit.
Reply
Julien "ijskonijn" Benneteau staat hier gewoon een keurige TB te spelen Notworthy
Reply
Hij stond natuurlijk weer eens 5-2 achter. Hij kan beter terug komen dan afmaken. Laat hem maar winnen voor de poll en geld.
Reply
Klasse Giraldo. 5-2 voor nu in de 2e set. =D>
Reply
4-3* in de 3e set!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Giraldo 1-6 6-2 *5-3 [-o<
Reply
30-30, finish this!
Reply
1e mp gemist
Reply
2e nu.

Kom op, Andre mist 'm!
Reply
en weer gemist
Reply
3e is scheepsrecht! \Big Grin/
Reply
Keurig Giraldo!
Reply
Jaa klasse Giraldo. Never in doubt uiteindelijk. En de volgende ronde wint ie ook!

Mooi dat mijn 2 q's die door minder dan de helft vd managers zijn gekozen al in ronde 2 zitten. Giraldo en Dolgo. =D>
Reply
Inderdaad CC, grote klasse van die jongens. Jammer dat Benne loopt te klooien hier, maar dat zijn belangen buiten FTM om. Voor FTM is het zeer belangrijk dat Lopez wint.
Reply
Dolgo heb ik echt nooit overwogen, ontzettend ruk de laatste tijd (verloor zelfs van Ventura). Natuurlijk wint hij dan.
Reply
Ik heb trouwens Petzschner tegen Youzhny gezien afgelopen week en was behoorlijk onder de indruk van de Duitser. Gok (hoop) er maar op dat hij zo goed speelde omdat het in de Heimat was, vandaar deze week niet genomen.
Reply
Almagro breekt meteen. =D>
Reply
Keurig inderdaad. Eerste game was erg lastig, maar daarna zoals verwacht heer en meester.
Reply
Nog maar een break! \Big Grin/
Reply
Nog even lastig aan het einde, maar Nico wint keurig in 2 =D>
Reply
Almagro gaat er natuurlijk gewoon af tegen Soderling, lijkt me een slechte keuze.

Kut Benneteau naait me hier wel weer, zoals gewoonlijk. Wat een lul.
Reply
Zoals gewoonlijk? Eerder dit jaar bezorgde hij jou toch nog 150 punten in een finale ergens in Frankrijk?
En of Almagro er af zal gaan tegen Soderling is maar de vraag. Eerst maar eens zien of Soderling uberhaupt speelt, en hoe fit hij is. Wat mij betreft pauzeert hij nog even en gaat hij er op RG weer tegenaan.
Reply
Ik wilde Giraldo hebben ipv Dolgopolov, maar kwam 6 tekort.
Het maakt ook allemaal weinig uit, die tennissers in de marge zullen het verschil niet maken.
Reply
mindlight Wrote:Zoals gewoonlijk? Eerder dit jaar bezorgde hij jou toch nog 150 punten in een finale ergens in Frankrijk?
En of Almagro er af zal gaan tegen Soderling is maar de vraag. Eerst maar eens zien of Soderling uberhaupt speelt, en hoe fit hij is. Wat mij betreft pauzeert hij nog even en gaat hij er op RG weer tegenaan.
Dat was dan ook meteen de uitzondering die de regel bevestigde. Dit was weer een typische, ongelooflijk...

En waarom zou Soderling niet spelen? Gewoon lekker een weekje rust gehad na Barcelona toch? Ik had hem zeker genomen als ie niet bij de (gedeelde) kroonprins van het huidige gravel had gezeten....
Reply

Forum Jump: