The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Madrid
Verdasco heeft dat nog niet jarenlang bewezen (nog niet eens een jaar), Ferrer ook niet trouwens (13 maanden). Op wie doelde je nog meer?
Reply
Verdasco staat er al ruim een jaar en Ferrer dus ook. Daarnaast heb je nog Tsonga, Gonzalez, Berdych. Allemaal soortgelijke gasten die wel langer dan een jaar top 10 hebben gestaan. Ik denk ook wel dat Soderling het redt, maar hij heeft de potentie om nog verder te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nja, jongens als Ferrer en Verdasco vallen er toch regelmatig (tijdelijk) uit. Ook het afgelopen jaar. En er zijn er inderdaad meer die over een jaar gezien die potentie hebben, inderdaad onder andere de namen die je noemt.

Door de gebrekkige fysiek van Soderling denk ik niet dat die potentie er is. Qua tennis misschien wel, maar als je minimaal 3-4 grote toernooien per jaar mist door blessures wordt het gewoon erg moeilijk om verder te groeien. Dan moet je bijna niveau Federer/Nadal hebben om altijd op het goede moment te kunnen pieken, en dat heeft hij nou juist niet. Zijn kwaliteit ligt meer in het regelmatig QF/SF/F halen en daarmee een grote, gespreide puntenportefeuille binnenharken.
Reply
Volgens mij zijn we het eens.

Ik wil nog even een applaus geven aan Ferrer, voordat ik ga slapen =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die is inderdaad, geheel tegen mijn verwachting in, erg goed bezig (op gravel). Ben benieuwd, als hij ook RG zo weet te knallen gaat het erg hard omhoog.
Reply
Zeker omdat ie een vrij slecht jaar had vorig jaar, zeker ook op gravel.
Hangt bij hem natuurlijk heel erg af van zijn loting, hij kan ook zomaar in een achtste zitten bij Nadal, dan komt ie niet ver. Maar bovenin het schema en weg bij jongens als Verdasco en Soderling, en hij kan zomaar de finale halen in deze vorm met dit vertrouwen. Dit is natuurlijk wel hét jaar daarvoor.
Reply
Blijft jammer van Ferrer. Had de weg mooi vrij gemaakt voor Murray Wink
Reply
Ad Wim Wrote:Zeker omdat ie een vrij slecht jaar had vorig jaar, zeker ook op gravel.
Hangt bij hem natuurlijk heel erg af van zijn loting, hij kan ook zomaar in een achtste zitten bij Nadal, dan komt ie niet ver. Maar bovenin het schema en weg bij jongens als Verdasco en Soderling, en hij kan zomaar de finale halen in deze vorm met dit vertrouwen. Dit is natuurlijk wel hét jaar daarvoor.

Yep, al is het straks weer best of five, en zit RG toch vaak wel vol verrassingen. Beter nog zou het zijn als Ferrer Nadal eruit zou slaan trouwens.
Reply
Gulbis-Lopez gaat weer heel belangrijk voor mij zijn. Hopelijk helpt het thuisvoordeel dit keer. Als Lopez wint en Verdasco haalt 'gewoon' de halve finale dan ben ik goed op weg voor m'n eerste medaille. :razz:
Reply
Stille Wrote:Wat een beestenweer in Madrid vandaag
Toch wel weer hilarisch dit, geen wedstrijd heeft stil gelegen gisteren. En dan te bedenken dat hij vanuit het buitenland de moeite neemt om dit ons mee te delen.
Reply
Nando poetst een slecht begin, meteen weer weg! 0-2 -----> 2-2!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lekker Verdasco Confused
Reply
Anders verliest Nando even drie games op rij op 5-4 idd. #-o Het is nog maar matig wat-ie laat zien.
Reply
Ook nog 4-2 voor 1e set en nu weer bp tegen. Het moest een keer afgelopen zijn natuurlijk...
Reply
Nu ook weer 3-1 achter, tegen fucking Melzer ](*,)
Reply
Omg Verdasco cry
Reply
Terugkomen naar 3-3 en dan 6-3 verliezen, wat een lul.
Reply
mindlight Wrote:Zoals verwacht (zie een paar pagina's terug) wint Almagro. Grote klasse! =D>
Reply
O, had je deze overwinning ook al voorzien dan?
Reply
Uiteraard, ik kies Almagro niet voor niets. Ik voorzie ook een overwinning op Melzer.
Reply
Dat is idd meer een voorspelling, al is het geen gewaagde.

Nadal ziet er trouwens met de wedstrijd minder onverslaanbaar uit...
Reply
Who, Verdasco verliest van Melzer :eeeek:
De tennisgoden hebben een keer genade voor mijn slechte keuzes.... :oops:
Reply
haha verdasco verliest van melzer en almagro rolt monaco op die eindelijk on fire leek. nu almagro tegen melzer. dat wordt weer eens verliezen deze week. beter nu dan met RG.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Overdune Wrote:Gulbis-Lopez gaat weer heel belangrijk voor mij zijn. Hopelijk helpt het thuisvoordeel dit keer. Als Lopez wint en Verdasco haalt 'gewoon' de halve finale dan ben ik goed op weg voor m'n eerste medaille. :razz:

Ok, tot zover deze week dus. Icon_evil
Reply
Beest! Klasse overwinning weer. Ook mooi om te zien dat Roger weer in vorm is, net op tijd.
Reply
centre court Wrote:haha verdasco verliest van melzer en almagro rolt monaco op die eindelijk on fire leek. nu almagro tegen melzer. dat wordt weer eens verliezen deze week. beter nu dan met RG.
Zo denk je dat je goud of iig een medaille haalt, zo verlies je...
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:haha verdasco verliest van melzer en almagro rolt monaco op die eindelijk on fire leek. nu almagro tegen melzer. dat wordt weer eens verliezen deze week. beter nu dan met RG.
Zo denk je dat je goud of iig een medaille haalt, zo verlies je...

Idd. Een nederlaag van Almagro tegen Soderling en 360 punten voor Verdasco was genoeg geweest voor goud. Helaas gooien deze 2 knakkers roet in het eten. Niets aan te doen.
Reply

Wat een kutweek zo ineens!

Nu Almagro - Melzer Icon_evil
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Almagro 6-3. Lelijk dat ie 't ineens deze week wel kan.

Ook lelijk dat Verdasco 't gisteren zo af lieten weten. Tegen Melzer nog wel, kom op zeg.
Reply
Toppertje die Almagro!
Reply

Forum Jump: