The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Zou 1 der ervaren HT'ers mijn team nog eens onder de loep willen nemen, ivm met mogelijke verbeteringen etc? Dit in navolging van Moker... ik zal mijn team dan per PB toesturen. Hartelijk dank.
Reply
Dankzij een geslaagde actie van Antidote heb ik vanavond eens zitten knutselen op een nieuw logo:

[Image: bymq1]
[Image: bymte]

Zijn nog maar eerste opzetjes. Ik denk dat ik mijn oude logo ook nog eens onder handen neem...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Dat zijn mooie vakjes Marsh! Vooral de rode kruisjes spreken me erg aan Wink.
Reply
Heb er al een vraag over geplaatst op het opmerkingen forum Bakke... Krijg ze via diverse hosting sites niet hier geplaatst... :letitallout:

Edit, heb er een gevonden waar ze het wel doen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Is het tevens de vraag aan ons welke van de twee het beste is? In dat geval zou ik kiezen voor de tweede, die associeer ik toch iets meer met voetbal dan een wolf :lol:. Of is het soms waf? Als je problemen blijft houden met image hosters kun je <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.photobucket.com">http://www.photobucket.com</a><!-- w --> eens proberen, daar heb ik nog nooit problemen gehad.

Verder wacht ik op het moment dat ik kan pullen, dan maar even aan een werkstuk doorwerken...
Reply
Hehe, ik merk dat mijn pakketje is aangekomen Marshall. Het gaat je ook meteen goed af. Ziet er goed uit. Veel plezier ermee.
Ik ga ook maar ff pullen zo en dan mijn bed opzoeken.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Shit, vergeten :lol:...

TEST EEN JEUGDSPELER

Tijdens de laatste week van het seizoen (de week voor de leeftijdupdates) kun je slechts tot vrijdag 18:00 HT-tijd een jeugdspeler promoveren. Die deadline is nu voorbij en promoveren is niet meer mogelijk tot enige tijd na 10-10-2004 om 19:45.

Heb ik El Parasito voor niks een uur lang wakker gehouden Smile.
Reply
Marsh je kan je logo ook fff naar Mac of mij mailen dan hosten wij hem voor je. Wij zijn nooit down dus je logo zal altijd zichtbaar zijn. Wink
Reply
Zo, ik kan ook weer voor het eerst sinds meer dan een maand weer eens wat langer dan maar 1 uur in een computerlokaal achter een computer zitten. Ik heb al weken 2 miljoen euro op m'n bankrekening staan en doordat ik niet genoeg tijd had om er wat mee te doen ben ik bijna gedegradeerd (moest winnen, 3-0 achter bij rust, 3-4 gewonnen).

Maar vandaag ga ik dus even wat zinnigs doen op de transfermarkt.
Hoe staat het met de prijzen op dit moment? niet overdreven hoog hoop ik
Reply
belachelijk laag zelfs! dus je hebt geluk fulton Wink
Reply
Je kan ook een 3 dagen wachten en een 17-jarige uitstekend vleugel + passen + PM halen en die doortrainen tot U20 of Nederlands elftal ....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ten eerste train ik spitsen Wink
Ten tweede heb ik niet zo'n zin om weer bijna te gaan degraderen.
Reply
oh .. ik dacht dat jij de vleugeltrainer was #-o

En je hebt wellicht gelijk om dan je team te versterken.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Je kan ook een 3 dagen wachten en een 17-jarige uitstekend vleugel + passen + PM halen en die doortrainen tot U20 of Nederlands elftal ....

en er op dat moment drie keer zoveel voor betalen... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Box Brother Wrote:oh .. ik dacht dat jij de vleugeltrainer was #-o

Dat ben ik... :lol: !
Ik ga dit seizoen geen poging doen om een top-trainee binnen te halen. Hou het wel in de gaten en gaat er 1 voor zeer weinig uit zal ik mn best doen, maar heb momenteel zelfs 1 trainee teveel dus ik heb het niet 'nodig'....

Sander Hoek zal binnenkort de club verlaten, ik schat nog 2/3 trainingen en dan is hij briljant vleugelspeler en heeft hij goed passen.
Tevens zal ook Denver Moore binnenkort de club verlaten, nog zo'n 3 trainingen en meneer is briljant vleugelspeler en heeft dan goed PM, heerlijk wingers dus en wordt aardig cashen straks!
Reply
even een vraag: is HT-cash ook om te zetten in hard-cash? Ben namelijk net thuis na de laatste 15km voor een ANWB auto te hebben uitgereden met een snelheid van 70km/h over de snelweg... Versnellingsbak is waarschijnlijk aan gort en de paar honderd euri die daarmee gemoeid zijn kan ik momenteel niet echt meer opbrengen... de 500k die ik in HT heb zouden me nu dus goed uitkomen... :cry:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Kan ik mijn team naar iemand van jullie opsturen voor advies en/of tips?
Reply
Wat zouden jullie doen met het volgende gegeven? Ik heb 3 goede keepers, waarvan 2 YP's. Wie moet eerste keeper zijn, wie tweede en wie moet er verkocht worden, en waarom?

Tiede-Jan Kleuskens (37444792)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 400
Loon: 2 243 €/week
Eigenaar: Eirik Bakke
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Kleuskens was een YP van 18 juli dit jaar. Haalt doorgaans 3*.

Thierry Doradoux (39543181)
21 jaar, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 3 100
Loon: 3 099 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Eirik Bakke
Waarschuwingen: 0

Conditie: slecht Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak

Op 29 september voor slechts 102k binnengehaald, vond het een koopje en kocht hem ter vervanging van mijn -inmiddels verkochte- redelijke reservekeeper.

Meije Kaptijn (44973571)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 020
Loon: 2 364 €/week
Eigenaar: Eirik Bakke
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak

YP van vandaag, let ook op de TSI.

Wat te doen? Misschien een keeperstraininkje om te zien of er 1 naar uitstekend gaat, en die dan verkopen?
Reply
Verschil is niet groot, zou de Belg verkopen gezien de 20% extra loon.
Reply
Nou, leuk begin van de competitie dit:

11-10-2004 De club zag helaas 5 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
What, me worry?
Reply
Bakke Wrote:Wat zouden jullie doen met het volgende gegeven? Ik heb 3 goede keepers, waarvan 2 YP's. Wie moet eerste keeper zijn, wie tweede en wie moet er verkocht worden, en waarom?

YP van vandaag, let ook op de TSI.

Wat te doen? Misschien een keeperstraininkje om te zien of er 1 naar uitstekend gaat, en die dan verkopen?

Die Belg wegdoen. Volgens hottrick.org is Kaptij 7.6161528802425. Oftewel een training of 4 (met jouw coach) van uitstekend af> geen keeperstraining doen!
Reply
Marshall Wrote:even een vraag: is HT-cash ook om te zetten in hard-cash? Ben namelijk net thuis na de laatste 15km voor een ANWB auto te hebben uitgereden met een snelheid van 70km/h over de snelweg... Versnellingsbak is waarschijnlijk aan gort en de paar honderd euri die daarmee gemoeid zijn kan ik momenteel niet echt meer opbrengen... de 500k die ik in HT heb zouden me nu dus goed uitkomen... :cry:

hehe was t maar waar marsh dan had die m3/impreza hier allang voor de deur gestaan. Success in ieder geval..
Reply
Gefeliciteerd met de verjaardagen van jullie spelers! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
aaah dus dat is t! ik vroeg me al af waarom mn trainees al lallend met bier in hun handen over het trainingsveold hobbelden en waarom mn oudjes er zo bedroefd bij stonden vandaag.
Reply
Mac Wrote:aaah dus dat is t! ik vroeg me al af waarom mn trainees al lallend met bier in hun handen over het trainingsveold hobbelden en waarom mn oudjes er zo bedroefd bij stonden vandaag.

Heb er nochtans 1 in de selectie die niet jarig is geweest en vrij beteuterd langs de lijn zit. Maar goed, het is dan wel gelijk de beste passer uit mn selectie (is trouwens ook goed voor een plekkie bij de SD-records bedenk ik me nu). Verder net als Fred 5 lafaards die al weggaan voordat het seizoen eigenlijk begonnen is. Weet iemand trouwens wanneer het wedstrijdschema bekend is, wil namelijk ff kijken wanneer ik waarschijnlijk mn 2 +4s weer kan inzetten.
Reply
ik had tijdje geleden het wedstrijdschema toch hier gepost? moest trouwens gisteravond al bekend zijn volgens mij maar raar genoeg nog niet gebeurd.
Reply
Hier nog geen verjaardag kunnen vieren, misschien zijn ze solidair en verjaren ze tegelijk met mij :lol:

Verder 3 mensen die de competitie-indeling hebben gezien en dachten : "Die 2e plek redden we nooit, hooguit 3e of 4e. Tijd om een andere club te gaan bekijken."

Waarschijnlijk komen ze donderdag na de beker-zege (hoop ik) weer terug.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Mac Wrote:ik had tijdje geleden het wedstrijdschema toch hier gepost? moest trouwens gisteravond al bekend zijn volgens mij maar raar genoeg nog niet gebeurd.

Ik weet idd wel een beetje hoe dat schema eruit ziet, maar wil gewoon even kijken wanneer ik mn 2 geblesseerden kan inzetten. Niet onbelangrijk omdat ik dit moment maar 1 spits kan opstellen. Ben benieuwd wanneer dat schema erop komt te staan, misschien na de leeftijdsupdat.

@Box --> Ze zijn idd nog bezig met updaten. De oudere spelers zijn bij mij al gedaan, alleen die jonkies hebben geen zin om ouder te worden. Je zou toch verwachten dat dit andersom zou zijn, gezien het feit wat zn jochie van 17 op zn 18e allemaal mag...Wink.

Heb btw ook een sponsordaling gehad, maar dat viel wel mee eigenlijk. Ging ongeveer 15k achteruit en zit nu op bijna 65k. Tel daarbij de inkomsten op die ik krijg door de verkoop van mn oud-speler mey matig vleugel en matig verdedigen en ik ben binnen!!

P.S. iemand geinteresseerd in de bondscoachverkiezingen en al enig idee op wie hij gaat stemmen?
Reply
Ik heb nog niet gekeken naar de bondcoaches.
Wellicht dat Djabs een mooi relaas heeft over de verschillende kandidaten.
What, me worry?
Reply
heb ook nog niet echt gekeken maar ik vind het wel goed dat thijs zich niet meer verkiesbaar stelt. Ik vind m tactisch nou niet echt een wonder. Had regelmatig wedstrijden waarvan ik zei dat had ik toch anders gedaan.
Zoiezo richt hij zich teveel op 3-4-3. Ik denk zeker bij de iets moeilijkere wedstrijden kun je veel beter 3-5-2 spelen eventueel met aanvallende vleugels. Dit zie je ook maar weer aan Zweden in de finale die gewoon weer 7x goddelijk haalt in de finale door 3-5-2 met 2 aanvallende vleugels. en gewoon de finale van de WC met 6-1 wint.

ps. ik ben ongeveer 14 000 naar beneden gegaan. Valt best mee dus.
Reply


Forum Jump: