14-11-2005, 04:36 PM
:lol:
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
(OT) Weekend
|
14-11-2005, 04:36 PM
:lol:
18-11-2005, 10:41 AM
Ik roep vandaag uit tot 'niet al te veel doen vandaag dag'.
Hier zijn alle drie de directeuren er niet, geen 1 managers en daarbij heb ik gister veel te hard gewerkt en vandaag totaal geen zin. Een paar dingetjes afraffelen en voor de rest forummen =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
19-11-2005, 03:38 PM
Vanavond Citysounds in 013 =D> . Weet alleen nog niet zeker of ik ga, want ben goed gaar!
19-11-2005, 03:40 PM
Wanneer ben ie dat niet?
![]()
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
19-11-2005, 03:41 PM
Bocaloca Wrote:Wanneer ben ie dat niet? Gelukkig vaker niet dan wel!!!
19-11-2005, 03:43 PM
vanavond herhaling expeditie robinson, birthday girl, de wedstrijden en schaatsen.. helemaal niks doen dus :8:
Beste Onderschrift 2006-'07
19-11-2005, 03:48 PM
Aukinho Wrote:vanavond herhaling expeditie robinson, birthday girl, de wedstrijden en schaatsen.. helemaal niks doen dus :8: 18.10u Sportschau!!!!!!
19-11-2005, 03:48 PM
vandaag eten bij jarige oma, thuis even uitrusten en dan om 23.00 weer richting de KPN :x
Wie dit leest is gek
20-11-2005, 02:04 PM
Ekslem Wrote:Vanavond Citysounds in 013 =D> . Weet alleen nog niet zeker of ik ga, want ben goed gaar! Toch geen citysounds, maar gezellig in het gemoedelijke oisterwijk gebleven. 30 jaar terug in de tijd, seventies party bij eetcafe de tijd te oisterwijk \ ![]() Was een goei fiske!!!
20-11-2005, 02:05 PM
Ekslem Wrote:Was een goei fiske!!! Echt niet, anders lag je nog wel in bed :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
20-11-2005, 02:06 PM
Vret Mien Gras Wrote:Ekslem Wrote:Was een goei fiske!!! eeej, we zijn allemaal niet van die lamzakken als die Tukkers. Hier gaat de plaatselijke horeca trouwens op tijd dicht dus lag keurig netjes om 4 u int mandje!
20-11-2005, 02:21 PM
Ekslem Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Ekslem Wrote:Was een goei fiske!!! Pfoei, als hier alles 4 uur dicht zou gaan dan zouden de horecabazen het zwaar te verduren krijgen want dan zou wel eens kunnen zijn dat iedereen de binnenstad ontloopt. En hoezo zijn wij lamzakken, wij drinken gewoon graag veeeel!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
20-11-2005, 02:53 PM
Vret Mien Gras Wrote:Ekslem Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Ekslem Wrote:Was een goei fiske!!! Brabo's doen echt niet onder voor Tukkers hoor! Jullie zijn lamzakken, omdat als jullie veel gezopen hebben de hele dag in je nest liggen te stinken :razz:
20-11-2005, 03:06 PM
Nee joh, ik was er 10uur al uit vanochtend en dat na liters bier, niet dat ik me goed voel maar toch!
20-11-2005, 03:08 PM
Vret Mien Gras Wrote:Nee joh, ik was er 10uur al uit vanochtend en dat na liters bier, niet dat ik me goed voel maar toch! Dus hoef je niet nog in je nest te liggen om een goed fiske te hebben gehad :wink:
20-11-2005, 03:10 PM
Ekslem Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Nee joh, ik was er 10uur al uit vanochtend en dat na liters bier, niet dat ik me goed voel maar toch! Maar ik heb geen goed fiske gehad :razz: : ![]()
20-11-2005, 03:12 PM
Vret Mien Gras Wrote:Ekslem Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Nee joh, ik was er 10uur al uit vanochtend en dat na liters bier, niet dat ik me goed voel maar toch! :| prutser
20-11-2005, 03:18 PM
Dadelijk kickboxgala Enschede en morgen weer werken, ik zie de bui al hangen.
20-11-2005, 03:36 PM
je hebt je kaartje gister verkocht.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
20-11-2005, 03:39 PM
Balthazar Wrote:je hebt je kaartje gister verkocht. Nee hoor, maar trouwens nu net wel. Ga niet meer! Nog een ouwe van over de dertig geneukt gister?
20-11-2005, 03:47 PM
Vret Mien Gras Wrote:Balthazar Wrote:je hebt je kaartje gister verkocht. nope, wel 1 van onder de 30 :razz:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
20-11-2005, 04:00 PM
Saai, juist die ouwe hete tante's moet je langs hun gutsende greppel vegen!
20-11-2005, 04:22 PM
Vret Mien Gras Wrote:Saai, juist die ouwe hete tante's moet je langs hun gutsende greppel vegen! "Hee, van Binsbergen! Er lafjes tegenaan hangen is dus NIET neuken, he!"
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
20-11-2005, 04:25 PM
Gerben Zonderland Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Saai, juist die ouwe hete tante's moet je langs hun gutsende greppel vegen! Kamphuijs: Hé Van Binsbergen, wat maak jij nou, Van Binsbergen? Van Binsbergen: Ja kut man! Kamphuijs: Wat kut? Van Binsbergen: Nou alles naar de klote gewoon. Jongens help me even, dit is... Kamphuijs: Wat is er? Van Binsbergen: Nou ja, ik bedoel ehh. Ik heb morgen dus ehh. Nou ja goed, die hele studio is dus gewoon in de fik gevlogen, had ik vier maanden geleden, had ik dus al helemaal afgesproken met dat meisje dat jullie laatst, dat meisje uit Schagen wat jullie toen nog zo'n heerlijke beurt hebben gegeven, heb ik dus ontzettend gelazer met die ouders gehad, hè, die hier even auditie kwam doen.
25-11-2005, 03:13 PM
Kom maar op met de wilde plannen!
Ikzelf heb ze nog niet echt. Voor vanavod staat er alleen een dinertje met het vrouwtje gepland voor daarna en zaterdag weet ik ut nog niet.
25-11-2005, 03:23 PM
Hopen dat voetbal wordt afgelast zondag, dan kan het nog gezellig worden zaterdagavond! (anders ook wel ben ik bang)
Morgenmiddag eerst maar eens om een uur of 5 naar Goffertzicht, lekker paar bierkes voor de wedstrijd!
Simr ('90+2)
El butre "15" "Al mot ik kruupen" <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
25-11-2005, 04:35 PM
![]() Ik ga mij maar es storten in het verkeer.... (nu al bijna 600 km. file !?!?!?!)
Ik en mijn blote billen gezicht.....
25-11-2005, 04:46 PM
Als het zo blijft dit weekend kan ik mijn lol nog op... Moet van oost naar west naar noord naar oost dit weekend...
![]()
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
25-11-2005, 04:51 PM
Wat een hon-den-weer... ben eindelijk thuis, morgen er weer om 05.00 uit
![]()
25-11-2005, 04:54 PM
Wat een bedrijf werk ik toch. genoeg bier, maar niks koud en als ik ergens een pis hekel aan heb, is het wel lauw bier :letitallout: .
|
« Next Oldest | Next Newest »
|