21-09-2010, 07:51 PM
Gaat hard zo : ook Minar en Hajek out
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
CTM voorspellingen week 38 deadline maandag 22 uur
|
21-09-2010, 07:51 PM
Gaat hard zo : ook Minar en Hajek out
21-09-2010, 10:00 PM
Hernandez
![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
21-09-2010, 10:53 PM
centre court Wrote:Het gaat om de finalisten Ad. En nogmaals... ik heb totaal niet naar draws of wat dan ook gekeken maar ik zie bij jou ook nog geen namen waarvan ik zeg: ''die winnen deze week even een challenger''.Dat heb je wel vaker gezegd en toch stond ik de helft van de tijd bovenaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
21-09-2010, 11:08 PM
Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Het gaat om de finalisten Ad. En nogmaals... ik heb totaal niet naar draws of wat dan ook gekeken maar ik zie bij jou ook nog geen namen waarvan ik zeg: ''die winnen deze week even een challenger''.Dat heb je wel vaker gezegd en toch stond ik de helft van de tijd bovenaan. Wat heeft de stand er mee te maken? Ik geef alleen aan dat zeker bij dit spel er op woensdag en donderdag niets beslist wordt. Ik heb de afgelopen 2 weken legio halve finalisten gehad, als ze daar allemaal sneuvelen levert 't geen punt op. Laten we dus maar tot 't weekend wachten voor we overhaast conclusies trekken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
21-09-2010, 11:15 PM
Maar als jij een speler kwijt raakt, kan die ook niet in de finale komen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
22-09-2010, 08:00 AM
En Mello ook weg
![]()
22-09-2010, 09:26 AM
Gaaf Ad!
![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
22-09-2010, 09:28 AM
Buurs:
Bogota : Souza def. Salamanca Izmir : Kunitsyn def. Devvarman Trnava : Hernandez def. Koubek Ljubljana : Zemlja def. Kavcic Bangkok : Russell def. Luczak Mitch: Bogota: Souza def. Delgado Izmir: Kunitsyn def. Devvarman Trnava: Beck def. Koubek Ljubljana: Kavcic def. Zemlja Bangkok: O.Rochus def. Russell Scholten: Bogota: Decoud def. Aguilar Izmir: Fischer def. Kunitsyn Trnana: Pospisil def. Koubek Ljubljana: Kavcic def. Minar Bangkok: Russel def. Soeda Tampie: Bogota: Delgado def. Souza Izmir: Kunitsyn def. Devvarman Trnava: Hajek def. Beck Ljubljana: Lorenzi def. Zemlja Bangkok: Mello def. O.Rochus Mindlight: Bogota: A. Gonzalez def. Salamanca Izmir: Muller def. Bohli Trnava: Rosol def. Paire Ljubljana: Kavcic def. Zemlja Bangkok: Gremelmayr def. Udumchoke Stille Bogota : Farah def Salamanca Izmir : Ilhan def Devvarman Trnava : Paire def Hajek Ljubljana : Kavcic def Minar Bangkok : Russell def Soeda Centre Court Bogota: Delgado def. Souza Izmir: Kunitsyn def. Devvarman Trnava: Hajek def. Hernych Ljubljana: Lorenzi def. Zemlja Bangkok: Mello def. O.Rochus Ad Wim Bogota: Salamanca d. Daniel Izmir: Kunitsyn d. Guez Trnava: Rosol def. Paire Ljubljana: Minar d. Kavcic Bangkok: Russell d. Soeda
22-09-2010, 09:29 AM
Wel jammer dat zowel Paire als Minar beiden 7-6 3e set verliezen...
22-09-2010, 09:49 AM
Van Paire was dat idd jammer. Hopen dat ik deze week Scholten passeer en iets dichterbij de top 2 kan komen
22-09-2010, 09:50 AM
Ja, je doet leuk mee de laatste weken. Zo zie je maar dat MTF zijn vruchten afwerpt.
22-09-2010, 09:55 AM
MTF gebruik ik louter voor het checken van uitslagen van de Challengers waar geen SC voor is. Voor de rest kijk ik er niet naar
22-09-2010, 07:00 PM
buurs Wrote:Hernandez
22-09-2010, 07:48 PM
Farah verliest weer van die Van der Merwe, lachertje!
22-09-2010, 08:20 PM
mindlight Wrote:buurs Wrote:Hernandez Pospisil ![]()
Niets is sterker dan dat ene woord...
22-09-2010, 08:24 PM
Zo lachwekkend is dat niet hoor, die jongen is on fire. En Hernandez verliest sowieso van jan en alleman dus waarom iemand die neemt...
22-09-2010, 11:45 PM
Stille Wrote:Farah verliest weer van die Van der Merwe, lachertje! WTF moet je dan ook met Farah
23-09-2010, 08:13 AM
Ai, Russell is blijkbaar nog niet van z'n diarree af, of tankt voor de qualis van Bangkok. Das een pijnlijke...
23-09-2010, 08:41 AM
Mooi, Gremelmayr wint weer. =D>
23-09-2010, 09:25 AM
mindlight Wrote:Stille Wrote:Farah verliest weer van die Van der Merwe, lachertje! Ga zijn results van dit jaar maar eens bekijken, was een gok omdat hij normaal gesproken goed op HC is
23-09-2010, 09:26 AM
Zo wat een dag na monfils ook soeda en russell weg
![]()
23-09-2010, 09:28 AM
Hoe kom je erbij dat Soeda weg is?
23-09-2010, 09:29 AM
8-GREMELMAYR, Denis GER d. ALVES, Thiago BRA 64 63
KUDRYAVTSEV, Alexandre RUS d. 3-RUSSELL, Michael USA 64 36 60 4-SOEDA, Go JPN d. WC-UDOMCHOKE, Danai THA 64 76(8) 46 DIMITROV, Grigor BUL vs LL-RIESCHICK, Sebastian GER
23-09-2010, 09:30 AM
Huh? das raar er staat achter soeda wel def. Heb het ook nog niet in de sheet aangepast
23-09-2010, 09:31 AM
Daarom en kijk ook naar de eerste twee sets. Beetje gek dit, maar het lijkt me dat Soeda wint.
23-09-2010, 09:32 AM
Buurs:
Bogota : Souza def. Salamanca Izmir : Kunitsyn def. Devvarman Trnava : Hernandez def. Koubek Ljubljana : Zemlja def. Kavcic Bangkok : Russell def. Luczak Mitch: Bogota: Souza def. Delgado Izmir: Kunitsyn def. Devvarman Trnava: Beck def. Koubek Ljubljana: Kavcic def. Zemlja Bangkok: O.Rochus def. Russell Scholten: Bogota: Decoud def. Aguilar Izmir: Fischer def. Kunitsyn Trnana: Pospisil def. Koubek Ljubljana: Kavcic def. Minar Bangkok: Russel def. Soeda Tampie: Bogota: Delgado def. Souza Izmir: Kunitsyn def. Devvarman Trnava: Hajek def. Beck Ljubljana: Lorenzi def. Zemlja Bangkok: Mello def. O.Rochus Mindlight: Bogota: A. Gonzalez def. Salamanca Izmir: Muller def. Bohli Trnava: Rosol def. Paire Ljubljana: Kavcic def. Zemlja Bangkok: Gremelmayr def. Udumchoke Stille Bogota : Farah def Salamanca Izmir : Ilhan def Devvarman Trnava : Paire def Hajek Ljubljana : Kavcic def Minar Bangkok : Russell def Soeda Centre Court Bogota: Delgado def. Souza Izmir: Kunitsyn def. Devvarman Trnava: Hajek def. Hernych Ljubljana: Lorenzi def. Zemlja Bangkok: Mello def. O.Rochus Ad Wim Bogota: Salamanca d. Daniel Izmir: Kunitsyn d. Guez Trnava: Rosol def. Paire Ljubljana: Minar d. Kavcic Bangkok: Russell d. Soeda
23-09-2010, 09:41 AM
Soeda heeft uiteindelijk dus toch gewonnen 64 76
23-09-2010, 10:35 AM
Bachinger-Guez 6-0 2-0
![]()
24-09-2010, 08:18 AM
Dimitrov-Kudryatsev de finale in Bangkok.
JAmmer voor dit spel, maar wel mooi om te zien dat Dimitrov van het meest overgewaardeerde talent naar het best presterende talent is gegaan. Hij is Tomic ver voorbij geschoten en wellicht Harrison ook al, al heeft die het al op ATP-niveau laten zien.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|