The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Zagreb, Joburg en Santiago
kooltje Wrote:Beck gaat prima. Had hem bij jou wel verwacht Ad....
Karol Beck?! Misschien Andreas, maar ik zag deze pot als 50-50 en had dan liever Soeda.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
beslis 't maar Rainer!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Dabul, door nu!
Reply
5 potjes met belangen. leuk zo'n weekje met 3 kleine toernooien!

Soeda 4-3!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ga nou eens breaken, Go!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Soeda kom op nou man. Fucking Schuettler, waar hebben we het over. Icon_evil
Reply
Op dit moment gaat 't overal op service.
Reply
Lopez heeft al 5 aces geslagen in 2 games...
Reply
Kut Duitser!
Reply
Ad Wim Wrote:Lopez heeft al 5 aces geslagen in 2 games...

8 in 3 :Big Grin
Reply
Lekker Go!
Reply
Jaaa lekker Go! Nu is die ouwe geknakt!
Reply
Soeda! Nu is Beck nog belangrijker want dan zijn er in ieder geval kansen de volgende ronde...
Reply
Beck heeft een 0-30 voor de set!
Reply
kooltje Wrote:Soeda! Nu is Beck nog belangrijker want dan zijn er in ieder geval kansen de volgende ronde...

Voor Go ja! Hakkuh
Reply
Klasse Marchenko! =D>

Kom op Mayer! Vlammen!
Reply
Dat van Tipsa is trouwens wel lelijk, zeker omdat die Devvarman 22x gekozen is en nu natuurlijk ook van Huta wint. Slechte keus die beloond gaat worden.
Reply
Overdune Wrote:Dat van Tipsa is trouwens wel lelijk, zeker omdat die Devvarman 22x gekozen is en nu natuurlijk ook van Huta wint. Slechte keus die beloond gaat worden.

cry !

Lees nog maar eens eventjes terug waarom ik Tipsa niet heb genomen en Devvarman wel.
Reply
Karol! =D>
Reply
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:Dat van Tipsa is trouwens wel lelijk, zeker omdat die Devvarman 22x gekozen is en nu natuurlijk ook van Huta wint. Slechte keus die beloond gaat worden.

cry !

Lees nog maar eens eventjes terug waarom ik Tipsa niet heb genomen en Devvarman wel.

Vertel?
Reply
Overdune Wrote:
Haggie Wrote:

cry !

Vertel?

Te lui om terug te lezen he :wink: !

Tipsa heeft aangegeven dat hij moeite had met het hoogteverschil waar gespeeld werd, 1700meter hoogte. Hij was benieuwd hoe dit ging lopen.
Aangezien ik al geen fan van hem ben, hij tegen huta moest en met devvarman een moeilijke 2e ronde heeft, heb ik hem laten vallen en devv genomen.
Reply
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:
Haggie Wrote:

cry !

Vertel?

Te lui om terug te lezen he :wink: !

Tipsa heeft aangegeven dat hij moeite had met het hoogteverschil waar gespeeld werd, 1700meter hoogte. Hij was benieuwd hoe dit ging lopen.
Aangezien ik al geen fan van hem ben, hij tegen huta moest en met devvarman een moeilijke 2e ronde heeft, heb ik hem laten vallen en devv genomen.

:8:

Ik ben ook geen fan van Tipsa, in tegendeel, maar alles voor de punten. Wink Normaal gesproken is Huta natuurlijk een toploting en met daarna een dramatische Devvarman was dit een no-brainer. Maar feli hoor Wink, mooi geresearcht.
Reply
Tipsa moet zich natuurlijk wel schamen. Hij heeft geloof ik nog nooit een ATP-toernooi gewonnen, krijgt ie 't op een presenteerblaadje aangereikt en verliest ie van de nummer 100 zoveel vd wereld in de 1e ronde. Hij kan het elke top 10 speler lastig maken maar dit verliest ie dan weer. Hoe wisselvallig kan je zijn.
Reply
Ach wat is research!? Huta twitterde exact hetzelde over de hoogte. En om nou voor zo'n bericht dé titelkandidaat die minder dan 1000 euro kost te laten vallen gaat me wat te ver.
Reply
Soeda gaat 'm deze game beslissen. Steppie verdiend het om de TB te winnen, doe 't ook maar dan!
Reply
4-2 Soeda! Steppie maakt er een potje van in de TB.
Reply
Lekker Go!
Kom op Lopez belangrijke tiebreak...
Reply
Go Hakkuh
Reply
Dat dat ATP scorebord nog steeds een ace aangeeft voor Dancevic als Lopez hem zojuist geslagen heeft is echt niet meer van deze tijd...Maar dat terzijde...

Mayer pakt de andere tb...lijkt me wel goed...heb beide niet...
Reply
centre court Wrote:Ach wat is research!? Huta twitterde exact hetzelde over de hoogte. En om nou voor zo'n bericht dé titelkandidaat die minder dan 1000 euro kost te laten vallen gaat me wat te ver.

Ach ik roep ook alleen maar wat Haggie graag wil horen. Wink
Reply

Forum Jump: