02-02-2011, 02:47 PM
buurs Wrote:Omdat ik hem maximaal kwart zie halen.Petzschner of Bogomolov kan hij toch ook eenvoudig hebben? Daarna misschien Ljubicic....
Maar ja we gaan het zien...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Zagreb, Joburg en Santiago
|
02-02-2011, 02:47 PM
buurs Wrote:Omdat ik hem maximaal kwart zie halen.Petzschner of Bogomolov kan hij toch ook eenvoudig hebben? Daarna misschien Ljubicic.... Maar ja we gaan het zien...
02-02-2011, 02:49 PM
GGL heb ik ook ong. als eerst opgeschreven. Lang over Petz getwijfeld maar toch maar er bij genomen. GGL moet daar echt ver komen. Als ie z'n vorm heeft kunnen behouden haalt ie de finale.
Niets is sterker dan dat ene woord...
02-02-2011, 02:50 PM
kooltje Wrote:buurs Wrote:Omdat ik hem maximaal kwart zie halen.Petzschner of Bogomolov kan hij toch ook eenvoudig hebben? Daarna misschien Ljubicic.... Lacko en Petzschner moet je indoor niet onderschatten. Lacko en Petzschner geef ik beide 45% kans tegen hem.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
02-02-2011, 02:51 PM
Ik had ook wel verwacht dat ie niet zo vaak gekozen zou zijn, maar ik denk dat ie toch wel de SF haalt en dan tegen Ljubo wordt het lastig, maar zeker niet onmogelijk.
Hij is een prima indoorspeler, nu idd hopen dat ie zijn niveau haalt. Lacko wordt al niet makkelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
02-02-2011, 02:51 PM
centre court Wrote:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Denk je daar nog steeds zo over als ie straks het toernooi wint? Of heb je dan wel spijt?_Tampie Wrote:Bocaloca Wrote:dat kan toch bij iedereen zo zijn..... wat een kul Ho ho, hij had net teruggebroken he. ![]()
02-02-2011, 02:52 PM
Twitter van Huta:
- Het is erg lastig spelen op deze hoogte. Heel ander balgevoel, andere strategie. Ik sta goed te spelen en heb vertouwen op morgen. (gisteravond) - Lekkere overwinning. Nu douchen eten en straks 2e ronde. (Na tipsa) - Rain Delay (5 minuten geleden)
02-02-2011, 03:11 PM
Beiden heb ik niet laat dan GGL maar winnen tegen de 27x laf gekozen Lacko
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
02-02-2011, 03:17 PM
Stille Wrote:Beiden heb ik niet laat dan GGL maar winnen tegen de 27x laf gekozen LackoWowww dat heb ik niet eens gezien...27x Lacko :eeeek: Kom op GGL!
02-02-2011, 03:17 PM
Ik had F. Mayer niet omdat ik er helemaal vanuit ging dat Steppie met hem zou afrekenen. Beetje overschatting van Steppie indoor. Inmiddels is damage control voor mij het maximaal haalbare deze week.
02-02-2011, 03:18 PM
3-1 GGl nu wel weer goed serveren aub!Lacko maakt twee punten op eigen service in 2 games...
02-02-2011, 03:23 PM
Dat gaat wel heel voorspoedig...al 4-1 15-0
02-02-2011, 03:25 PM
En *5-1 15-0 dit gaat zo makkelijk dat ik begin te twijfelen over de tweede set haha
02-02-2011, 03:27 PM
buurs Wrote:Wat een figuur ben je toch ook he eigenlijk. Je geeft Lacko 45% kans maar kiest wel voor Lacko...kooltje Wrote:buurs Wrote:Omdat ik hem maximaal kwart zie halen.Petzschner of Bogomolov kan hij toch ook eenvoudig hebben? Daarna misschien Ljubicic....
02-02-2011, 03:28 PM
kooltje Wrote:buurs Wrote:Wat een figuur ben je toch ook he eigenlijk. Je geeft Lacko 45% kans maar kiest wel voor Lacko...kooltje Wrote:buurs Wrote:Omdat ik hem maximaal kwart zie halen.Petzschner of Bogomolov kan hij toch ook eenvoudig hebben? Daarna misschien Ljubicic.... Ik hou van een gokje :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
02-02-2011, 03:35 PM
Hier was ik dus al bang voor...2-0 Lacko ](*,)
02-02-2011, 03:39 PM
centre court Wrote:6-1 GGL. Finalevorm! Gaat goed hè! :eten:
02-02-2011, 03:42 PM
Sinds dat hier werd genoemd dat Buurs Lacko in z'n team heeft begint ie ineens games te winnen. Maar ik ben er geen seconde bang voor dat GGL hier gaat verliezen.
02-02-2011, 03:44 PM
Buurs had ook Stepanek en Karlovic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
02-02-2011, 03:46 PM
Ad Wim Wrote:Buurs had ook Stepanek en Karlovic.Yep...En hij denkt na deze week top 15 te staan :lol:
02-02-2011, 03:47 PM
:lol:
Ik heb trouwens ook Sela en Devvarman ![]()
02-02-2011, 03:54 PM
Hmmm wat gaat dit voor een derde set worden. Belangrijke pot voor FTM...
02-02-2011, 03:54 PM
Hmmm wat gaat dit voor een derde set worden. Belangrijke pot voor FTM...
02-02-2011, 03:58 PM
Hopelijk een tank, matig dit.
Die gekke Clement wint ook weer eens een potje.
02-02-2011, 04:01 PM
Nou na nog een dubbele fout knnen we aan de derde set beginnen.
Gasquet moet het morgen easy kunnen winnen van landgenoot Clement...dat is dan weer mooi.
02-02-2011, 04:05 PM
Hmmm het begin lijkt er in ieder geval weer op... \
![]() Die service van Lacko moet weer afgeslacht worden...
02-02-2011, 04:07 PM
Dan breakt ie meteen weer maar dan ook weer 15-30 direct. Laat 'm nou niet telkens terugkomen.
02-02-2011, 04:08 PM
Hou je eigen game nu dan ook even GGL! :eten:, weer een bp! :letitallout:
He i’m back, koploper FTM 2018!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|