The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Sport 1-tennis
Ik denk dat die gasten dat niet zomaar top of the mind weten. Als die met de tennisquiz meedoen bij het forumweekend zijn ze kansloos. Niet gewoon kansloos, maar vol-le-dig kansloos. Die eindigen onderaan.
Reply
Dat is net als de man van RTV Rijnmond die de hele week op het toernooi is. Kijkt nooit tennis en wordt dan geacht alles te weten. Als er dan eenmaal ergens iets fout in een computer staat of hij verkeerde info krijgt, dan staat ie voor lul. Maar ja 97% van de luisteraars gelooft toch wat er gezegd wordt. Kijk wij weten al die dingen maar de gemiddelde kijker niet :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hij zal toch wel weten dat Berdych iets meer dan Munchen en Palermo gewonnen heeft?
Reply
Hij wist dan wel weer de shit tussen Verdasco en Raonic. En die gasten van Tennis Channel weten altijd wel alles.
Hij hoeft ook niet zoveel te weten als wij, maar het is wel basiskennis dat je bijvoorbeeld alle top 100-spelers kunt herkennen aan het gezicht, of de coaches kent.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Schema voor de komende weken:
Munchen, Madrid, Rome, Nice, Roland Garros
Reply
Ik heb antwoord waarom ze niet toernooien vroeger in de week uitzenden:

Geachte heer De Jong,

Allereerst bedankt voor uw mail aan Film1Sport1. Alles wat wij uitzenden is gebonden aan rechten en regels. Van het ene toernooi mogen wij vanaf de eerste ronde uitzenden bij een ander toernooi kunnen wij helaas pas vanaf een latere stadium beginnen met uitzenden. Onze excuses voor dit eventuele ongemak. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,Klantenservice Film1Sport1
Reply
Tja, dat wisten we al. Daar heb je dus geen reet aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Precies, ik kap ermee, wat een flutzender.
Reply
Tja rechten en regels, dat ligt er toch net aan waar je voor (wilt) betalen als Sport1? Als je genoeg lapt mag je vast wel vanaf het begin uitzenden.
Reply
Stille Wrote:Schema voor de komende weken:
Munchen, Madrid, Rome, Nice, Roland Garros

Nice is inmiddels vervangen door de World Team Cup
Reply
Sport1 is leuk hoor voor dat maandje. Maar word helemaal gestoord van al die voetbal herhalingen en domme onzin op die zender......
Heb geloof ik in een week tijd al 404929x de 8-0 van Barca tegen Almeria gezien.................
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
En toen had ik ineens geen Sport1 meer, heel gek.
Reply
Ik heb gebeld :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Geen UPC? Daar nergens last van gehad
Reply
Ik heb nooit iets gekocht, dus ik vind het verder geen probleem. Maar het was wel een gekke situatie.
Reply
Het was toch gewoon voor een maand en die maand is voorbij? Niet zo'n gekke situatie?
Reply
Nee, dat dacht ik ook. Je merkt het al weer aan de hoeveelheid reclame, dat is met 90% teruggegaan.
Reply
_Tampie Wrote:Het was toch gewoon voor een maand en die maand is voorbij? Niet zo'n gekke situatie?
Jawel, want ik had het dus op de 1e en 2e van mei nog. En ik had dus alle zenders, niet slechts één.
Reply
Ze hebben pas na het weekend de zender uit de lucht gegooid. Ik had het maandag ook nog op kanaal 13 van UPC. Dat van alle zenders blijf ik echt heel vreemd vinden
Reply
Ik heb KPN interactieve TV, en had daarop ook alle zenders.
Reply
Ik heb ook alle zenders en nog steeds.... :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
_Tampie Wrote:Ik heb KPN interactieve TV, en had daarop ook alle zenders.
Dat heb ik ook, en dat hebben ze daarop blijkbaar alle zenders open gegooid. Blijft gek.
Reply
Zo, heb ook maar even 3 maanden voor 5 euro per maand afgesloten, zodat ik iig RG en Wimbledon op meerdere kanalen kan kijken.

Ik zie trouwens in de bevestiging niets staan over 5 euro per maand voor de eerste drie maanden, maar gewoon alleen 12,50. Hadden meer mensen dat toen ze gebruik maakten van die actie?
Reply
Je hebt je via internet aangemeld? Dikke kans dat dat mislukt is, die prutsers kunnen dat niet verwerken. Ik wist trouwens niet dat ze bij RG ook meerdere kanalen zouden doen, maar dat zou een goede zaak zijn.
Reply
Lekker dan. Daar gaat dan nog even een belletje achteraan. Het lullige is dat ze ook nergens meer iets over die 5 euro zeggen, als je eenmaal je gegevens in gaat vullen. Maar ik neem aan dat ze hier niet omheen kunnen.
Reply
Bellen is bij mij altijd goed gegaan.

Vorig jaar hadden ze volgens mij maar 1 kanaal bij RG...
Voordeel is wel, dat ze veel mannentennis uitzenden.

Reply
Maar waarom zou je nog bellen tegenwoordig, als het ook zo kan?!

En dit staat er:
Elke week het beste ATP-Tennis, met Wimbledon en Roland Garros live op meerdere kanalen
Reply
Geen idee, maar het is niet bepaald een professionele organisatie heb ik de indruk. Als je zeker wilt zijn van tijdig RG zou ik bellen.
Reply
Als ik nu terugkijk naar die site, staat er niet eens een telefoonnummer om te abonneren...
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="https://abonneren.sport1.nl/?utm_source=sport1.nl&utm_medium=navigatie&utm_campaign=sales">https://abonneren.sport1.nl/?utm_source ... aign=sales</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:Maar waarom zou je nog bellen tegenwoordig, als het ook zo kan?!

En dit staat er:
Elke week het beste ATP-Tennis, met Wimbledon en Roland Garros live op meerdere kanalen

Dat biedt hoop!

Reply

Forum Jump: