17-05-2011, 08:58 AM
Klopt, je moet je aanbieden bij jouw digitale TV-aanbieder (in jouw geval Digitenne/KPN?)
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Sport 1-tennis
|
17-05-2011, 08:58 AM
Klopt, je moet je aanbieden bij jouw digitale TV-aanbieder (in jouw geval Digitenne/KPN?)
17-05-2011, 08:59 AM
Ad Wim Wrote:Als ik nu terugkijk naar die site, staat er niet eens een telefoonnummer om te abonneren... Omdat het abonneren via je eigen provider gaat. Jij moet dus naar het (verkoop)nummer van Kpn bellen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
17-05-2011, 09:00 AM
mindlight Wrote:Klopt, je moet je aanbieden bij jouw digitale TV-aanbieder (in jouw geval Digitenne/KPN?)Kun je sport 1 krijgen op Digitenne :o : ![]()
17-05-2011, 09:18 AM
Dus eigenlijk biedt KPN Sport1 aan voor 5 euro per maand?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
17-05-2011, 09:20 AM
Meerdere banen op RG heeft Sport 1 nooit gehad. Wimbledon hadden ze vaak 8 banen maar nu ook niet meer door inkrimping van het aantal zenders. Max 6 banen kunnen ze nu nog laten zien (sport 1 live, sport 1 tennis en de 4 x sport 1 extra)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
17-05-2011, 09:22 AM
Maar wellicht dit jaar dus wel. Op die 3 laatste kanalen wordt overdag toch nooit iets uitgezonden, dus kunnen ze prima tennis op uitzenden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
17-05-2011, 09:28 AM
Zowel zondag als maandag alleen op Sport 1 tennis RG dus ga er maar vanuit dat ze alleen het CC hebben. Dat was de vorige 2 jaar ook
17-05-2011, 09:30 AM
Dan is dat dus, wederom, valse informatie. Kwalijk.
17-05-2011, 09:38 AM
Je neemt nu trouwens wel sport1 in de minste maanden.
RG en Wimbledon worden ook wel op andere zenders uitgezonden. Verder is er geen voetbal, TMS oid...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
17-05-2011, 09:51 AM
Ik neem het alleen voor tennis, dat heb ik al gezegd. En RTL houdt altijd al vroeg op met uitzenden van Wimbledon en op Eurosport heb je maar 1 baan.
Bovendien vind ik Wimbledon en RG veruit de mooiste toernooien van het jaar, dus dat is me het wel waard. Verder zijn er dus ook andere toernooien, weliswaar vanaf de QF, maar toch. En die actie doen ze nu natuurlijk juist daarom.
17-05-2011, 11:42 AM
Ad Wim Wrote:Maar wellicht dit jaar dus wel. Op die 3 laatste kanalen wordt overdag toch nooit iets uitgezonden, dus kunnen ze prima tennis op uitzenden. Dit soort dingen klinken dus heel logisch, maar wen er maar aan dat Sport1 dat dan juist niet doet.
17-05-2011, 11:43 AM
Ach ja, voor die 15 euro kan ik er niet echt een buil aan vallen. En over drie maanden woon ik waarsch toch ergens anders waar ze vast Sport1 hebben. Dus dan zie ik wel weer verder.
18-05-2011, 12:58 PM
Dit is dus typisch, als ik de verhalen hier begrijp. Dat wordt dus annuleren...
Quote:De aanbieding met het proefabonnement van 3 maanden Sport1 voorâ⬠5,- per maand, liep bij KPN Interactieve Televisie tot 16 mei. Aaangezien u zich17 mei heeft aangemeld voor een abonnement op Sport1, klopt het dat u hetreguliere tarief van â⬠12,50 per maand dient te betalen. Mocht u dit nietwillen, kunt u het abonnement nog binnen 7 werkdagen geheel vrijblijvendannuleren. U dient dat even contact op te nemen met uw digitale televisieprovider en dit aan te geven.
18-05-2011, 03:03 PM
Dit is inderdaad typisch.
07-06-2011, 01:13 PM
Sport1 doet vanaf maandag 20 juni dagelijks op meerdere kanalen en via <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.sport1.nl">http://www.sport1.nl</a><!-- m --> live verslag van Wimbledon. Hiermee is Sport1 de enige Nederlandse zender die dagelijks rechtstreeks verslag doet van het mooiste Grand Slam van het jaar.
De uitzendingen op Sport1 Live en Sport1 Tennis beginnen om 14:00 uur terwijl er op de Extra kanalen en op sport1.nl al vanaf 13:00 uur live tennis is te volgen. Daarnaast zendt Sport1 dagelijks om 22:00 uur het programma Wimbledon Today uit, waarin de hoogtepunten van de dag nogmaals voorbij komen. Jacco Eltingh neemt voor Sport1 vanuit Londen de verslaggeving voor zijn rekening. Het commentaar bij de wedstrijden verzorgd door Kristie Boogert, Jan Siemerink, Mariette Pakker, Marcella Mesker, Theo Bakker en Albert Mantingh. UNICEF Open Sport1 zendt volgende week ook het UNICEF Open live uit. Het internationale grastennistoernooi, dat van 12 tot en met 18 juni wordt gespeeld in Rosmalen, is vanaf maandag 13 juni dagelijks vanaf 11:00 uur live op Sport1 te zien zijn. Op zaterdag 18 juni begint de uitzending om 12:00 uur. Bij de heren zullen in ieder geval Nicolas Almagro, Juan Carlos Ferrero, Xavier Malisse en onze landgenoten Thiemo de Bakker en Robin Haase is actie komen. Het deelnemersveld bij de dames bestaat onder andere uit Kim Clijsters, Svetlana Koeznetsova, Yanina Wickmayer, Anna Tsjakvetadze, Maria Kirilenko en Jelena Dokic.
07-06-2011, 01:59 PM
Op Wimbledon kunnen ze 5 banen laten zien dus dat worden dan CC, C1, C2, het nieuwe C3 (oude graveyard) en C18 denk ik. RTL zendt dus niet meer uit. Wat een stumpers!
07-06-2011, 08:07 PM
de enige nederlandse zender...ik neem aan dat eurosport wel gewoon uitzendt?
07-06-2011, 08:18 PM
Nee. Eurosport heeft nog nooit Wimbledon uitgezonden. RTL vindt het allemaal het geld niet waard en zal het ook niet uitzenden
07-06-2011, 10:20 PM
Gelukkig heb ik sinds kort wel BBC.
08-06-2011, 07:55 AM
ah jah bbc gelukkig. Kan ik het toch nog zien
20-06-2011, 03:14 PM
sport1 zendt 5 verschillende partijen uit =D>
20-06-2011, 04:54 PM
Nou ik kies momenteel eerst maar eens even voor Volandri - Berdych. Ben wel benieuwd hoe Berdych het dit jaar gaat doen na de finale van vorig seizoen.
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
20-06-2011, 07:00 PM
Doe je volgend jaar ook mee met FTM Jansoe? Ik dacht dat je wel met de gedachte speelde aan het begin van het seizoen?
20-06-2011, 09:00 PM
Ja dat klopt inderdaad. Maar ik heb uiteindelijk het toch maar niet gedaan. Enige 2 toernooien die ik eigenlijk ECHT volg zijn RG en Wimbledon... :roll:
En de puntentelling etc begrijp ik eigenlijk geen ene moer van...
20-06-2011, 09:03 PM
Jansoe Wrote:Ja dat klopt inderdaad. Maar ik heb uiteindelijk het toch maar niet gedaan. Enige 2 toernooien die ik eigenlijk ECHT volg zijn RG en Wimbledon... :roll: neem van mij aan, dat je bij deelname ieder toernooi gaat volgen. en de puntentelling staat gegeven bij het maken van je team.
20-06-2011, 09:20 PM
Heb je behoefte aan nog meer figuranten, buurs? :wink:
20-06-2011, 09:20 PM
_Tampie Wrote:Heb je behoefte aan nog meer figuranten, buurs? :wink: [-X [-X
21-06-2011, 06:05 PM
4 herenpartijen live op dit moment =D>
21-06-2011, 06:07 PM
Dus? Daar betaal je toch voor? Waarom zeg je dat dagelijks?
24-06-2011, 02:30 PM
Vier kanalen Wimbledon maar geen Roddick-Lopez
![]() |
« Next Oldest | Next Newest »
|