The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rosmalen en Eastbourne
QF daar wordt natuurlijk gewoon Couscouskind tegen Dimitroef!
Reply
Come on Robin! Dat is pas een troef! In aardige vorm kan ie hier zo de finale halen, hup!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Come on Robin! Dat is pas een troef! In aardige vorm kan ie hier zo de finale halen, hup!

Jij hebt Baghdatis toch ook?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja, maar ik wist dat Haase weinig gekozen zou worden omdat ie nog niet door was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan is het wel een troef?

Haider was toch ook weinig gekozen....je spreekt jezelf weer aardig tegen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haase zelfs meer dan een keer zovaak gekozen dan Haider :lol:

Reply
Buurs en Ad voeren weer een aardig showtje op. Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik spreek mezelf nooit tegen. Bovendien heeft Haase de kwaliteiten om de finale te halen, Haider niet. Haider is gewoon een opvuller die al door is. Haase is een troef, waarvan je weet dat lang niet iedereen in de top hem heeft.
Reply
En toch is Haider 8x gekozen en Haase 17x...

Welke speler is dan een grotere troef?

Reply
Haase, dat leg ik toch net uit?
Reply
Ligt eraan wat je onder ''troef'' verstaat. Is een troef een speler die je veel punten kan opleveren tov een groepje andere managers? Of is een troef een speler die je (wat minder) punten kan opleveren tov heel veel andere managers?
Reply
Beiden wel, maar meer het eerste. Een troef moet je per defnitie veel punten op kunnen leveren en niet iemand die in de eerstvolgende partij al meteen dik de underdog is.
Reply
Tursu op Twitter: Battling Monsieur Muscles (Mahut) tomorrow. Lucky there is tiebreak in the third set...

Blijft een mooie kerel met humor. :8:
Reply
Eiwit gaat lekker...
Reply
Nou dat wordt 'm niet meer met 'm dit jaar dus. Toch maar even zien of ik dan Nadal of Davy moet handhaven bij LTM, Hewitt moet er dus toch uit. Had gehoopt dat ie zou knallen op Wimbledon.
Reply
Ook ik ben er dit keer ingetrapt. Ik die altijd zo sceptisch over hem ben.
Reply
Was wel erg vreemd dit. Bij 2-6 0-3 geeft ie op zonder dat er een trainer op de baan is geweest. Dat gezicht van Rochus Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vandaag genoten van een dagje Rosmalen. Heel veel (stukken van) partijen gezien.
Het meest onder de indruk was ik van het spel van Malisse, hij speelde bijna foutloos en liet een overigens ook niet slecht spelende Falla alle hoeken van de baan zien.
De mooiste partij was het dubbel tussen Cibulkova/Pennetta en Errani/Vinci. Die waren er echt op uit om er een leuke partij van te maken, het resultaat deed er minder toe. Het was ook onorthodox: Vaak was het Cibulkova en Pennetta die allebei achterin stonden te beuken en Errani en Vinci die allebei aan het net stonden te keepen.
Reply
Lekker Blewitt. #-o
Reply
Dat hele stuk ligt ook open zie ik nu. Ik dacht dat Rosmalen een poeptoernooi was, pff..
Reply
Ik was niet zo zeker van Hewitt, daarom ook Seppi en Young daar genomen. Berlocq dat ging me te ver.
Devvarman in de finale is wel een doemscenario in Eastbourne, nrs. 2 t/m 7 met de Indiër.
Reply
heb ook heel lang getwijfeld tussen devvarman en benneteau, zelfs eraan gedacht om ze allebei te nemen maar dat vond ik te zwak. Uiteindelijk benneteau genomen, hopelijk de goeie keus.
Reply
Tursu of Mahut?
Volandri of Bogo ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mahut en Bogo.
Reply
Hup Mahut,Bogo en Giraldo!
Reply
Die Mahut is er ook niet beter op geworden. Breakt ie meteen Tursu, wordt ie de game erop meteen terug gebroken :roll: Undecided
Reply
Mahut wordt al jaren overschat. Kijk maar naar zijn positie op de ranking. Leuke, aanvallende speler maar maakt te veel fouten. Vorige week zag ik hem tegen Verdasco. Nou als je daar al van verliest Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Mahut wordt al jaren overschat. Kijk maar naar zijn positie op de ranking. Leuke, aanvallende speler maar maakt te veel fouten. Vorige week zag ik hem tegen Verdasco. Nou als je daar al van verliest Undecided

:roll:
Reply
Mahut is gewoon een goede grasspeler en aardig indoor. Hij is alleen zo vaak geblesseerd dat het er maar zelden uitkomt.
Op gras, mits fit, rate ik hem toch wel top 10 in het huidige veld.
Reply
Hop, Volandri exit. Dat is het eerste goede nieuws van vandaag.
Reply

Forum Jump: