The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rosmalen en Eastbourne
Ad Wim Wrote:Mahut is gewoon een goede grasspeler en aardig indoor. Hij is alleen zo vaak geblesseerd dat het er maar zelden uitkomt.
Op gras, mits fit, rate ik hem toch wel top 10 in het huidige veld.

Verliest de laatste 2 jaar in 1e ronde op Wimbledon tegen Vliegen en Isner. Verliest vorig jaar in Newport 2e ronde tegen Dancevic en 2e ronde Queens tegen Cilic. Tot overmaat van ramp verliest hij ook nog van Verdasco vorige week
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En staat nu in 2e ronde Rosmalen een break achter in de 3e set
Reply
Ad Wim Wrote:Mahut is gewoon een goede grasspeler en aardig indoor. Hij is alleen zo vaak geblesseerd dat het er maar zelden uitkomt.

nog geen top 25...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply

Nee bij lange na niet. Hij hoort misschien tot de top 10 van spelers die het meest uitkijken naar het grasseizoen, maar hij hoort daar echt niet tot de beste 10. Bekijk zijn prestaties op gras eens, veel te matig.
Reply
Ik zie nu dat er al meer zijn die Mahut iets realistischer inschatten.
Reply
Stille Wrote:

Verliest de laatste 2 jaar in 1e ronde op Wimbledon tegen Vliegen en Isner. Verliest vorig jaar in Newport 2e ronde tegen Dancevic en 2e ronde Queens tegen Cilic. Tot overmaat van ramp verliest hij ook nog van Verdasco vorige week
Tja, dat is wel heel kortzichtig. Hij haalt wel finale Newport en Queens, en die laatste had ie toen moeten winnen.
Top 10 is wellicht wat overdreven, maar dat komt voornamelijk omdat ie bijna nooit fit is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dimitroef mist een 0-40.... :letitallout:
Reply
Rustig maar buurs, hij breakt alsnog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
laffe keuze wordt weer beloond ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Break Dimitrov! De belangrijkste pot van de dag. Anderson moet out. Young ook trouwens, die zie ik ook wel verliezen van Seppi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Man man wat een week is dit. Kan alleen nog beetje gered worden als Tsonga en Devvarman de finale gaan halen. Zou best wel eens kunnen gebeuren
Reply
Ad Wim Wrote:Rustig maar buurs, hij breakt alsnog.

Dat is hem geraden. Ik had idd een beetje moeite om de buurs-smiley te gebruiken, maar in dit geval was het de juiste om te gebruiken. Deze partij is de belangrijkste van de dag en misschien wel van de week.

Het is uiteraard geen laffe keuze om Anderson niet te nemen en voor Dimitroef te kiezen.
Reply
Als Anderson nou verliest dan moet Tipsa dat ook maar doen.... Couscouskind kan dan mooi Ward opruimen.
Reply
Laf niet, safe wel.
Reply
Set Dimi!
Reply
Mooi, eerste set is binnen voor Dimitroef.

In Rosmalen is het eigenlijk voor de top 5 AK niet interessant, alleen Arco met Huta en zonder Malisse. Huta mag hem wel pakken, maar dat zie ik niet gebeuren.
Reply
En de break voor Dimi!
Reply
Ad Wim Wrote:Laf niet, safe wel.

Geen enkele van de managers in de top 10 durft het verder aan.... Dan is het dus een gok.
Reply
Tipsa beslist het met een dubbele break. Hij kan een behoorlijke spelbreker gaan worden, waar hij eerst als schadebeperker moest fungeren.

Dimitroef ook met de dubbele break. Andersom is met Wimby bezig.
Reply
Tering joh, die Dimitrov verloor bijna van Evans...
Reply
Go Young! Breken maar, die Seppi!
Reply
lachwekkend dit

Reply
Klasse Dimi, wel uit maken graag. Tipsa is ook prima. Hij moet Kuku en Dimi pakken en dat zal ie ook wel doen.
Reply
Come on Jesse, make my week!
Reply
Prima Tipsa. Pak die TB Seppi!
Reply
klasse Mahut
klasse Anderson
klasse Young
klasse Malisse
klasse Berrer
Reply
Seppi pakt de tb, jammer. Young is zijn geld wel waard, en Seppi maar 8x gekozen. Young echter gemist bij andre en CC.
Reply
Boem! Dimi knalt Anderson er even in 3 en 2 af. En Seppi wint de TB dik van Young. Prima berichten.
Reply
Trouwens geeft Stille hier wel een nieuwe LTM tik aan haggie. Come on Dimitrov, Haase en Tsonga. Eerste onderlinge duel naar Stille. Straks duel 2 tussen mijn Haase en Haggie's Baghdatis. Denk dat CC deze week Hag gaat passeren
Reply
Als Seppi en Berlocq beide winnen wordt 't nog een leuk weekje!
Reply

Forum Jump: