The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Sport 1-tennis
omyaca Wrote:Vier kanalen Wimbledon maar geen Roddick-Lopez Undecided

5 kanalen wimbledon, dus ik zou nog even verder kijken :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Welke dan?
Reply
Roddick is idd niet op tv. Ik geniet momenteel van Bartoli-Dominguez Lino Notworthy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
4 Kanalen momenteel Buurs, niet lullen als je niet aan het kijken bent en idd geen Roddick- Lopez
Reply
Daar zat ik net ook naar te kijken, maar natuurlijk zot dat CC niet te zine is.
Andere commentator bij Ferrer-Harrison Sad
Reply
omyaca Wrote:Vier kanalen Wimbledon maar geen Roddick-Lopez Undecided

Ik zocht 'm ook al. Wel Harrison-Ferrer nu trouwens. Gisteren niets van gezien maar ben nu toch wel benieuwd. Het commentaar hier was wel heel lyrisch, nou prik ik daar wel doorheen want het schijnt mode te zijn om een speler, set, punt, game, of wedstrijd van het toernooi te benoemen hier.

Hup Harrison en Roddick.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ze zijn nog even met training van de TT bezig. Is rond 16 uur afgelopen
Reply
Dadelijk 14.45 uur wel via BBC 1 Roddick zeer waarschijnlijk
Reply
Ja, wie is daar nou in geïnteresseerd cry
Reply
Kuiper denk ik want die is er zelfs naar toe :Big Grin
Reply
Nadat het tennis uit Beijing is afgelopen worden nu de AFAS tennisclassics live uitgezonden.

We beginnen met Haarhuis - Muster.

Kan leuk worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Buurs, ik denk dat ik Sport1 ga nemen met het oog op Europese indoorseizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
verstandig

Reply
kost wel geld hé

Reply
Heb inmiddels een huisgenoot om het mee te delen. En die houdt van buitenlands voetbal.

Weet jij trouwens hoe het zit met meerdere aansluitingen? Krijg je het voor hetzelfde geld op beide kastjes?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Afgelopen maanden was het weer kommer en kwel, je moet er echt voor zitten wil je een keer live-tennis meepakken, ze zenden zo bedroevend weinig uit.
Reply
Maar kwam dat niet door het vervelende tijdstip? Nu wordt het weer Europees en neem ik toch aan dat er zeker vanaf donderdag live tennis is.
Reply
Ik hoop het, die Aziatische toernooien zenden ze in ieder geval niet uit.
Reply
Wel hoor vanaf vanmorgen Beijing 0700 uur. Volgende week alles van Shanghai (elke ochtend vanaf 0800) en vorige week hebben ze ook de kf, hf en finale van Kuala Lumpur laten zien.
Reply
Wou net zeggen ML, dan heb je niet goed gekeken. Ik heb verschillende potten gekeken!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hmm, ik heb Nadal-Potro gezien (IW geloof ik), en nog wat potjes van Ahoy, terwijl er toch echt live-partijen bezig waren. Maargoed, ik zal wel net verkeerd zijn ingeschakeld dan, morgen nog eens checken.

Of kan het zijn dat men op Sport1.1 uitzond? En niet op het tenniskanaal?
Reply
Krijg nou wat, tennis op Sport1
Reply
mindlight Wrote:Hmm, ik heb Nadal-Potro gezien (IW geloof ik), en nog wat potjes van Ahoy, terwijl er toch echt live-partijen bezig waren. Maargoed, ik zal wel net verkeerd zijn ingeschakeld dan, morgen nog eens checken.

Of kan het zijn dat men op Sport1.1 uitzond? En niet op het tenniskanaal?

Iedere week wordt er vanaf vrijdag sowieso live tennis uitgezonden.
De TMS vanaf maandag en de 500-toernooien vanaf donderdag.

Vorige week dus ook. En ook gewoon op het tenniskanaal.

Reply
Maar ik blijf het met ML eens dat het wel mager is dat er op een tenniskanaal voornamelijk pas vanaf donderdag live tennis uitgezonden wordt...
Reply
Ad Wim Wrote:Maar ik blijf het met ML eens dat het wel mager is dat er op een tenniskanaal voornamelijk pas vanaf donderdag live tennis uitgezonden wordt...

Aan de ene kant heb je gelijk, maar wie is er nou geïnteresseerd in de 1e ronde in Boekarest tussen Volandri en Machado bijvoorbeeld?

Vanaf de kwartfinale zenden ze wel alles uit.
1000-toernooien zenden ze wel alles uit.
Davis Cup wordt alles live uitgezonden.

Reply
Ik dus. En een hoop anderen in de wereld. En maak dan geen tenniskanaal, als je dat niet gaat uitzenden.
Maar volgens mij ligt het niet altijd aan Sport1 zelf, want er zijn vaak ook geen streams in het begin van de week. Dat zie je ook op de ATP-site, daar hebben ze vaak pas vanaf donderdag samenvattingen in beeld.

Het blijft echter jammer. Echte tennisfans zijn geïnteresseerd in alles, niet alleen in de TMSs. Niet-tennisfans zijn ook niet geïnteresseerd in de 1e rondes van een TMS...
Reply
Sport 1 kan er toch niets aan doen als geen tv zender iets broadcast. Rechtenkwestie zoals al vaker hier is gezegd
Reply
Blijf het daar pertinent mee oneens. Kijk, als er geen camera's zijn of niemand iets uitzend, dan is het volstrekt logisch. Echter vaak kan je op livescorehunter prima beelden zien (zelfs met Engels commentaar!), terwijl Sport1 dat niet uitzendt. Daar wringt de schoen, want die rechten voor die poeptoernooien zijn echt de kosten niet. Ik vind het gewoon treurig dat ze de afweging maken dat daar wel niemand in geïnteresseerd zal zijn en het dus maar niet aanbieden.
Reply
Waarschijnlijk hebben ze een contract met Tennis Channel of iets dergelijks. Dan zijn ze afhankelijk of zij beelden afleveren
Reply
Dat zal het zijn idd, maar ze kunnen best op zoek naar andere contracten. De rechten van Boekarest lijken me geen drol te kosten via een Roemeense tv-zender.
Het gaat om de ambitie en dat je uitdraagt een tenniskanaal te hebben. Dat is meer dan alleen de GSs en TMSs...
Reply

Forum Jump: