The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Lance Wrote:
Mukkus Wrote:Ik weet het! Het Moraalteam is een dameselftal! :wink:

Hmm...heb een speler met lang haar, specialiteit Head en als voornaam Marshall, die zeer graag bij de club wilde komen. Dit zou een hoop verklaren... Icon_twisted

je hebt wat over het 'hoofd' gezien:

specialiteit: being headed.. Smile

Enne:
Quote:Hmm...ik heb volgens mij jouw wedstrijd niet geanalyseerd.

Des te erger, egoist!!! Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Lance Wrote:
Mukkus Wrote:Ik weet het! Het Moraalteam is een dameselftal! :wink:

Hmm...heb een speler met lang haar, specialiteit Head en als voornaam Marshall, die zeer graag bij de club wilde komen. Dit zou een hoop verklaren... Icon_twisted

je hebt wat over het 'hoofd' gezien:

specialiteit: being headed.. Smile

Gelul..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Om even weer op de HOOFDzaak van dit topic terug te komen: Hattrick. Het is volgens mij de dag van de stuur Lance een pbtje. Heb naast dat eerdere pbtje 2 pbtjes ontvangen van Supporters die me succes wensen voor de beker vanavond (ik heb toch een gastenboek!!). Maar ook een pbtje van de oud-eigenaar van die pruster die ik vandaag heb gekocht:

If a 17 yo scout hasn't contacted you yet, I'd suggest entering him on the u20 site for tracking his abilities.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://canada-u20.danikmedia.com">http://canada-u20.danikmedia.com</a><!-- m -->

Nu heb ik niet echt een hoge pet op van Canada (SouthPark beinvloedt mijn mening dus toch), maar ik mag toch aannemen dat de kans miniem is dat ie in de U-20 terechtkomt of niet? Bovendien heb ik een redelijk coach, wat ook niet in mijn voordeel werkt. Of toch...
Reply
Lance Wrote:Om even weer op de HOOFDzaak van dit topic terug te komen: Hattrick. Het is volgens mij de dag van de stuur Lance een pbtje. Heb naast dat eerdere pbtje 2 pbtjes ontvangen van Supporters die me succes wensen voor de beker vanavond (ik heb toch een gastenboek!!). Maar ook een pbtje van de oud-eigenaar van die pruster die ik vandaag heb gekocht:

If a 17 yo scout hasn't contacted you yet, I'd suggest entering him on the u20 site for tracking his abilities.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://canada-u20.danikmedia.com">http://canada-u20.danikmedia.com</a><!-- m -->

Nu heb ik niet echt een hoge pet op van Canada (SouthPark beinvloedt mijn mening dus toch), maar ik mag toch aannemen dat de kans miniem is dat ie in de U-20 terechtkomt of niet? Bovendien heb ik een redelijk coach, wat ook niet in mijn voordeel werkt. Of toch...

Nooit geschoten is altijd mis, Lance. Jammer dat je via die site geen spelersbestand te zien krijgt. Gewoon toevoegen en af en toe even updaten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Forever & Mukkus --> Bedankt, daar zat ik op te wachten...Wink. Stelletje %$%^% [-(

En ik zal hem er idd bijzetten, ondanks dat ze op zoek zijn naar 18 en 19 jarigen. Zag wel dat er in de laatste wedstrijd een verdediger in de basis stond met een TSI van ongeveer 1800. Dat moet de mijne toch ook wel kunnen halen tzt. We zullen zien, zou wel een verdomd goedkope international zijn dan...
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Inkoppertje, Lance. Maar ik meen het wel, succes in de cup iedereen!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Lance Wrote:Forever & Mukkus --> Bedankt, daar zat ik op te wachten...Wink. Stelletje %$%^% [-(

En ik zal hem er idd bijzetten, ondanks dat ze op zoek zijn naar 18 en 19 jarigen. Zag wel dat er in de laatste wedstrijd een verdediger in de basis stond met een TSI van ongeveer 1800. Dat moet de mijne toch ook wel kunnen halen tzt. We zullen zien, zou wel een verdomd goedkope international zijn dan...

Volgens mij is het zo met 17-jarigen redelijke spelers uit landen als costa rica, canada etc. Op dit moment spelen er 18 of 19 jarigen met een lage TSI en misschien maar uitstekende of formidabele stats. Op dit moment worden er echter in die landen wel degelijk 17-jarige hoog-goed of uitstekende spelers gepulled. Met een redelijke pull van 17 heb je dan in mijn ogen weinig kans, maar ja niet geschoten is altijd mis.
Reply
hij was goed Tan...maar goed denk nog steeds dat er beteren zijn idd maar jah je kan t altijd proberen
Reply
Wel-alle-stinkende-opblaasschapen-nog-aan-toe!

Wie zegt dat het effect van een 'zwak' coach verwaarloosbaar is bij het piccen?

Training

Trainingsintensiteit: 100%
Trainingstype: algemeen
Coach: Marijn Huisman (sinds 09-04-2003)
Teamgeest: paradijs op aarde!
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk

Marijn Huisman (10862547)
57 jaar, rampzalig in vorm, geblesseerd (9 weken)
Een goed coach die verdedigend is ingesteld.
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 0
Loon: 500 €/week
Eigenaar: Mkks F.C.
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Wat een topper, heh! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Weehee ... Youth Pull van afgelopen week voor 286.000 pleuries vertrokken, mijn uitgaven voor de jeugd van dit seizoen zijn er al weer bijna uit :lol: =D>
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Weehee ... Youth Pull van afgelopen week voor 286.00 pleuries vertrokken, mijn uitgaven voor de jeugd van dit seizoen zijn er al weer bijna uit :lol: =D>

Da's niet veel, Box..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Wel-alle-stinkende-opblaasschapen-nog-aan-toe!

Wie zegt dat het effect van een 'zwak' coach verwaarloosbaar is bij het piccen?

Training

Trainingsintensiteit: 100%
Trainingstype: algemeen
Coach: Marijn Huisman (sinds 09-04-2003)
Teamgeest: paradijs op aarde!
Zelfvertrouwen: wonderbaarlijk

Vergeet je niet je training aan te passen?
Reply
Tan, ik ben je eeuwig dankbaar! Dat was ik dus heulemaal compleet vergeten!

=D> =D> =D>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Box Brother Wrote:Weehee ... Youth Pull van afgelopen week voor 286.00 pleuries vertrokken, mijn uitgaven voor de jeugd van dit seizoen zijn er al weer bijna uit :lol: =D>

Da's niet veel, Box..... :wink:

Nou weet ik dus hoe ik aan die boekhoudverschillen kom ... uiteraard een nulletje vergeten :oops:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik zal verder commentaar op mijn wedstrijd van gisterenavond weglaten behalve dat ik dus maar weer een redelijk keepert heb aangeschaft na juist afgelopen dinsdag mijn 3e keeper verkocht te hebben want mijn uitstekend keeper is er uitgeschopt voor 3 wedstrijden...

Wel mijn jeugdpull verkocht voor 118.000 Smile
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
God, wat een drama was dat gisteren zeg. 2-0 achter, 3-2 achter en uiteindelijk na verlenging met 4-3 verliezen. En wat een baggerstats zeg, vooral aanvallend leek het nergens op. En natuurlijk logisch dat als je 4 goals tegen krijgt, dat je keeper de slechtste man van het veld was. Ik heb me maar met volledige selectie klem gezopen na de wedstrijd. Hele kleine, minieme, miniscule pluspuntjes zijn dat mn TS weer op dolgelukkig staat en dat er toch gewoon 3 supporters bijkwamen vandaag.

Maar goed, vol goede moed naar zondag. Mag dan tegen een team dat eveneens gisteren is uitgeschakeld. En zijn stats waren nog kanslozer dan de mijne. Moet kunnen dus...Wink Aan alle mensen die door zijn gegaan, feli!! Aan iedereen die is uitgeschakeld, Barcelona en Korreweg Sport liggen ook uit de beker... :|
Reply
Ja lekker zeg ben ik nu alweer uitgeschakeld en hoe ?? had meer gedacht aan een gelijk spel en dan in de verlenging of strafschoppen afmaken.. Maar ja dat heb je met een persoon he die geen Bteam heeft..lekkere training zal die hebben..Heb toch maar gepicced omdat aankomende weekend de topper voor de deur staat en die moet echt gewonnen worden en dat vond ik een stuk belangrijker dan de beker.. want ik ben mijn divisie helemaal zat.


SjeeS SV
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel

Middenveld: redelijk (oud)
Rechterverdediging: redelijk (oud)
Centrale verdediging: goed (oud)
Linkerverdediging: formidabel (oud)
Rechteraanval: formidabel (oud)
Centrale aanval: uitstekend (oud)
Linkeraanval: uitstekend (oud)


Dredevils
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: redelijk (oud)
Rechterverdediging: formidabel (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: uitstekend (oud)
Rechteraanval: uitmuntend (oud)
Centrale aanval: formidabel (oud)
Linkeraanval: redelijk (oud)


7-2 verloren!!!
Reply
Gisteren met 5-0 gewonnen. Optimaal geprofiteerd van het uit het veld schoppen van 2 innermids van de tegenstander. Daardoor ging het allemaal wat makkelijker. :wink:
Jammergenoeg wel een rode kaart voor een ervaren innermid van mij. Ik zal hem dus komende zondag moeten missen.

Ik denk dat ik de wedstrijd normaal ga spelen. Om het aantal kansen voor zijn sterke aanval te beperken. Hoeveel levels stijging van het middenveld levert dat op als je ts in de wolken is?
Er is ook nog wel een kans dat hij gaat counteren en dan kan het juist averechts gaan werken :-k
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Ik vraag me alleen af hoeveel van onze tegenstanders dit forum vinden.
Want ze hoeven ff alleen maar bij de federatie te kijken. De woorden sportdreams en forum in google in te vullen en ze zijn hierzo. :eeeek:
Ik hoop dat ze niet zo slim zijn. :wink:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:Ik vraag me alleen af hoeveel van onze tegenstanders dit forum vinden.
Want ze hoeven ff alleen maar bij de federatie te kijken. De woorden sportdreams en forum in google in te vullen en ze zijn hierzo. :eeeek:
Ik hoop dat ze niet zo slim zijn. :wink:

1) Waarom denk je dat Jazz en Mac niet afwijken van het sportdreamzz teken.
2) Ga jij je tegenstander ook op deze wijze na?
3) En wat dan nog? Net alsof je hier je tactieken 100% uit de doeken legt. Hoeveel extra informatie zouden ze dan krijgen, als ze al zin hebben om die 100 pagina's door te spitten.

Je lijkt wel op Marsh, die op het oude SD-forum 2 accounts maakte om de tegenstander op het verkeerde spoor te brengen (maar eigenlijk meer ons in de luren legde).

Spoken zeg ik je, SPOKEN!!

:wink:
Reply
1.) Dat helpt dus niet.
2.) Om eerlijk te zijn, heb ik het wel een keer geprobeerd :oops: Maar geen resultaat.
3.) op naar de 200 zou ik zeggen :wink:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Lance Wrote:
Forever Wrote:Je lijkt wel op Marsh, die op het oude SD-forum 2 accounts maakte om de tegenstander op het verkeerde spoor te brengen (maar eigenlijk meer ons in de luren legde).

Spoken zeg ik je, SPOKEN!!

:wink:

he? wie? wat? waar? is er iemand die dit forum heeft gevonden??? Nee toch? nee toch? nee, zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet waar is....
Iedereen snel, snel, dekking zoeken...
Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik heb maar eens een account aangemaakt, kom al jaren op de het SD-forum. Speel elk jaar mee met het Formule 1-spel. En via-via hoorde ik dat hier ook een intensief HT-forum is.

Misschien kan ik er nog wat van opsteken.

Mijn teamnaam is: IFK Twek, divisie VI.235.
Reply
hehe daar is ie marsh Big Grin dit is stiekem een leaguegenoot van je dus maak een ander account aan en post daaronder Wink

hehe nee welkom Cheezo...vertel eens wat meer. Hoe lang speel je, wat train je? etc etc?
Reply
he, dat is nou toevallig... Welke jan doedel haalt dit geintje uit? Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
geen geintje marsh...tenminste ip komt niet overeen...
Reply
He, Marshall. Da's ook toevallig!

Hoezo denk jij dat dit een geintje is?
Ik lees dit forum al zeker een paar maanden en dacht nu van, ach laat ik maar es een account aanmaken. Ik heb HT redelijk onder knie, maar toch zijn er een aantal zaken waar ik niet helemaal uitkom. Tot op heden heb ik alles zelf uitgedokterd, via veel verschillende fora wel veel informatie weten op te halen.
Reply
Welkom, Cheezo!

Hier kun je zeker wel wat wijzer worden. Hou het forum goed in de gaten, op wedstrijddagen is de chat ook open. Succes!

edit: Ben je een bekende van Marshall ofzo?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
hehe Twek zit bij marshall in de divisie Mukkus! Nu weet ik dus waarom twek altijd won van marshall Big Grin
Reply
Over toeval gesproken.....

Het is geschied! Eindelijk 2 SD-ers in 1 divisie!
Maar of we er blij mee moeten zijn.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: