The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
ehm nee muk.. dat juist niet denk ik Smile
Ik had in zijn gastenboek gezegd dat hij toch beseft dat dit laster is. En dan kreeg ik trug dat ik het gerust mag verwijderen.. tiens tiens, zou hij schrik hebben?
Ik vind het wel 'raar' dat moker nog steeds niets gezegd heeft hierover
Reply
OMG!!!

10-01-2006 New Hattrick Masters draw
Unfortunately we will have to make a new draw for the Hattrick Masters. This because some users suspected that the cup winners in five countries (Slovensky, Ukraina, Bosna i Hercegovina, Vietnam and Pakistan) were not included in the first draw as the cup season nr in these countries are not the same as the league season nr - and the users were indeed correct, thanks!

We're very annoyed that we missed this in the first draw, we were simply not aware of this fact. We discussed a couple of alternatives to fix this problem and came to the conclusion that the fairest way to solve this is to make a completely new draw. Our apologies to all affected users.

The new Hattrick Masters draw will be take place today at 15.00 HT time. For more info about the draw and Hattrick Masters, see older My Hattrick messages.


=D> :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Mensen mensen,

1. Ik kan niet eens op Birger stemmen, omdat ik een team heb in Nederland.
2. Ik heb me heel erg gemengd in de discussie voor de verkiezingen in Bahrayn en er waren veel mensen die dachten (aan de hand van mijn arabische) naam dat ik daar vandaan kwam, omdat ik zelf niet meedeed met de verkiezingen. Toen heb ik ze ook moeten vertellen dat ik Bahrayn wilde helpen en niet voor een vlaggetje of voor een bondscoach positie kwam.
3. Op dat moment wist ik niet eens dat Birger daar ook postte.
4. Dit is dus allemaal onzin, maar jullie zullen me wel niet geloven.

Groetjes,
Mahmoud
Economists do it with models...
Reply
5. Als het het verhaal klopt dan is dat toch juist positief want dan heb ik er voor gezorgd dat hij NT coach is geworden.

Het enige waar we ons druk om moeten maken is dat hij Birger beschuldig dat hij met mij contact heeft opgenomen op om hem te stemmen waardoor hij op de verkiezingspagina zou komen en dus naamsbekendheid zou krijgen. Birger wordt hier beschuldigd van spam!

6. Ik ken heel die gozer niet eens.

7. De reden dat ik niet reageer is omdat er ook nog mensen aan het werk zijn! :wink:
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:4. Dit is dus allemaal onzin, maar jullie zullen me wel niet geloven.

Groetjes,
Mahmoud

Ik geloof je Moker.
Reply
Zoals altijd geloof ik je op je woord Moker, dat weet je toch... En ach ja werken... Als je een goede performance hebt kun je zelf bepalen wanneer je werkt en wanneer niet Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik geloof je niet, maar het zal mij worst wezen wat je doet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
:^o
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Ja dit is het woord van de een tegen de andere, snap alleen niet hoe hij Moker in verband brengt met Birger...heel leip allemaal...weet niet echt wat ik er allemaal van moet denken maar tot ik bewijzen zie geef ik Moker het voordeel van de twijfel
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:Ja dit is het woord van de een tegen de andere, snap alleen niet hoe hij Moker in verband brengt met Birger...heel leip allemaal...weet niet echt wat ik er allemaal van moet denken maar tot ik bewijzen zie geef ik Moker het voordeel van de twijfel

Dat staat in punt 2. Daarnaast heb ik in Birger's gastenboek berichten geplaatst tijdens de verkiezingen en tijdens mijn heftige discussies op het nationaal forum van Bahrein.

Hij weet wel precies de goeie te kiezen, want als het iemand anders was had niemand het geloofd. :Big Grin

Ik snap sowiezo de commotie niet, want het verhaal klopt niet eens.
Wat mij betreft is de zaak gesloten.
Economists do it with models...
Reply
Waarom bemoeide je je met het bondscoachschap van Bahrein, wilde je daar ook 15 stemmen halen? :Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Moker Wrote:
Deportivo Wrote:Ja dit is het woord van de een tegen de andere, snap alleen niet hoe hij Moker in verband brengt met Birger...heel leip allemaal...weet niet echt wat ik er allemaal van moet denken maar tot ik bewijzen zie geef ik Moker het voordeel van de twijfel

Dat staat in punt 2. Daarnaast heb ik in Birger's gastenboek berichten geplaatst tijdens de verkiezingen en tijdens mijn heftige discussies op het nationaal forum van Bahrein.

Hij weet wel precies de goeie te kiezen, want als het iemand anders was had niemand het geloofd. :Big Grin

Ik snap sowiezo de commotie niet, want het verhaal klopt niet eens.
Wat mij betreft is de zaak gesloten.


Nou heb jij de schijn wel tegen maar zo erg is het nou ook weer niet, ondanks dat je met een aantal mensen flinke aanvaringen hebt gehad lijkt het me toch dat de meeste het wel per keer apart kijken alleen tsja het gaat stapelen he :wink:
Ik ben best benieuwd hoe die gast er zo bij komt om dit soort dingen te posten is ie jaloers ofzo ?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Heb trouwens mijn Hattrick alias veranderd in Depor_SD is wat makkelijk etc
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Krijg zojuist dit in mijn Ht mail:

Lees bericht

Verzonden 2006-01-10 18:20:00
Van loerenzoe
Onderwerp spelhervatting

ik heb nog ene van spelhervatting BOVENNATUURLIJK voor maar 70 000 euro en ook nog matig vleugelspel en maar 25 jaar


Moet je zo'n gast nu aangeven of niet? :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ehm ja? Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
hehe ik stuur meestal een lief berichtje dat ie beter kan ophouden omdat ik m anders aangeef en meestal krijg ik dan berichtjes met pleeaaaaaaaassssse niet doen
Reply
Mac Wrote:hehe ik stuur meestal een lief berichtje dat ie beter kan ophouden omdat ik m anders aangeef en meestal krijg ik dan berichtjes met pleeaaaaaaaassssse niet doen

Dat heb ik dus ook gedaan uiteindelijk. Was wel leuk om te lezen hoe hij me smeekte om het niet te doen.

Ach ja, twas een Belg. :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:
Mac Wrote:hehe ik stuur meestal een lief berichtje dat ie beter kan ophouden omdat ik m anders aangeef en meestal krijg ik dan berichtjes met pleeaaaaaaaassssse niet doen

Dat heb ik dus ook gedaan uiteindelijk. Was wel leuk om te lezen hoe hij me smeekte om het niet te doen.

Ach ja, twas een Belg. :razz:

Heb gehoord dat de bondscoach van Bahrein ook een belg is Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Jansoe Wrote:Krijg zojuist dit in mijn Ht mail:

Lees bericht

Verzonden 2006-01-10 18:20:00
Van loerenzoe
Onderwerp spelhervatting

ik heb nog ene van spelhervatting BOVENNATUURLIJK voor maar 70 000 euro en ook nog matig vleugelspel en maar 25 jaar


Moet je zo'n gast nu aangeven of niet? :roll:

aangeven is wel erg overdreven toch?
aar je hebt t correct opgelost OSmile Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Deportivo Wrote:
Jansoe Wrote:
Mac Wrote:hehe ik stuur meestal een lief berichtje dat ie beter kan ophouden omdat ik m anders aangeef en meestal krijg ik dan berichtjes met pleeaaaaaaaassssse niet doen

Dat heb ik dus ook gedaan uiteindelijk. Was wel leuk om te lezen hoe hij me smeekte om het niet te doen.

Ach ja, twas een Belg. :razz:

Heb gehoord dat de bondscoach van Bahrein ook een belg is Big Grin

dat zijn idd meestal niet van de snuggersten :p
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Devlin Wrote:nu Alltid hattrick weer online is eventjes gekeken naar de sterkte van mijn divisie V. Mijn divisie V.122 staat na de eerste speelronde gewoon 5de van alle 256 divisies V. :roll:

Altijd lekker om dat te weten aan het begin van het seizoen :eeeek:

1. 210.1 V.91
2. 210.1 V.136

Gewoon gedeeld 1e Icon_twisted
Reply
Ondanks het feit dat het een eitje zou moeten zijn wordt dit een tricky bekerrondje. Door de verkoop van een van mijn wingers laat ik nu een verdediger op wingpositie trainen, voeg daarbij de schorsing van middenvelder Haggin en de blessure van spits Possen en mijn bank bestaat uit een klaverjasser en een reservekeeper....

Binnenkort wordt een tweede topspits aangetrokken, we zoeken ook nog een trainee voor op de vleugel. Budget 6.000.000.
Reply
HattrickManagerVanHetJaar is weer een stap dichterbij het winnen van de KNVB-beker dit seizoen. Heeft iemand Milsbeek al ingelicht?
Hattrick-Manager van het Jaar
Reply
0-0 bij mij, gaan nu naar de penals.... :roll:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Boca door na 16 pingels =D> =D>
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Wanneer wordt de volgende bekertegenstander bekend?
Hattrick-Manager van het Jaar
Reply
toptrainee gekocht:

Daymon Boele (90507688)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 660
Loon: 840 €/week
Eigenaar: Al Hoceima
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

2.1M
Economists do it with models...
Reply
Grapje zeker??? 2.1 M! Ik heb eenzelde speler gekocht voor €105.000 (18 jaar) en een andere keer voor 700.000 (17 jaar)

2.1 Miljoen is belachelijke prijs (ook al is hij heel dichtbij uitstekend) en hij is jonger dan mijn 17-jarige
Hattrick-Manager van het Jaar
Reply
droom maar verder met je 700k, want dan krijg je een kale
Economists do it with models...
Reply
Moker Wrote:droom maar verder met je 700k, want dan krijg je een kale

Ok; ik heb beetje overdreven, maar dan toch:

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Gekocht met 17, €813 000


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Gekocht met 18 jaar, 103 100 €
Hattrick-Manager van het Jaar
Reply


Forum Jump: