The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Buenos Aires / Memphis / Marseille
Lafje Wim :eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
De laatste paar minuten had ik zo'n 2000 euries te besteden en daar heb ik Hanescu, Nalbandian en Cipolla voor gekocht. De rest stond al vast, dus ERV doet niet ter sprake. En Malisse en Muller hebben/hadden hooguit 20% kans bij de bookies en die hogere bovengrens maakte ze m.i. nog lang niet rendabel. En ook Blake en Rochus zag/zie ik niet winnen, dus dan is het zelfs achteraf een prima logische keus. En uiteraard is niet iedereen het daar mee eens, want anders hadden we allemaal wel hetzelfde team gehad Wink
Reply
Los daarvan juich ik natuurlijk van harte mee voor Cipolla straks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cippola vind ik een rare keuze. Fransosen in France zijn altijd extra gemotiveerd, ERV pakt hem in 2 sets! Dat Isner van Muller zou winnen gaf ik toch wel 90 procent. En Blake had op voorhand ook weinig kans.
Blue White Army!
Reply
The Player Wrote:Cippola vind ik een rare keuze. Fransosen in France zijn altijd extra gemotiveerd, ERV pakt hem in 2 sets! Dat Isner van Muller zou winnen gaf ik toch wel 90 procent. En Blake had op voorhand ook weinig kans.

Cipolla stond lekker te ballen tegen Seppi, dus eenvoudig wordt het niet voor ERV.

Edit: Unibet zegt 60-40 voor ERV.
Reply
Genomico Wrote:De laatste paar minuten had ik zo'n 2000 euries te besteden en daar heb ik Hanescu, Nalbandian en Cipolla voor gekocht. De rest stond al vast, dus ERV doet niet ter sprake. En Malisse en Muller hebben/hadden hooguit 20% kans bij de bookies en die hogere bovengrens maakte ze m.i. nog lang niet rendabel. En ook Blake en Rochus zag/zie ik niet winnen, dus dan is het zelfs achteraf een prima logische keus. En uiteraard is niet iedereen het daar mee eens, want anders hadden we allemaal wel hetzelfde team gehad Wink
Het is jouw mening, dat is al wat anders dan het feitelijk neerzetten, zoals je eerder leek te doen, en eigenlijk nu nog steeds doet.

Ik zeg niet dat mijn tactiek heilig is, maar ik zou Cipolla en ERV in zo'n toernooi nooit samen nemen. Gok dan op een van die jongens in Memphis, waarvan je denkt dat ze de dikke underdog zijn in de 1e ronde. Blake en Sweeting moest je imo namelijk bijvoorbeeld al samen hebben door de moeilijk in te schatten uitkomst.
En in jouw rekenvoorbeeld: Muller 10% om van Isner te winnen voor 45 punten en dan 50% tegen Young (beiden voor jou laag ingeschat) voor 90 punten geeft 50 punten voor 690 euro. Dat is al een stuk rendabeler. En dan neem ik nog niet eens de kans mee op winst in de QF, wat jij met Cipolla wel doet dus. Daar ga je dus al.

Bovendien klopt je berekenmethode imo niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan moet je de statistiek wel goed doen:

80% kans op 0 punten
10% kans op 45 punten (betekent dat hij 50% kans heeft om de 2e ronde te winnen als hij daarin terecht komt)
7% kans op 90 punten
2% kans op 180 punten
1% kans op 300 punten

Maakt in totaal 17,4 punten voor 690 euro.
Reply
Daarom zeg ik ook dat je methode niet klopt. En/of dan zet je het bij die berekening van Cipolla iig verkeerd neer.

50% kans op 20 punten
45% kans op 45 punten
5% kans op 90 punten

Want dan zou het betekenen dat ie 90% favoriet is tegen ERV.
Reply
Snap echt niks van jullie berekenen, ik doe het gewoon lekker op het gevoel. Daardoor zal ik ook wel slechts een figurant zijn. Volgens mij is ERV met 20 punten toch echt rendabeler dan een Malisse, Blake of Muller die waarschijnlijk allemaal 0 punten zullen krijgen. Het doorbereken in verdere rondes vind ik ook een beetje gelul als ze niet eens de eerste rond door komen zoals Blake.
Blue White Army!
Reply
@AdWim: Nee hoor, hij heeft 50% kans tegen ERV, dus 50% kans dat hij 20 punten haalt (bij verlies) en 50% kans dat hij er minimaal 45 haalt (bij winst). Eenmaal in de kwartfinale geef ik hem 10% kans tegen Tsonga. Dus de kans dat hij in de halve finale komt is 0,5*0,1= 5%.
Reply
Vergeet niet dat Cipolla al een set voorstond tegen Seppi toen je hem kon kiezen, en dat Roger-Vasselin al door was. Juist door ze allebei te kiezen, ben je zeker van 65 punten, ipv 20 voor 600, met mogelijkheid tot 45.
Reply
En daar is de break van ERV =D>
Blue White Army!
Reply
Genomico Wrote:@AdWim: Nee hoor, hij heeft 50% kans tegen ERV, dus 50% kans dat hij 20 punten haalt (bij verlies) en 50% kans dat hij er minimaal 45 haalt (bij winst). Eenmaal in de kwartfinale geef ik hem 10% kans tegen Tsonga. Dus de kans dat hij in de halve finale komt is 0,5*0,1= 5%.
Misschien is het dan je manier van opschrijven wat ik er niet aan begrijp, maar ik zou eerder zeggen: 20% kans op 45 punten, 10% kans op 90, etc.
Reply
Was Cipolla - Seppi nog niet afgelopen voor de deadline?
Reply
Ad, je moet je niet met rekenen bezighouden joh. Dat is niks voor jou :wink:
Reply
Nee klopt, ik snap er nu al niks meer van. Deze week was een experiment, maar dat doe ik maar niet meer.
Alhoewel, volgende week natuurlijk eenzelfde soort scenario in Acapulco. Al doen daar wel wat duurdere jongens mee.
Reply
Nou, Cipolla gaat lekker.
Reply
Daarom was ERV ook een must-pick.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup Chiudinelli dan maar.
Reply
Mannen....Alles goed? Weinig veranderingen zag ik toen ik mij net op tijd inschreef voor de Aus Open. Nu weer wat meer tijd om mij op het forum te laten zien. Maar zag nog veel dezelfde mensen en discussies, dus dat is mooi.
Begin van FTM niet goed maar ook niet slecht...Inmiddels aan mijn vierde week bovenin de middenmoot begonnen.

Over naar dit toernooi...Jammer/knap dat Almagro hem eruit pielde. Leuk dat ERV wint. Nu mag Llodra eruit...Wat zeker mogelijk is gezien de HTH.
Reply
Kolemans!
Reply
Break eens, Chiu!
Reply
Sjezus man, 0 uit 7.
Reply
Goed zo Llodra. En nu die 2e set ook ff pakken
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Dat is nou een bak vol met bp's. Wel een beetje vervelend dat zowel Almagro als Llodra, de meestgekozen spelers die ik niet heb, er voorlopig aardig doorheen pielen.
Reply
En de TB easy naar Llodra...Kom op Chiu...kansen genoeg lijkt mij zo...
Reply
Nou, weer een TB. Kom op Llodra

Reply
En ook deze TB easy naar Llodra Hakkuh

Reply
Ai, er is nog bijna geen TB goed gevallen tot nu toe.
Reply
Straks Melzer-Istomin. Lastig welke voorkeur ik moet hebben.
Melzer 7x niet gekozen in de top 20, Istomin 10x niet.
Oa Tampie en Genomico missen Melzer, in de top 10 is Istomin nauwelijks gekozen (oa niet door andre, stille, scholten).

Maar eerst nog Levine die echt moet winnen van Kubot.
Reply

Forum Jump: