22-02-2012, 06:37 PM
Ad Wim Wrote:Maar eerst nog Kubot die echt moet winnen van Levine
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Buenos Aires / Memphis / Marseille
|
22-02-2012, 06:37 PM
Ad Wim Wrote:Maar eerst nog Kubot die echt moet winnen van Levine
22-02-2012, 06:39 PM
Levine mist een 0-40
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
22-02-2012, 07:06 PM
Nu breakt hij hem alsnog.
22-02-2012, 07:10 PM
Nu teruggebroken.
22-02-2012, 07:14 PM
Tiebreak, en laten die nou allemaal verkeerd vallen voor Ad. Lekker Kubot!
22-02-2012, 07:15 PM
Hmmm..... Levine heb ik wel bij Zweeler. Jammer.
22-02-2012, 07:18 PM
_Tampie Wrote:Tiebreak, en laten die nou allemaal verkeerd vallen voor Ad. Lekker Kubot!Tja, het is vrij kut. 6-5 30-0, geen bp tegen gehad en dan de TB keihard verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
22-02-2012, 07:49 PM
5-3, nog een Kubot!
22-02-2012, 07:50 PM
ha ha, dit is wel goed voor mijn lachspieren :lol:
Ad koopt bijna een heel toernooi op...neemt hij wel Muller, Blake en Bogomolov/Rochus, maar geen Young en Kubot ![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
22-02-2012, 07:55 PM
Young kan ik me goed voorstellen, die heeft amper gespeeld dit jaar en volgens mij nog geen pot gewonnen. Kubot is wel een misser.
22-02-2012, 07:57 PM
Ik denk dat die vanwege de oversteek is gepasseerd. Niet zo gek hoor.
22-02-2012, 08:00 PM
_Tampie Wrote:Ik denk dat die vanwege de oversteek is gepasseerd. Niet zo gek hoor. Waarom dan wel Stakhovsky en Bogomolov?
22-02-2012, 08:00 PM
Plaats week: 1
Even een screenshotje : ![]()
22-02-2012, 08:01 PM
Wilde niet iedereen nemen, dus wat jongens eruit gelaten.
Ik zal de eerste zijn die mijn foute tactiek toegeeft, maar het zit ook verdomde tegen tot nu toe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
22-02-2012, 08:03 PM
buurs Wrote:_Tampie Wrote:Ik denk dat die vanwege de oversteek is gepasseerd. Niet zo gek hoor. Ja da's waar. Ik kan verder ook niet in Ad z'n hoofd kijken. Dit waren voor mij alledrie twijfelgevallen trouwens.
22-02-2012, 08:11 PM
Stak vond ik een zekerheid gezien zijn loting en bogo heb ik idd over getwijfeld.
Ach ja, ik heb een fout gemaakt maandag, daar kom ik nu achter. Leermomentje. Hopelijk valt de schade mee.
22-02-2012, 08:12 PM
Wawrinka mist mp en wordt daarna teruggebroken als hij voor de partij serveert...
22-02-2012, 08:14 PM
Wawrinka verliest 10 pnt op rij... :|
22-02-2012, 08:23 PM
Genomico Wrote:Plaats week: 1 Dat had ik gisteren moeten doen ![]()
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
22-02-2012, 08:25 PM
Jansoe Wrote:Genomico Wrote:Plaats week: 1 Je krijgt vast nog wel meer momenten ![]() ![]()
22-02-2012, 08:26 PM
Genomico Wrote:Jansoe Wrote:Genomico Wrote:Plaats week: 1 Moet je maar niet al te veel op rekenen ![]() ![]() ![]()
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
22-02-2012, 08:27 PM
Ik heb Paire, maar die zal die 3e set vast niet winnen.
22-02-2012, 08:31 PM
Hanescu nu toch wel de favoriet om de halve finale te halen.
22-02-2012, 08:33 PM
Genomico Wrote:Hanescu nu toch wel de favoriet om de halve finale te halen.Kanshebber ja, favoriet zeker niet. Zou me verbazen als hij van zowel Nishikori als (waarschijnlijk) Wawrinka wint.
22-02-2012, 08:34 PM
Bogo maakt m'n dag tot nu toe.
22-02-2012, 08:42 PM
Bogo gaat lekker, helaas zou het beter zijn als Rochus zou winnen.
22-02-2012, 08:47 PM
Wat zou het mooi zijn als Paire die Zwitserse krentenbol terugbreakt.
22-02-2012, 08:51 PM
Istomin mist direct 4 bp...
22-02-2012, 08:54 PM
Wawrinka, Tipsarevic, Bogomolov, lekker belangrijk allemaal. Hup Istomin!
22-02-2012, 08:55 PM
Genomico Wrote:Wawrinka, Tipsarevic, Bogomolov, lekker belangrijk allemaal. Hup Istomin!
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|