22-02-2012, 09:01 PM
Dan wel de break voor Istomin, maar direct bp's voor Melzer. Echt een belangrijk potje. Ik moet er echt 15 hebben van de laatste 16, Young is al erg genoeg.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Buenos Aires / Memphis / Marseille
|
Dan wel de break voor Istomin, maar direct bp's voor Melzer. Echt een belangrijk potje. Ik moet er echt 15 hebben van de laatste 16, Young is al erg genoeg.
Memphis wordt steeds vervelender! Wat een gekut!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
_Tampie Wrote:Dan wel de break voor Istomin, maar direct bp's voor Melzer. Echt een belangrijk potje. Ik moet er echt 15 hebben van de laatste 16, Young is al erg genoeg. niet zo overdrijven met je 15 uit 16
22-02-2012, 09:03 PM
Nishi nu ook wel belangrijk. Die zie ik graag een goede week draaien. Hij zal toch niet voor niets naar BA zijn gegaan. Ik heb hem op RG zien spelen, viel me toen niet tegen op gravel. Hij maakte het Djoko best nog lastig.
22-02-2012, 09:06 PM
Stille Wrote:_Tampie Wrote:Dan wel de break voor Istomin, maar direct bp's voor Melzer. Echt een belangrijk potje. Ik moet er echt 15 hebben van de laatste 16, Young is al erg genoeg. Dat zal het wel niet worden, maar van deze moeten er toch wel 4 goed kunnen vallen. Met minder ben ik ontevreden [-( Roddick def. Malisse Sela def. Becker Benneteau def. Petzschner Anderson def. Ginepri Istomin def. Melzer
22-02-2012, 09:36 PM
Kom op, Melzer!
22-02-2012, 09:44 PM
Toch nog een boel toppers met Bogomolov Jr.
22-02-2012, 09:54 PM
Bogo mietje! Melzer valt ook wer vies tegen. Denk dat ik volgende week maar heel Acapulco ga kopen
22-02-2012, 09:55 PM
En Hanescu lijkt ook te gaan winnen pfff. Waar is laf wim eigenlijk?
22-02-2012, 10:00 PM
Er is maar 1 week per jaar geschikt om iedereen te kopen, en dat is Memphis. Acapulco doen veel meer duurdere jongens mee volgens mij.
22-02-2012, 10:02 PM
mindlight Wrote:Er is maar 1 week per jaar geschikt om iedereen te kopen, en dat is Memphis. Acapulco doen veel meer duurdere jongens mee volgens mij. Zo extreem als dit jaar is het nog niet geweest trouwens. Normaal net iets duurder in Memphis en minder dure gasten in de andere toernooien. Bijvoorbeeld Marseille nu, met 4 man van 2500+, terwijl Memphis allemaal 2000- is. ![]()
22-02-2012, 10:04 PM
Bogo gaat gewoon nog verliezen, wat een prutsers is het ook. Goed nieuws natuurlijk. Hopelijk kan Rochus Harrison ook pakken, dan wordt het pas echt leuk.
22-02-2012, 10:07 PM
Niet te snel juichen zie ik...
22-02-2012, 10:10 PM
Bogo serveert zo zwak dat rochus hem nu voor de zoveelste keer gaat breaken
22-02-2012, 10:11 PM
0-30 alweer. Wat een ellendeling!
22-02-2012, 10:13 PM
Toch de hold. Mentaal nu!
22-02-2012, 10:14 PM
Die Rochus is hem helemaal aan het wegchoken. Kom op kleine Belg!
22-02-2012, 10:30 PM
De tering zeg! Kut bogo en dan die melzer die in 3 serve games op 15-30 komt en niet breakt. Zelf 2 lovegames op eigen serve en dan gebroken worden
22-02-2012, 10:31 PM
Ik lijk laf wim wel met mijn geklaag :-)
22-02-2012, 10:32 PM
Stille Wrote:De tering zeg! Kut bogo en dan die melzer die in 3 serve games op 15-30 komt en niet breakt. Zelf 2 lovegames op eigen serve en dan gebroken worden istomin choked het nog wel weg.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
22-02-2012, 10:32 PM
ha ha, en de rebreak
![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
22-02-2012, 10:33 PM
Laten we het hopen. Rebreak is een feit maar melzer is natuurlijk ook een mentaal wrak
22-02-2012, 10:36 PM
bp gemist op 2e serv #-o
nu komt de cruciale game...ik denk dat istomin opnieuw zijn game gaat inleveren... :|
22-02-2012, 10:37 PM
Bp istomin weer grrrr
22-02-2012, 10:38 PM
Indekker!!! Het was niet 4-4
22-02-2012, 10:39 PM
wat een kansen...nu is het echt over.
kan niet anders.
22-02-2012, 10:42 PM
verrassend makkelijke game...
hopelijk gaat melzer choken!
22-02-2012, 10:43 PM
Kap een met dat domme gelul buurs! Gewoon 5-4 istomin en easy. Niet weer zo'n close partij die fout valt!!!
22-02-2012, 10:46 PM
dit potje kan weleens om 180 pnt gaan.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|