The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Buenos Aires / Memphis / Marseille
Ik ga er even voor zitten. Belangrijk potje tussen Llodra en Olivetti. Heb eens naar de playing activity van Olivetti gekeken maar hij heeft tot aan dit toernooi echt hélemaal niets laten zien. Verloor dit jaar vaak snel in Futures van spelers die bijv. 600e staan.
Wat opvalt is dat hij vaak heel erg veel aces slaat maar toch gewoon verliest. Volgens mij kan je dan verder niet zo veel. Nou kan Llodra van achteruit ook niet zoveel dus ben benieuwd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik moet proberen de schade te beperken. In Memphis wel de bovenste 4 kwartfinalisten, onder alleen Raonic. Llodra moet nu sowieso winnen en eigenlijk ook van Lju/Tipsa. Van Waw verwacht ik niet veel. Zou al blij zijn als ie van Nishikori wint. Inmiddels van 2 naar 4 gezakt en ik vrees nog verder gezien de teams achter me. Hopen dat het meevalt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dit wordt een mooi trainingspotje voor Llodra.

Ik zeg 6-2 6-2
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Llodra ook NID uiteraard. Potro-Gasquet wordt pas weer spannend.
Reply
buurs Wrote:Dit wordt een mooi trainingspotje voor Llodra.

Ik zeg 6-2 6-2

Zo iets ja. Only serve zoals verwacht, als ie er ook nog bij kon tennissen had ie wel hoger gestaan en niet overal zo vroeg verloren. Echt héél jong(17/18) is ie natuurlijk ook niet.
Reply
Dit worden gewoon 2 TBs, die Llodra dan wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
pff, Dit is geen beste week, het begin al dat ik niet op zat te letten met Tomic, daarna ging Roddick er zsm af. Wat Fish dit jaar aan het doen is, slaat ook nergens op. Nu nog 6 over.. en gezakt naar plek 48 in het AK.

Alle begin is moeilijk, maar wel leuk om wekelijks het tennis zo te volgen met elke dag de live uitslagen er naast. Dat heeft wel wat. :Big Grin

De zweeler sub league staat 4e, en dat lijkt er op alsof dat voorlopig wel zo blijft.
Reply
Ad Wim Wrote:Dit worden gewoon 2 TBs, die Llodra dan wint.

ook goed!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
9 games in 23 minuten :crazy:

Reply
Pas 5 servicepunten naar de returneerder ook, Llodra 4, Olivetti 1.
Reply
zweeler Wrote:pff, Dit is geen beste week, het begin al dat ik niet op zat te letten met Tomic, daarna ging Roddick er zsm af. Wat Fish dit jaar aan het doen is, slaat ook nergens op. Nu nog 6 over.. en gezakt naar plek 48 in het AK.

Alle begin is moeilijk, maar wel leuk om wekelijks het tennis zo te volgen met elke dag de live uitslagen er naast. Dat heeft wel wat. :Big Grin

De zweeler sub league staat 4e, en dat lijkt er op alsof dat voorlopig wel zo blijft.

zeker geen schande hoor, de eerste 3 bestaan vooral uit mensen die dit spel (of in ieder geval in deze vorm) al jaren spelen en precies weten wat wel en wat niet moet. 4e plek is een beetje best of the rest dus Wink
Reply
Olivetti slaat me iets te weinig df...

Reply
HEt gaat in een rap tempo daar of niet? Undecided
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
buurs Wrote:Olivetti slaat me iets te weinig df...

2 in de TB nu. :razz:
Reply
Hakkuh

Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:Olivetti slaat me iets te weinig df...

2 in de TB nu. :razz:

na 3x serveren :8:

hij is warm.

Reply
En 1e set voor Llodra Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Prima Llodra. 3 punten tegen op eigen service. Toernooiwinstvorm. :eten:
Reply
Het is allemaal zo voorspelbaar. Behalve voor buurs, maar ik neem aan dat dit standaard buursiaans was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
winst Llodra is een (voorlopig) plekkie gestegen in het AK ten koste van Tampie. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En zoals gezegd, 90 punten voor Llodra is prima. Als het maar geen Ljubo-Llodra wordt. Tipsa moet daar de finale halen, en dat gaat ook gebeuren denk ik.
Reply
centre court Wrote:Prima Llodra. 3 punten tegen op eigen service. Toernooiwinstvorm. :eten:

Haha, die Olivetti kan gewoon niet tennissen. 3 op 34 punten op service Llodra.
Reply
Ad Wim Wrote:En zoals gezegd, 90 punten voor Llodra is prima. Als het maar geen Ljubo-Llodra wordt. Tipsa moet daar de finale halen, en dat gaat ook gebeuren denk ik.

Tipsa is idd belangrijk. Maar goed, jij weet dat ook dat Llodra-Tipsa 76 36 76 wordt :eten:
Reply
Ad Wim Wrote:Het is allemaal zo voorspelbaar. Behalve voor buurs, maar ik neem aan dat dit standaard buursiaans was.

:lol:

Ten eerste was CC het met mij eens en zoals gewoonlijk durf jij pas weer een voorspelling te doen bij 4-3 voor Llodra...
Toen had ik ook wel gezien dat Olivetti vandaag beter serveert, dan gister.

Maar weer een misser van Adje...Llodra is een betere keuze met meer potentie dan Melzer.

Reply
Jansoe Wrote:pffff ERV, geef even een 0-40 op 4-4 weg Sad

Weggeven? Tsonga sloeg 3,5 ace op de 4 breakpunten in die game. Kon ie weinig aan doen.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Het is allemaal zo voorspelbaar. Behalve voor buurs, maar ik neem aan dat dit standaard buursiaans was.

:lol:

Ten eerste was CC het met mij eens en zoals gewoonlijk durf jij pas weer een voorspelling te doen bij 4-3 voor Llodra...
Toen had ik ook wel gezien dat Olivetti vandaag beter serveert, dan gister.

Maar weer een misser van Adje...Llodra is een betere keuze met meer potentie dan Melzer.
Lees eerst een goed voordat je iets zegt. Ik zeg al sinds gisteren dat Llodra het echt niet makkelijk gaat krijgen met Olivetti.
En idd, ik ben ook echt iemand die nooit voorspellingen doet voor de wedstrijd. Goh, wat ken je me toch goed.

En nogmaals, Llodra stond hoog op m'n lijst, maar hij wordt pas een misser als ie finale haalt.
Reply
Melzer vind je wel een misser...

Llodra heeft toch echt een hogere EV dan Melzer.

Reply
buurs Wrote:Melzer vind je wel een misser...

Llodra heeft toch echt een hogere EV dan Melzer.
Nee hoor, wat mij betreft niet.
Reply
Ad, gaat Waw winnen van Nishi?

Jij weet immers alles.

Reply
Kom zo wel weer gloryhunten als Llodra heeft gewonnen!
Reply

Forum Jump: