The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Buenos Aires / Memphis / Marseille
Het zal nog wel meevallen denk ik, normaal gesproken gaat hij nu exit en is er weinig aan de hand.
Reply
Ik weet het niet. De cijfers die hij deze week laat zien beloven niet veel goeds. Heb gisteren en stukje van Ferrer gezien en dat vond ik tegen vallen. Daarnaast zal er denk ik een DC achtige sfeer in Buenos Aires gaan ontstaan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Maar Nalbi heeft nog nooit gewonnen van Ferrer op gravel. Ik zie het niet gebeuren dat het nu wel lukt, Ferrer is gewoon te goed.
Reply
Gebroken teen

Jürgen Melzer heeft voor een verrassing gezorgd bij het ATP-toernooi in Memphis. De Oostenrijker rekende ondanks een gebroken teen in zijn rechtervoet in de kwartfinales af met de Amerikaanse topseed John Isner: 6-3, 7-6 (6).
Reply
Stille Wrote:Gebroken teen

Jürgen Melzer heeft voor een verrassing gezorgd bij het ATP-toernooi in Memphis. De Oostenrijker rekende ondanks een gebroken teen in zijn rechtervoet in de kwartfinales af met de Amerikaanse topseed John Isner: 6-3, 7-6 (6).

Nog knapper. Nu moet hij wel doorgaan! [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Heerlijke TB bij Tsonga-Del Potro. Potro mist volgens mij 3 MP en Jo wint de TB 11-9. Third set
Reply
11-9 TB 2e set voor Jo! Tank maar Pony.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker Del Clinic! Hij moet de week redden. Ferrer def. Almagro, Del Clinic def. Tipsa en Raonic def. Steppie en je hoort mij niet klagen. Als ik gewoon Melzer had genomen, win je zo'n week nog.
Reply
Allez Llodra!
Reply
Allez Llodra!!
Reply
6-4 Llodra!
Reply
Allez Llodra 6-4! :eten:
Reply
Allez Llodra.

Hup Jurgen!
Reply
Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Reply
Llodra finale en Melzer ook aardig op weg. Hitself
Reply
_Tampie Wrote:Llodra finale en Melzer ook aardig op weg. Hitself

Wel grappig, finale Marseille is een rematch van de 1R in Rotterdam, die wij gezien hebben. Toen had Potro het al heel lastig met het spel van Llodra. Potro uiteraard favoriet. Als Stepanek, die nu setpunt heeft voor de 2e set, het nog rechttrekt dan valt het allemaal wel weer mee.
Reply
Kan nu opgelucht ademhalen. Ferrer wordt mijn troef.
Reply
Klasse Melzer! In de finale ook goeie kansen!
Reply
_Tampie Wrote:
_Tampie Wrote:Llodra finale en Melzer ook aardig op weg. Hitself

Wel grappig, finale Marseille is een rematch van de 1R in Rotterdam, die wij gezien hebben. Toen had Potro het al heel lastig met het spel van Llodra. Potro uiteraard favoriet. Als Stepanek, die nu setpunt heeft voor de 2e set, het nog rechttrekt dan valt het allemaal wel weer mee.
Potro-Llodra idd, lache. Het is llodra gegund, de grootste mustpick van deze week :wink:
Reply
Ferrer door, Ad Wim en Scholten alweer ingahaald. 2e plaats is voor mij eindstation. Kan nog alleen dicterbij Andre komen, mits Ferrer het toernooi wint.
Reply
Haalt die Melzer ook nog de finale na zo een close potje tegen mijn Istomin. Wat een drama weer. #-o
Reply
EB Sports Wrote:Ferrer door, Ad Wim en Scholten alweer ingahaald. 2e plaats is voor mij eindstation. Kan nog alleen dicterbij Andre komen, mits Ferrer het toernooi wint.

Een plek in de middenmoot van de week met 5 van de 6 finalisten. Ik hoop wel dat dit je aan het denken zet.
Reply
Als Beest wint van Nico(dat zal toch wel na 2 zware weken?) dan pak ik zilver. Mooier is nog dat ik honderden punten pak op sommige top 10 managers in een week waarin je eigenlijk allemaal gelijk moet spelen.
Reply
Dat is toch elke week zo?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:
EB Sports Wrote:Ferrer door, Ad Wim en Scholten alweer ingahaald. 2e plaats is voor mij eindstation. Kan nog alleen dicterbij Andre komen, mits Ferrer het toernooi wint.

Een plek in de middenmoot van de week met 5 van de 6 finalisten. Ik hoop wel dat dit je aan het denken zet.
Had in plaats van Roddick en Tsonga andere spelers moeten nemen, zoals Stepanek, Kubot en O. Rochus. Dan had ik misschien de hoogste weekscore. Het nemen van spelers die heel ver komen weegt nog altijd zwaarder dan "laf" (het nemen van veelvuldige spelers) zijn.
Reply
Ad Wim Wrote:Dat is toch elke week zo?

Nee hoor. In deze weken waarin de strategie heel helder is mag je eigenlijk niet meer dan 100 punten verliezen. 1 toernooi opkopen en de mustpicks in de andere toernooien pakken en iedereen komt ong op hetzelfde uit. Zal volgende week niet anders zijn als het goed is.
Reply
Jawel hoor, de tactiek voor de ervaren managers was de afgelopen twee weken vrijwel identiek. Je kunt in deze weken over het algemeen weinig verschil maken.
Vorige week had ook iedereen dicht bij elkaar moeten liggen, maar waren er toch een paar managers die er hard af gingen.
Hetzelfde geldt voor 2 weken geleden.

Bovendien ligt het deze week ook dicht bij elkaar.
De echte verschillen komen over 2 weken, en nog meer op RG en Wimbledon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat laatste ben ik zeker niet met je eens. RG = Nadal+opvulling, Wimbledon heb ik ook wel een uitgesproken idee over.

IW en Miami zie ik wel vuurwerk opleveren. Djoko, Murray en Fedex kunnen daar alle 3 een optie zijn.
Reply
centre court Wrote:Dat laatste ben ik zeker niet met je eens. RG = Nadal+opvulling, Wimbledon heb ik ook wel een uitgesproken idee over.

IW en Miami zie ik wel vuurwerk opleveren. Djoko, Murray en Fedex kunnen daar alle 3 een optie zijn.

Nadal is ook overal een optie. Voeg daarbij Raonic en een paar andere als mustpicks en je team staat.
Ad is deze week teveel op save gegaan, dat weet ie zelf ook.
Reply
centre court Wrote:Dat laatste ben ik zeker niet met je eens. RG = Nadal+opvulling, Wimbledon heb ik ook wel een uitgesproken idee over.

Met die opvulling maak je een stuk meer verschil dan in deze weken.
Reply

Forum Jump: