The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Marshall Wrote:Want? Je speelde én uit én je speelde uit PIC!!! Hij had een hoger IM en een aanval die door jouw verdediging walst op links... 2-1 is hier absoluut geen rare uitslag imo. Had ook 1-2 kunnen zijn maar niet vreemd iig

Nee maar in jouw theorie zouden promovendi makkelijker winnen...nou ik ben een promovendi...ik zou met zulke stats dus makkelijk moeten kunnen winnen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
in mijn theorie hebben promovendi 10-15% meer voordeel... Betekent niet dat ze altijd alles winnen Big Grin
In mijn wedtrijd speelde ik thuis PIC, tegen deze tegenstander met deze stats niet vreemd...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
2-0 winst, 1e goal uit combinatie SH formidabel en specialiteit koppen. hopelijk volgen er meer
Reply
Hoppa!!! Klasse Tool!!! Zo zie je maar: SE kan erg leuk zijn in HT!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Zo eerste winst van het seizoen, wel moeizaam qua aanvaal daar direct op gereageerd en een nieuwe spits aangetrokken. Waarschijnlijk weer voor veel te veel geld maar goed.

Basarab Gologan (15639790)
25 jaar, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 6 770
Loon: 2 808 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Holbytlan
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: goed

Doelpunten in carrière: 65
Hattricks in carrière: 5
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 2
Reply
2 miljoen, het mag wat kosten idd.

Niettemin een leuke allround spits Ara, alleen jammer dat ie geen specialty heeft.
Reply
Geheel onverwachts met redelijk grote cijfers gewonnen.. 6-2

Los Parasitos
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: speel creatief
Tactische vaardigheid: (ontbreekt)

Middenveld: redelijk (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel hoog)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (heel hoog)
Rechteraanval: zwak (heel hoog)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: matig (heel laag)

xajaa
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactische vaardigheid: formidabel

Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: slecht (laag)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: formidabel (laag)
Linkeraanval: zwak (hoog)
Reply
Onderstaande speler staat op de tl voor een 500000. Duidelijk beneden zijn marktwaarde. Maar wil iemand dat bedrag vast bieden. Dan kan ik zoek gaan naar een Nederlandse wereldklasse keeper. en deze zijn niet echt dik gezaaid. Dus heb daar wel wat tijd voor nodig.

Alvast bedankt.

Alfonso Navarro (31107681)
24 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 5 510
Loon: 3 168 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Haastige Spoed
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Sorry Forever

hattrick Wrote:Je hebt niet genoeg geld voor dit bod.


Alfonso Navarro (31107681)
24 jaar, redelijk in vorm, gezond
Reply
Birger Wrote:Sorry Forever

hattrick Wrote:Je hebt niet genoeg geld voor dit bod.


Alfonso Navarro (31107681)
24 jaar, redelijk in vorm, gezond

Is niet erg Birger. Er staan nog wat mensjes bij mij in het krijt wat dit betreft. Wink
Reply
Forever Wrote:
Birger Wrote:Sorry Forever

hattrick Wrote:Je hebt niet genoeg geld voor dit bod.


Alfonso Navarro (31107681)
24 jaar, redelijk in vorm, gezond

Is niet erg Birger. Er staan nog wat mensjes bij mij in het krijt wat dit betreft. Wink

En het bod is al binnen. Bedankt Lance.
Reply
Marshall Wrote:Belachelijke winst natuurlijk... weer een onderbouwing in mijn theorie dat promovendi voordeel hebben in HT

En ik maar denken dat IK met rare theorieën aankwam. :lol: Ik vind het waarschijnlijker dat een groot stadion het bezoekersaantal omhoogtrekt dan dat promovendi gematst worden door de match-engine. Misschien speelde hij normaal en PICte jij en heeft hij keiveel psychologen en daarom mist hij geen kans en kreeg hij allemaal vreemde special events. Lijkt me allemaal waarschijnlijker dan jou stelling.

Maar goed; erg zuur voor jou natuurlijk want dat het zwaaaaaar onterecht is moge duidelijk zijn.
Hattrick-Manager van het Jaar
Reply
Forever Wrote:Dan kan ik zoek gaan naar een Nederlandse wereldklasse keeper. en deze zijn niet echt dik gezaaid. Dus heb daar wel wat tijd voor nodig.

K*t weer een concurrent erbij :cry: Ben ook op zoek naar een(minimaal) wereldklasse Nederlandse keeper. Een wereldklasse gaat denk ik rond de 4mln kosten... Maar heb nu 6,3 in de pocket, dus wellicht een bovennatuurlijke of reusachtige.
edit..

Hoop dat ik deze voor 4.1 binnen heb. Morgen geen mogelijkheid om op dat tijdstip op i-net te komen..
Jarno van Leeuwaarde (21138214)
24 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!


Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 29 880
Loon: 18 528 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC.Spurs
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: wereldklasse
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Reply
Tan Wrote:
Forever Wrote:Dan kan ik zoek gaan naar een Nederlandse wereldklasse keeper. en deze zijn niet echt dik gezaaid. Dus heb daar wel wat tijd voor nodig.

K*t weer een concurrent erbij :cry: Ben ook op zoek naar een(minimaal) wereldklasse Nederlandse keeper. Een wereldklasse gaat denk ik rond de 4mln kosten... Maar heb nu 6,3 in de pocket, dus wellicht een bovennatuurlijke of reusachtige.

Ik zag al een bod van je staan, Tan. Wink
Reply
Dit is de eerste keer dat ik dit zie, typefoutje van Hattrick?

Jorge Horacio rosenfeld
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Heeft er op dit forum al wat gestaan over de nieuwe lonen van de jeugdpulls?
Want wil over een weekje of zo weer wat gaan skilltraden. En ik merk dat ze lonen van de jeugdpulls hebben aangepast om dit lastiger te maken. Oa omdat het loon met stapjes van 20 euro omhoog gaat.
Iemand zich hier al in verdiept of info hierover gevonden? Zou mij aardig wat werk schelen. Wink
Hier stond iets veel te lang.
Reply
koopt weer eens een geblesseerde ouwe lul van 31 met +3. Verder kijken voortaan kneus
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Is er misschien iemand die 1m kan bieden voor mn formidabele keeper, dan kan ik nog even een nieuwe keeper halen voor mijn bekerwedstrijd.

Alvast bedankt
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
lol... Efkes 1M bieden voor een formi keeper... Sorry Para, dat heb ik niet zo 1, 2, 3 in de zak...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:lol... Efkes 1M bieden voor een formi keeper... Sorry Para, dat heb ik niet zo 1, 2, 3 in de zak...

Ik weet het, het is misschien ook iets teveel gevraagd Tongue
Reply
Ik had het maar die 5 mil die ik eergisteren heb uitgegeven was zo een beetje alles wat ik had dus sorrry
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Zodra mijn verd. verkocht zijn kan ik het makkelijk betalen, maar ja... dat duurt nog 1-3 dagen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik ben er neit zeker van dat hij er voor meer dan 1 miljoen uitgaat para.... en dus durf ik niet te bieden....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Ik ben er neit zeker van dat hij er voor meer dan 1 miljoen uitgaat para.... en dus durf ik niet te bieden....

Ik begrijp het box, transfervergelijking zegt rond de 1.2/1.3 miljoen, maarja die is natuurlijk ook niet altijd even betrouwbaar..
Reply
laag slecht vorm, amper formidabel en 26... allemaal factoren hoe die zo maar op 1 miljoen kan blijven steken...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Is er misschien iemand die 1 mln voor mijn briljante keeper kwijt kan? Kan ik nog ff een transfer maken...
Reply
Tan Wrote:Is er misschien iemand die 1 mln voor mijn briljante keeper kwijt kan? Kan ik nog ff een transfer maken...

Notworthy To Sjeffer!!
Reply
Graag gedaan, geld staat daar toch maar te staan en 1,3M is net weer te weinig voor een echte versterking.

Bovendien moet je wat over hebben voor je supporters toch? :wink:
Reply
Ik heb mijn trainee verkocht voor 1.17 miljoen. Heb nu ongeveer 1.8 miljoen te besteden aan een nieuwe trainee. Ik dacht zelf aan een formi positiespel, redelijk conditie en redelijk vleugel. Deze zal ik dan optrainen tot formi vleugel en zal m dan gebruiken als winger towards the middle.
Graag jullie mening hierover. Moet ik voor een hogere vleugelstat gaan en een staat lager PM?
The great old Ludwig von...
Reply
Een prima traineekeuze gitter! Spelers met veel PM en veel vleugelspel zijn immers zeldzaam en dus waardevol.

Voor 1,8M moet je toch wel een 19-jarige formi PM, goed vleugel en minimaal redelijk conditie kunnen krijgen. Zou hem echter nooit inkopen met matig vleugelspel of lager.
Reply


Forum Jump: