02-03-2012, 12:10 AM
Heerlijk dit commentaar van die 2 Amerikanen. Ik hoor hier niet 2x per zin uhhhh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Sport 1-tennis
|
02-03-2012, 12:10 AM
Heerlijk dit commentaar van die 2 Amerikanen. Ik hoor hier niet 2x per zin uhhhh
02-03-2012, 12:44 AM
centre court Wrote:Mentale hardheid tegen mentale drol. En 15-40 als Nando voor de pot serveert. ![]() Edit: hoewel, nu voordeel. =D>
02-03-2012, 03:51 PM
Stille Wrote:Heerlijk dit commentaar van die 2 Amerikanen. Ik hoor hier niet 2x per zin uhhhh Oo het lag dus niet aan mij dat ik me helemaal kapot erger aan dat commentaar op sport 1? ![]()
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
02-03-2012, 03:57 PM
Theo Bakker is waardeloos.
Continue hoor je: Ik schetste het u al eens eerder... hij mist duidelijk balvastheid... Jan Siemerink ergert zich altijd aan hem.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
02-03-2012, 04:01 PM
Maar de dames van Sport 1 vind ik wel prima
02-03-2012, 04:04 PM
buurs Wrote:Theo Bakker is waardeloos. Ja als je Theo moet geloven, dan heeft hij het tennis zelf uitgevonden :lol: ![]()
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
02-03-2012, 04:07 PM
Stille Wrote:Maar de dames van Sport 1 vind ik wel prima ik ook. Combi Mesker/Siemerink vind ik het best.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
02-03-2012, 04:58 PM
Mesker?
![]() Theo Bakker is prima, die heeft iig verstand van zaken. Beter dan die overenthousiaste drollen van Tennis Channel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
02-03-2012, 05:01 PM
Mesker weet iig waarover ze praat.
02-03-2012, 05:03 PM
Vooral over grote atleten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
02-03-2012, 05:04 PM
Heb je nou al abo Ad?
02-03-2012, 05:05 PM
Prima Mariette Pakker doet Fed-Pot
02-03-2012, 05:10 PM
Die kan ik nog wel hebben.
Ga waarschijnlijk 3 maanden voor 5 euro doen en er dan mee kappen. Heb ik iig IW, Miami en een de gravel-TMSs.
Misschien hebben jullie het al gehoord maar Sport 1 heeft alle rechten voor de grote WTA Tournooien voor 2013 gekocht. 22 toernooien worden live uitgezonden. Daarnaast wederom de rechten voor de ATP tour, DC en Wimbledon. Eigenlijk dus bijna alles.
Het nadeel hiervan is dat er waarschijnlijk minder herentennis op tv is en dat ze moeten kiezen wat ze uitzenden. Of komt er een 2e kanaal? Ik heb dit zojuist nagevraagd, effe afwachten dus Ik vind het persoonlijk wel leuk. Kijk liever naar Kirilenko-Sharapova dan Istomin-Stakovsky ![]() Eurosport heeft dus de rechten voor WTA verloren
03-07-2012, 02:55 PM
Vrouwentennis
![]()
03-07-2012, 02:59 PM
Sjarapova, Rus en Bertens naar Sport1
Dinsdag 3 juli 2012, 13:31 Sport1 heeft voor de komende vier jaar de uitzendrechten van de WTA Tour verkregen. Dit houdt in dat vanaf januari 2013 ook de 22 belangrijkste damestennistoernooien live en exclusief op Sport1 te zien zijn. ‘We hebben natuurlijk al de rechten van de belangrijkste tennistoernooien van de heren maar de dames ontbraken nog in onze programmering. Ik ben dan ook blij dat we erin geslaagd zijn om onze tennisprogrammering voor de komende jaren verder uit te breiden', aldus Will Moerer, general manager van Sport1. 'Het damestennis in Nederland zit duidelijk in de lift. Denk alleen al aan de prestaties van Arantxa Rus en Kiki Bertens vorige week op Wimbledon. In principe starten we dus in 2013 maar ook dit jaar zullen we incidenteel al een damestoernooi uitzenden.' 'Dit jaar al seizoensfinale in Istanbul''In ieder geval is de jaarlijkse seizoensafsluiting van de dames in Istanbul in oktober al bij Sport1 te zien. Sport1 schotelt de kijker op het ’24 uur per dag zeven dagen in de week’ kanaal Sport1 Tennis, ook in 2013 meer dan 40 weken live tennis voor. De tennisliefhebber in Nederland kan echt niet meer om ons heen,’weet Moerer. Het gaat om de live- en samenvattingsrechten voor meer dan 200 wedstrijden op televisie, internet en het mobiele platform. Uiteraard blijft Sport1 ook de ATP 1000, de ATP 500 en de belangrijkste ATP 250 toernooien live uitzenden. Ook het toernooi om de Davis Cup en Wimbledon zijn in 2013 bij Sport1 te volgen.
03-07-2012, 03:01 PM
Tja, dat is dus alleen maar negatief voor het mannentennis.
Maar goed, ik heb een contract waarbij ik min of meer per dag betaal, dus ik zet het alleen aan bij TMSs.
03-07-2012, 03:06 PM
Wel irri als tijdens bijvoorbeeld Miami op CC de dames Schiavone-Stosur spelen en op C1 Del Potro-Berdych en ze op CC blijven. Dat zal dan ook gestuurd worden vanuit Tennis Channel of iets dergelijks
03-07-2012, 03:09 PM
Wellicht maken ze dan ook gebruik van de Extra-kanalen, zeker doordeweeks overdag.
03-07-2012, 03:19 PM
Ja dat hoop ik wel al zijn die kanalen in het weekend altijd bezet
03-07-2012, 10:12 PM
(03-07-2012, 03:09 PM)Ad Wim Wrote: Wellicht maken ze dan ook gebruik van de Extra-kanalen, zeker doordeweeks overdag. Zo is het idd de bedoeling. ATP blijft de hoofdmoot!
20-08-2012, 06:59 PM
20-08-2012, 07:32 PM
Er is ook weer een actie:
Sport1 de eerste 3 maanden voor 5 euro per maand. https://www.ziggo.nl/#producten/extra-zenders/sport1
26-09-2012, 09:15 PM
borg - mc enroe (wimbledon finale) nu op sport1 tennis.
prachtig om te zien.
27-09-2012, 09:08 AM
Haha die is al 987 x uitgezonden
05-10-2012, 10:49 AM
Zie ik nou goed dat Sport1 de rechten heeft voor Tokyo maar het niet uitzendt? Ja je kan 4 euro neertellen op de website om een pot te bekijken, maar niet op tv?
05-10-2012, 10:50 AM
beijing zenden ze uit
en misschien tokyo ook in het weekend (was vorig jaar wel het geval)
05-10-2012, 10:53 AM
Ja morgen wel inderdaad, maar het is toch vreemd dat ze ergens rechten voor hebben en het dan niet uitzenden, terwijl je een abonnement hebt om juist die potten te kunnen zien? Falers!
05-10-2012, 11:01 AM
Afas tennisclassics zenden ze ook live uit.
Morgen Tokyo, Beijing en tennisclassics! Topzender ![]()
05-10-2012, 11:03 AM
Ik heb het zojuist weer opgezegd met bovengenoemde reden. Als ik moet betalen om online potten te kunnen zien heb ik die TV-zender niet nodig.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|