The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Australian Open 2013
Vier NL'ers in kwalificaties Australian Open MELBOURNE - Thiemo de Bakker, Matwé Middelkoop, Jesse Huta Galung en Boy Westerhof proberen via de kwalificaties deelname af te dwingen aan de Australian Open. De als 13e geplaatste De Bakker moet het in Melbourne in de eerste ronde opnemen tegen de Oekraïner Oleksandr Nedovjesov. Huta Galung treft de Duitser Jan-Lennard Struff.

Als de twee Nederlanders hun partij winnen, staan ze tegenover elkaar in de tweede ronde. Middelkoop werd gekoppeld aan de als 19e gerangschikte Italiaan Matteo Viola. Boy Westerhof speelt tegen de Australiër Alex Bolt.

Robin Haase en Igor Sijsling zijn al rechtstreeks toegelaten tot het eerste grandslamtoernooi van 2013. Bij de vrouwen zijn Arantxa Rus en Kiki Bertens zeker van deelname.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nalbandian exit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Middelkoop, Westerhof en Huta Galung alledrie verloren. Hup Thiemo dan maar.
Reply
Thiemo wint dan ook, nette overwinning.
Die drie moeten ook helemaal niet op de AO willen spelen. Die zijn net goed genoeg voor challengers. Zonde om daarvoor naar Australie af te reizen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ben ik met je eens. Die gasten hebben genoeg aangetoond dat ze dat niveau niet aan kunnen.
Reply
Inderdaad.

Westerhof en Middelkoop hebben meestal al moeite op de challengers.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Isner out

Reply
Isner is nu dus ook weg.
Reply
Dat zat erin, jammer.
Reply
Ik las het ergens vannacht. Kwalijke zaak met oog op LTM en Zweeler

Lotings is om 00.00 vannacht
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Bakker-Struff 46 04.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een draw!!!
Reply
Helaas is de loting te makkelijk voor ftm, maar ook wel goed om rustig te beginnen.
Reply
Die DB is snel open, klasse!
Reply
De Bakker ook eraf...Zal wel weer aan zijn rug gelegen hebben. Hoe nationalistisch ik ook ben ingesteld, ik vind er maar weinig positiefs uit te halen de laatste jaren.

Federer opent tegen Paire, niet echt een easy-start.
Haase nog een redelijk verleden tegen Murray, maar urray iets meer progressie geboekt Smile.
Reply
ja was zelfs de bedoeling het vannacht al te doen maar zat nog een klein foutje ergens.

Anyway, dat is opgelost en db is open nu. succes allen!
Reply
Qualis staan in het schema, kunnen ze er hier ook in? Kan ik echt aan de voorbereiding beginnen.
Reply
De q's stonden al onderaan het schema, dus volgens mij konden de teams al gemaakt worden. Ze staan nu in het schema maar worden nog niet (allemaal) weergegeven als q. Mac kijkt hier hopelijk nog even naar.
Reply
Bij mij is het schema iets scheefgetrokken.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Wordt aan gewerkt
Reply
Aantal Q staan nog steeds niet goed. Kan dat aub aangepast worden

Gaat om Ram, Berankis, Brands die zijn Q maar staan niet als Q in de draw
Reply
done
Reply
Bogomolov ook nog zo te zien
Reply
Bemelmans en Sela missen ook nog als qualifier. Verder is Smyczek al een lucky loser.
Reply
Voor wie is Smyczek in de plaats gekomen? Het is die jongen overigens van harte gegund, heeft goed laatste half jaar gehad.
Reply
(13-01-2013, 09:13 PM)Scholten! Wrote: Voor wie is Smyczek in de plaats gekomen? Het is die jongen overigens van harte gegund, heeft goed laatste half jaar gehad.

Voor Isner, die zich afmeldde nadat de qualies waren begonnen. Bij de loting werden er dus 17 qualifiers in het schema gezet.
Reply
Weinig voorpret hier. Buurs zal wel niet voor de combi Djoko-Murray gaan omdat ie dan niet alle qualis kan kiezen.
Reply
Scheelt dat doordat het voor FTM vrij duidelijk is je deze AO meer als liefhebber kan volgen.
Reply
Juist. Ik vrees voor een saaie AO, waar het eerder om een medaille zal gaan dan om een flinke slag qua punten.
Reply
(13-01-2013, 09:24 PM)Ad Wim Wrote: Weinig voorpret hier. Buurs zal wel niet voor de combi Djoko-Murray gaan omdat ie dan niet alle qualis kan kiezen.
Ik zie het probleem niet...
Reply

Forum Jump: