The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2006
15-0
15-15
30-15
40-15
40-30
40-40...Ooh nee
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Komt die dan! 1e breakkans Roger..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haas Haas Haas..

Meteen 1e breakkans, 3-2 Fedex met break
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Woppa. Zo moet dat Smile
Reply
Kijk, hier kan ik dus niet tegen. Als Federer 3x 62 wint, oke. Maar als Haas het zo verkloot en Federer wel zijn kansen pakt, tenenkrommend.

Er is soms geen gerechtigheid! Die Haas verdient het zo!
Reply
Federer gaat dit gewoon simpeltjes winnen. Haas gaat geen set pakken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:Fedex zal de 1e meteen pakken, net als Baghdatis tegen Roddick.

Het is niet zo moeilijk. Come on Rogi. 6-4 7-5 6-2. Eruit met die Duitser en dan daarna gewoon zonder setverlies die titel pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Eén zwakke servicegame, waarin ie ook nog eens 40-15 voor stond, en hij verliest de set. Het is gewoon zuur. Hij is echt niet minder deze set.
Reply
Ad Wim Wrote:Kijk, hier kan ik dus niet tegen. Als Federer 3x 62 wint, oke. Maar als Haas het zo verkloot en Federer wel zijn kansen pakt, tenenkrommend.

Er is soms geen gerechtigheid! Die Haas verdient het zo!

Je moet niet zo vreselijk slap praten Ad. Jij praat alleen maar vanuit je eigen management-persepectief.

Has verkloot niks, Federer is gewoon veel en veel beter en pakt daarom zijn kansen wel. Dat is ook een kwaliteit.
Reply
Dat is gewoon niet zo, kijk naar de stats.
Haas won elke servicegame makkelijk en had in twee games van Federer breakkansen. Wat meer moet je doen om beter te spelen?
Reply
nu loopt haas te klote...nog deuce maar zou zomaar meteen een break kunnen zijn
Reply
Nu gaat het inderdaad hard. Haas houdt zijn niveau helaas niet vast, gaat nu ook fouten maken. En dat terwijl Federer in die game toch ook 3 unforced errors sloeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tripplexxx Wrote:Je moet niet zo vreselijk slap praten Ad. Jij praat alleen maar vanuit je eigen management-persepectief.

Has verkloot niks, Federer is gewoon veel en veel beter en pakt daarom zijn kansen wel. Dat is ook een kwaliteit.
En hij loopt ook helemaal niet zo goed te spelen, hij slaat meer fouten dan winners.
Blijkbaar zit je niet te kijken. Anders zou je zien dat Haas gewoon in veel rally's zijn kansen niet pakt.
Reply
Ook meteen de break in de 2e set zie ik. Einde verhaal voor de Duitser.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Dat is gewoon niet zo, kijk naar de stats.
Haas won elke servicegame makkelijk en had in twee games van Federer breakkansen. Wat meer moet je doen om beter te spelen?

Dat is de kracht van Federer. Zo gaat het altijd. Vaak maar 1 breakje. Hij kan ook als geen ander wachten op zijn kansen en even een servicegame laten lopen...

Beter spelen heeft helemaal geen zin. Beter spelen op de belangrijkste momenten en het laatste punt maken lijkt me handiger....dat is toptennis.
Reply
haas richt zich veel te veel op de games van federer..die hij elke keer net niet breekt. hij kan beter gewoon zorgen dat ie zn eigen games houdt. alleen moet hij nou alweer forceren door verlies eerste game.
Reply
3-0, en die verslaggever blijft maar zeggen dt haas lekker staat te tennissen
Reply
En meteen de tweede break.

Federer staat echt heel goed te retourneren. Haas krijgt bijna geen een free point op zijn service.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tripplexxx Wrote:Dat is de kracht van Federer. Zo gaat het altijd. Vaak maar 1 breakje. Hij kan ook als geen ander wachten op zijn kansen en even een servicegame laten lopen...

Beter spelen heeft helemaal geen zin. Beter spelen op de belangrijkste momenten en het laatste punt maken lijkt me handiger....dat is toptennis.
Dat ben ik met je eens. Ik zeg daarnaast alleen maar dat Haas goed staat te spelen en dat hij het verdient op basis van zin spel en de statistieken om in iedere geval een tie-break af te dwingen of een set te winnen. Is dat slap praten?
Reply
Federer staat nu trouwens wel te vegen en dwingt Haas tot fouten, die hij dan ook genoeg maakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-0...wordt gewoon even 6-0 tussendoor...haas gaat toch de derde set pakken
Reply
Dat vraag ik me af, Roger staat nu echt goed te spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mat moet het heerlijk zijn om met alle winden mee te kunnen waaien ...
Reply
mat?
Reply
Ja, ik stond even ondersteboven...
Reply
Elikian Wrote:Mat moet het heerlijk zijn om met alle winden mee te kunnen waaien ...
Wat moet het vreselijk om niet je mening aan te kunnen passen...
Reply
je doelt op mij?
Reply
Nee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3 breekkansen voor Tommy zie ik, na net breekkansen tegen gehad te hebben. Het is dus nog niet gedaan, al moet ik eerst nog zien of hij de breek wel pakt, en of ie hem dan ook vasthoudt.
Reply
Elikian Wrote:Mat moet het heerlijk zijn om met alle winden mee te kunnen waaien ...
En wat moet het ook erg zijn om niet in te zien dat ik slechts registreer dat Haas de eerste set minstens net zo goed was en dat Federer hem in de tweede en begin derde gewoon wegsloeg.
Reply


Forum Jump: