22-01-2014, 08:22 AM
BAM! Break terug!
#monoloogkooltje
#monoloogkooltje
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Australian Open
|
22-01-2014, 08:22 AM
BAM! Break terug!
#monoloogkooltje
22-01-2014, 08:41 AM
Nadal haalt met moeite de tb...ben benieuwd
Dimi mist sp op eigen service
Mist sp op service Nadal...en ja hoor rafa pakt de set...wat een kansen
22-01-2014, 08:57 AM
Hoi Kool
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
22-01-2014, 09:15 AM
Helaas alleen livescore vandaag. Tot nu toe is zelfs die al frustrerend dus ben blij dat ik de wedstrijd niet zie :p
22-01-2014, 10:26 AM
Nadal had hier gewoon moeten verliezen. Dimitrov slaat een paar onbegrijpelijke UE's op belangrijke momenten..
22-01-2014, 10:27 AM
Buurs ook tijdens de wedstrijd niet gehoord hier. Gloryhuntje zal zo wel komen.
Nadal was gewoon matig.
He i’m back, koploper FTM 2018!
22-01-2014, 10:35 AM
(22-01-2014, 10:26 AM)DaanvL Wrote: Nadal had hier gewoon moeten verliezen. Dimitrov slaat een paar onbegrijpelijke UE's op belangrijke momenten.. Dat is het verschil tussen de mentale kracht van Rafa en die van Dimi. Die 3e set was heel belangrijk, waarin Nadal bij 5*-4 natuurlijk ook twee 100% punten net naast de lijn legde. Daarna deed Dimi hetzelfde. Nadal moet zijn niveau nog wel iets opkrikken om het toernooi te winnen. Nu moet eerst Murray van Fedje winnen! Vamos!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
22-01-2014, 10:36 AM
Heb de wedstrijd niet gezien hoor maar dat is natuurlijk over het algemeen wel het verschil tussen een topper en een subtopper.
Bovendien een van de belangrijkste redenen denk ik dat Dimitrov nog niet in de top10 staat. Zoveel potentieel maar laat het regelmatig op de belangrijke momenten afweten. Hopelijk komt dat nog met ervaring. (22-01-2014, 10:27 AM)Haggie Wrote: Buurs ook tijdens de wedstrijd niet gehoord hier. Gloryhuntje zal zo wel komen. Ik had de wedstrijd opgenomen en lag 2 setjes achter... ![]() Maar ik vond Nadal ook niet zo sterk als tegen Monfils. (22-01-2014, 10:36 AM)Mac Wrote: Heb de wedstrijd niet gezien hoor maar dat is natuurlijk over het algemeen wel het verschil tussen een topper en een subtopper. Hij sloeg nu geen df op cruciale momenten itt voorgaand jaar.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
22-01-2014, 10:46 AM
Goede prestatie van Dimi maar inderdaad mentaal nog te zwak. Nadal weet gewoon weer voldoende uit zichzelf te halen om de pot te winnen, en zal dat ook tegen Murray/Federer en Wawrinka/Berdych gaan doen. Knap hoor.
Jammer Dimi, hadden mooie extra puntjes kunnen zijn ![]()
22-01-2014, 10:53 AM
Federer-Murray 6-3 6-3 6-2
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
22-01-2014, 10:54 AM
hop, eerste break is binnen. Zou mooi zijn als Murray hier simpel in 3 setjes opzij gezet wordt
Federer gaat dit toernooi winnen, mark my words
Kunnen de Federer rukkers flink hun gang gaan ![]()
22-01-2014, 11:04 AM
Ik word gek van dat nepvuistje van Federer
![]()
22-01-2014, 11:09 AM
Wawrinka def. Federer 6-1 6-1 6-0
Gunt Fedex hem.
22-01-2014, 11:16 AM
Kan het helaas niet zien, is het een duidelijk verschil?
22-01-2014, 11:17 AM
Federer speelt erg goed.
Murray komt er nu iets beter in.
22-01-2014, 11:19 AM
Come on Roger!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
22-01-2014, 11:32 AM
hop en de break in de tweede set! nu door
22-01-2014, 11:41 AM
Mooi hoor, dit.
En de inschatting dat Murray nog niet klaar was voor de topwedstrijden, lijkt ook de juiste te zijn. Had ik alsnog wel Berdych moeten hebben ipv die kleine knakkers, maar soit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
22-01-2014, 11:46 AM
Heel knap ingeschat Ad. Dat weet zelfs mijn hondje
22-01-2014, 11:48 AM
22-01-2014, 11:56 AM
Ja dat zal inderdaad helpen
![]()
22-01-2014, 11:58 AM
Het wordt spannend en Fedje sliced 9 van de 10 backhands
![]() Dat kan hij vrijdag beter niet doen.
2-0 in sets, moet nu toch wel gedaan zijn. Hoeveel kans geven jullie Berdych tegen Wawrinka morgen? 35-65?
Lekker Roger! Nu even krachten sparen en snel die 3e set binnenhalen
22-01-2014, 12:00 PM
(22-01-2014, 11:58 AM)DaanvL Wrote: 2-0 in sets, moet nu toch wel gedaan zijn. Hoeveel kans geven jullie Berdych tegen Wawrinka morgen? 35-65? Veel meer eigenlijk. Wawrinka een 5 setter in de benen en net gewonnen van een topper. Die zit nog met zn hoofd in de wolken. Zou me niks verbazen als die er de eerste anderhalve set helemaal niks van bakt voor hij een beetje wakker wordt. |
« Next Oldest | Next Newest »
|