The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Miami 2014
Toch heeft ie hier nog nooit gewonnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die federer...kneus!

Back to bed
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(26-03-2014, 08:31 PM)maartendinkelman Wrote: Dolgopolov maakt de meeste kans, dan Murray, Raonic heeft een hele kleine kans, Nishikori, 0,0.

(26-03-2014, 08:40 PM)Ad Wim Wrote: Fed en Nadal lijken me NID, gezien hun vorm en de tegenstand. Ik vind Djoko-Murray echt 50-50 en Berdych speelt goed, dus die moet Dolgo kunnen hebben, 65-35.

(27-03-2014, 02:27 AM)_Tampie Wrote: Ik denk ook dat Nadal het toernooi gaat winnen, Nadal def. Berdych en Djoko def. Fed, Nadal def. Djoko. Hopelijk die laatste andersom maar Nadal is wel on fire en dit toernooi ligt hem goed.

Niet dus. Zo blijkt maar weer dat in het huidige tenniswereldje alles mogelijk is.
Reply
Aiaiai zeg, dit is wel heel verrassend. Maar gunstig voor Djoko, Nishi zal nu toch wel moe zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer had aangegeven dat hij bang was voor vermoeidheid, dus absoluut niet verrassend tegen jonge hond Kei. Beetje naïef om te denken dat Federer ineens weer weken achtereen gaat dicteren.

Helaas Murray nog niet opgewassen tegen Djokovic al waren er mogelijkheden. Verders alle hoop op Berdych Smile. Das niet erg realistisch helaas.
Reply
Beetje opportunistisch, kolemans. Dat ie niet meteen weer de finale zou halen, a la, maar juist Kei had net een marathon achter de rug en is van oudsher niet de fitste. Ik vind dit heel verrassend, maar het doet gelukkig geen pijn. Blijft toch zo dat toppers maar zelden IW en Miami achter elkaar goed presteren.
Djoko naar toernooiwinst dan maar. Maar eerst Berdych gewoon even de SF halen.
Reply
Jezus Roger. Hopelijk gunstig voor Djoko.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Opnieuw een speler die een positieve hth tegen Federer heeft Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup Milos!
Reply
Hup Milos en Dolgo! 1 vd 2 is prima.
Reply
Dat wordt weer kelderen vandaag met alleen milos in actie. Schiet echt totaal niet op dit jaar.
Reply
Bekervoetbal....darts....tennis...zapavond !Cool
Reply
Prima Berdych. Nu alles of niets tegen Nadal.
Reply
Wat is dat met gasten die sets uit moeten serveren tegen Berdych? Eerst die Robert en nu Dolgo weer. Ook sp gemist gewoon. Dan Raonic maar.
Reply
Eerste set voor Raonic!
Reply
Prima, Nadal getest en toch niet zo geweldig in vorm.
Hup Tomas!
Reply
Nisikori trekt zich terug voor de halve finale door een liesblessure.
Reply
(28-03-2014, 08:47 PM)tennisgido Wrote: Nisikori trekt zich terug voor de halve finale door een liesblessure.
FU
Reply
Mooi zo. Het zit Djoko trouwens niet tegen.
Reply
Wordt een mooie finale tegen GOAT.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dag plek 1!
Kan dit toernooi een keer afgelopen zijn...
Alles zit tegen, van dag 1 tot zelfs nu nog!
Stomme Nishikori!
Laat Nadal please dit toernooi winnen! Dan is er weinig aan de hand
Reply
En Berdych komt ook niet opdagen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Komt me in beide gevallen wel goed uit dit keer.
Reply
Wat een grap... Werkelijk alles zit deze week tegen. Hopen maar Nadal de finale wint.
Reply
Je zal maar kaartjes hebben voor de halve finales...
Reply
Wat een afgang
Reply
(29-03-2014, 12:22 AM)Atlanta Wrote: Wat een grap... Werkelijk alles zit deze week tegen. Hopen maar Nadal de finale wint.

Eeeh, volgens mij had jij Dolgopolov?
En had je iets verwacht van Berdych en Nishikori gisteren?
Dit is gewoon het risico als je geen topper neemt. En dan nog is er weinig aan de hand als Nadal morgen wint.
Reply
Finale zou toch half 8 beginnen?
Reply
Even 400 punten inlopen op Atlanta.
Reply
2030. Nu weer 6 uur verschil (zomertijd)
Reply
Natuurlijk! Dom van me...
En 400 punten inlopen op mij Tongue
Reply

Forum Jump: